Vay maşallah çok iyi kasmışsın gerçekten. Güle güle oynarsın artık o charlarla 😘
EXL | SRO | İŞKOLİK
Vay maşallah çok iyi kasmışsın gerçekten. Güle güle oynarsın artık o charlarla 😘
Special thx to FlexiKardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]
Ne kadar zevklidir yav sp farm bittikten sonra kasmak :P
Kardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]
Ekledim 😘
Special thx to FlexiKardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]
Ekledim 😘
Çevrim içi olabilirmisin sana zahmet 😁
aynı ben bende 107 lerde kendi ptmi yaptım 6 char kastım 2 si dısardan ama snn gibi 4 m sp kasmadım 1m de tık kasmaya direk D:D:D
Öhööö öhööö. Adam king beyler dagılın 😆
Ne kadar sürmüştü bro 4m söylemiştin sanki de unuttum 😜
Ps:Yazın bende başlayacağım ondan soruyorum :P
bu deveride acıkcası 4m sp kasmaya onglarda hiç gerek yok ben 9 gaplı plvl kastım 1m Xbow dagger cleric gereklı olan skilleri actım mı 105 e yeter normal mobdan gelıyor kasarken 105de caveye girerım 2 haftada 110 FF xD
80i geçmiş karakterin ilk resime sonradan diğer resime bakınca duygulanır insan
" Hangi ara büyüdün sen" 😜
Ps: çok iyi gidiyosun .
Log in to write a reply.
Log In