Icerige atla
Extraloob

Sro'ya Baştan başlasan Hangi yapılandırmayı seçerdin?

· 91 Yanıt · 9.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#41
Full Str Fire China Bowman headbang2ft9
H
Heisenberg ⭐ 19y
#42



la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?

ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı

nerde avantajlı ya kesemedigim arupa car yok.daggerler görünmez olup gelio yanına onunda skili var gelirken görüyosun zaten chin car en güzeli avrupalar tek yiyo sürekli

ben 70+ dan bahsediyom sen 70+ bi avrupalıya tek atabilicen mi ? o sana atar ama

İşte olay budur extraokk Rogue gibi bi çar görmedim ben ne sun tanıyo ne china4ever Rogue
D
drotalion ⭐ 19y
#43
ben yine her zamanki gibi Pure INT dual weapon fire light char yapardım.
Gerçi oyunu bırakalı çok oldu 😊
B
bangezeren ⭐ 19y
#44
FuLL STR CrossBow acardım hem yuksek vuruyor hem yatmıyo Wink
S
spyyy ⭐ 19y
#45
full Str Blader Tank olmak guzel bir duygu Mr. Green
S
Sniker ⭐ 19y
#46
ilk vuruşu sen yaptığında öyle bir şey söz konuşu ama ben fire wall kullanıyorum ne yapacaksın.Life contlrol açık olmassa bile seni kesme şansın çok yüksek +bloodly fan storm da açık olarak düşünüldüğünde göreceğin tek şey sana doğru uçan polearmın sapı olur söyleyeyim.
M
metezone ⭐ 18y
#47
Full İnt spear light
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#48

full Str Blader Tank olmak guzel bir duygu Mr. Green



kapışacaz senle kapışacaz merak etme headbang2ft9

tank ama vuruş gücü "bence" olmayan bir tank

tekrar söylüyorum full str bow^_^

xbowda olabilir rogue sınıfı
K
KimBuTurk ⭐ 19y
#49
benle zmanında cok dalga gecmişleridi su anda onlar cok pisman
warrıor+cleric
2h sword
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#50
Full str dagger ~ Full int wizard ~ Full str Glavie ~ FUll int spear:> bunlardan birini secerdim ben :)
H
hunt2626 ⭐ 18y
#51
ben hep full str charla oynadım sadece 1 tane nuker actım pişman degilim gene olsun gene acarım headbang2ft9
S
Sniker ⭐ 19y
#52
Hortlamış konu ghene .D
H
hasankemal ⭐ 19y
#53
X bow yada glavier acarım x bow öncelikli tercihim çünkü 79 lv bowcu carım var mesafesi 4 m.35 lv xbowum var mesafesi 10 m Mr. Green hemde str olmaktan sıkılırsan bas extremeye çin nukerden fazla vur 8 lide extreme basılı xbowdan alıcak çin car yok
J
Journalist ⭐ 19y
#54
avrupa çarlarının özelliklerinin sayıyorsunuzda hiç kötü yanından bahsetmiyorsunuz Confused

eu çarlar 15sn.de 1pot içiyo Mr. Green Mr. Green Mr. Green
anlayan anladı Cool
4ever:Blade
H
hasankemal ⭐ 19y
#55
15snde pot içiyo ama işini bilirsen kendi levelinde giantıda alırsın pvpde bütün çin çarlarıda önemli olan işi bilmek. sana bi tiyo 15 sn pot basıyo ama git sen büyük pot al ve otopotion ayarını %50 falan yapda gör yatıyomu.hp yarıya düştügünde basıyo fulleniyo tekrar yarılanana kadar 15sn doluyo ve sürekli basmış oluyosun.kısaca xbow olup extremesiz bota bırakıcaksın daggeride açıp pvpde kral olucaksın hem unique hem pvp kralı olursun.benim athensde sun blade sun kalkan carım vardı blade nasıl oluyo bakayım diye blade acmıstım 80e kadar pvp yapmadan full bot geldim sonra pvpde baktım hiç yatmıyom fakat kimseyide yatıramıyorum düşün bide sunla.sonra glavie döndüm tabi. çin açıcaksan glavie avrupa acıcaksan roque yada kasarım diyosan full cleric bard
K
kaws0ne ⭐ 19y
#56
cold blade ki açtım ve başlamış bulunuyorum headbang2ft9 headbang2ft9 mucX perde
B
Baha i ⭐ 18y
#57
valla ben asas acardım 80 v asas cırıtık delisi hemde cok seri kalkancı malkancı tanımaz gibi geliyo
youtubede ızledım 2 li silah oldugundan

adam 15 kere vurdu 10 tanesi ciritk cat cat ona ısterse str olsun canda dayanmaz 😊
avatar modda deıldı bide
J
jackal4242 ⭐ 19y
#58
full str garment glavie açardım el yakma olarakta fire
G
#59
full str blade =bicheon80 fire80 force80 light60 18br shield +6veya+7 blade önüne geleni kesersin avrupa int haybrid fark etmez
G
#60
ya da haybrid light80 force80 cold67 bicheon73 yap 10.5k-11k hp yap 19kmp(force açık olduğundan)sonra 18br shield +5 sword ile sun olmayan bütün çarları kesersin :?!!! :?!!! :?!!! :?!!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: