Icerige atla
Extraloob

Sro'ya Baştan başlasan Hangi yapılandırmayı seçerdin?

· 91 Replies · 9.1K views · Page 4 / 5
Replies
T
Tarantella ⭐ 19y
#61
str bow str bow ve yine str bow.
A
akalemre00 ⭐ 18y
#62
FuLL İnT WiZzarD açardım TabyKi.
Q
Quincey ⭐ 18y
#63
full str bow
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#64

Bu oyuna 75 kere başlasam hepsinde Full STR Fire Blade başlarım.. Nukerlerin nefret ettiği adam olmak güzel bi duygu git istediğin mobsu istediğin nukerin elinen yatır batırla al Wink En gusel zevkte nuke atan tam ıkınırken yatırdıgında o nuke içinde patlıyo ya onugörmek muhtesem bi zevk Very Happy


Pvp delisiysende yuksek block ratiolu gusel bi kalkanın varsa ölümsüz bi charsın Wink

ya adam sword shıel nukerse (bnm gibi) kalkan br yi 18 den aşağı tutmuyorsa ne yapardın?
_
#65
FuLL STR Glavie den Başka Char AÇmam detective
S
#66
ben bu oyuna hiç başlamam pc ye bir güzel format atar rahatıma bakarım :))))

hani öyle bişey olsa joymaxın binasında yangın çıksa Very Happy
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#67
Pure Str Fire Bowman ?!!!!!!!
Pure Int Fire Nuker ?!!!!!!!
.NET
.NET ⭐ 19y
#68
hybird fire nuker 😄
[F New]Solo Gitarist
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#69
Full Str BLade Fire ,Force
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#70
hasankemal denen arkadas sosun blade ile adam kesemiyorum demiş sen bana bi +7 ver phs attagi 80 gibi bişiy olsun critik 11 + ben senide bile keserim canını sıkma
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#71
full str glavieci olurdum ve el yakmada fireyi açardım ( glavie sağalam silah)
Yaralı style
T
TripMaster ⭐ 19y
#72

Bu oyuna 75 kere başlasam hepsinde Full STR Fire Blade başlarım.. Nukerlerin nefret ettiği adam olmak güzel bi duygu git istediğin mobsu istediğin nukerin elinen yatır batırla al 😉 En gusel zevkte nuke atan tam ıkınırken yatırdıgında o nuke içinde patlıyo ya onugörmek muhtesem bi zevk :D


Pvp delisiysende yuksek block ratiolu gusel bi kalkanın varsa ölümsüz bi charsın ;)

ya adam sword shıel nukerse (bnm gibi) kalkan br yi 18 den aşağı tutmuyorsa ne yapardın?

ehuehe karşındaki rogue ise sen ne yapardın?

eu dan başka birşey açmazdım.eu dan warrior/rog/wiz farketmez ama rog her zaman tercihimdir 😎
.NET
.NET ⭐ 19y
#73
Full int blade-shield de güzel 😄
[F New]Solo Gitarist
D
delicious ⭐ 19y
#74
Chinese için str açsam Glavie açarım
Chinese için Full int Yaparsan Tabiki fire ağırlıklı lightning yardımcı Nükçü Spearcı
Europan için Full Str yaparsam Dagger veya Crossbow
Europan için Full int yaparsam Wizard yapardım......
Herkesin Görüşü Farklıdır Bnm Görüşüm Bu
X
XER0 ⭐ 19y
#75
Full Str Bow açardım Fire + Force
H
hitful ⭐ 19y
#76
Force-Blade
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#77
blade açarım normalde ama Warriorda hosuma gitmeye başladı tam benlik gibi duruyo .onglarda sp kasar yeterli sp ye ulastigimda warrior olurdum .. cok kral çar ...hem dayanıklı hem ölüm makinesi blade gibi sadece tank degil ... +7 bi silah ile bufları kapalı her çarı tek critte alır cleric oldugunda 2 tane ölümsüzlük veren buf u olucagi için 1 vs 1 de hemen hiç bi çarın şansı yok blade hariç tabi.. .sadece 1 vs 1 degil ölümncül bi çar oldugu içinde 20 saniyede ortaligi yertemiz edebilir her çarıda buflu bufsuz kesebilir yüksek critli bi wepaon ile bence oyunun en dengesiz çarı .. zaten oyuna o çarın reklamıyla giriyoruz jeton köşeli degilse tiyoyu almak gerekir hemen !!
K
karalort ⭐ 18y
#78
str glavie başkatanımam
J
Jigsaw ⭐ 19y
#79
Her char güzeldir kafama hangisi eserse...

Chinese STR açacaksam Glavie açarım. Heuksal 90, Fire 90, Lightning 72, Cold 48.
Chinese INT açacaksam 8:1 Bicheon 73, Fire 90, Lightning 90, Cold 57 Nuker açarım.
European STR açacaksam deli gibi SP kasıp hem Crossbow hem Dagger açarım. Rouge 90, Cleric 60, Bard 30.
European INT açacaksam ki Gaia'da açıyorum, Wizard/Cleric açacağım. Clerici 90 yapmayıp yine Rougedaki gibi Bard 30 da yapabilirim. Bakacağız artık.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#80
Su an bende oldugu gibi gene baslasam dagger+Cross
Chinese Full str bow

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: