Icerige atla
Extraloob

SP Farm BİTTİ 4m SP ile Kasıyorm pLvL SS Leri İçerde

· 198 Replies · 20K views · Page 3 / 10
Replies
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#41
Vay maşallah çok iyi kasmışsın gerçekten. Güle güle oynarsın artık o charlarla 😘
EXL | SRO | İŞKOLİK
V
Viski OP ⭐ 18y
#42
Vay maşallah çok iyi kasmışsın gerçekten. Güle güle oynarsın artık o charlarla 😘


Teşekkürler 😘
C
Chrysler ⭐ 16y
#43
Öhööö öhööö. Adam king beyler dagılın 😆
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#44
Kardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]
Special thx to Flexi
E
Extrowe ⭐ 16y
#45
Ne kadar zevklidir yav sp farm bittikten sonra kasmak 😜
V
Viski OP ⭐ 18y
#46
Kardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]


Ekledim 😘
V
Viski OP ⭐ 18y
#47
Ne kadar zevklidir yav sp farm bittikten sonra kasmak :P


Aynen Öyle 🤤
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#48
Kardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]


Ekledim 😘


Çevrim içi olabilirmisin sana zahmet 😁
Special thx to Flexi
V
Viski OP ⭐ 18y
#49
Kardeşim benim msn adresimi bi ekleyebilirmisin bişey görüşmek istiyorum seninle mailto:[email protected]


Ekledim 😘


Çevrim içi olabilirmisin sana zahmet 😁


Oldum 😘
E
eLempTRa ⭐ 18y
#50
aynı ben bende 107 lerde kendi ptmi yaptım 6 char kastım 2 si dısardan ama snn gibi 4 m sp kasmadım 1m de tık kasmaya direk D:D:D
V
Viski OP ⭐ 18y
#51
aynı ben bende 107 lerde kendi ptmi yaptım 6 char kastım 2 si dısardan ama snn gibi 4 m sp kasmadım 1m de tık kasmaya direk D:D:D


1m sp nereye kdr yetecek 4m sp bu duygu anlatılmaz süper bişe ilerde nasıl olcak bakalım görces 😄 🍿
V
Viski OP ⭐ 18y
#52
Öhööö öhööö. Adam king beyler dagılın 😆


yakarım yıkarım uleynnn burayı 😎
E
Extrowe ⭐ 16y
#53
Ne kadar sürmüştü bro 4m söylemiştin sanki de unuttum 😜
Ps:Yazın bende başlayacağım ondan soruyorum 😜
V
Viski OP ⭐ 18y
#54
Ne kadar sürmüştü bro 4m söylemiştin sanki de unuttum 😜
Ps:Yazın bende başlayacağım ondan soruyorum :P


7/24 kasacaksan dual olarak 2 ay fln sürer kastıqın charlar kastıqın yer kasma süren bunlar çok önemli bunları söle bnde sana kasacaqın zamanı we sp'yi söleyim 😗
P
PR3STIG3 ⭐ 16y
#55
bu deveride acıkcası 4m sp kasmaya onglarda hiç gerek yok ben 9 gaplı plvl kastım 1m Xbow dagger cleric gereklı olan skilleri actım mı 105 e yeter normal mobdan gelıyor kasarken 105de caveye girerım 2 haftada 110 FF xD
V
Viski OP ⭐ 18y
#56
bu deveride acıkcası 4m sp kasmaya onglarda hiç gerek yok ben 9 gaplı plvl kastım 1m Xbow dagger cleric gereklı olan skilleri actım mı 105 e yeter normal mobdan gelıyor kasarken 105de caveye girerım 2 haftada 110 FF xD


ben saatte 23k sp kastıqımı bilirim eger adam gbi farm yapacaksan onqlar gercekten gzL bi bard charla kasacaksan onq da kasmanın bi anlamı yok dediqin gbi cave ben öle bi ayarladmki yani onqlardan kasılablcek max sp yi kastım öle diyim 🤝
F
frityus ⭐ 17y
#57
80i geçmiş karakterin ilk resime sonradan diğer resime bakınca duygulanır insan
" Hangi ara büyüdün sen" 😜

Ps: çok iyi gidiyosun .
V
Viski OP ⭐ 18y
#58
80i geçmiş karakterin ilk resime sonradan diğer resime bakınca duygulanır insan
" Hangi ara büyüdün sen" 😜

Ps: çok iyi gidiyosun .


Teşekrler kardeşim summer6: 7/24 böle kasılıor bi char işte örnek olsun hem biggrint1
V
Viski OP ⭐ 18y
#59
9. Gün Eklenmiştir..
T
#60
güncelleme bekliyorum 🤤 🤤

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: