Valla hayran kaldım bu ss'leri görünce insanın tekrar oynayası geliyor gerçekten tebrikler 😊
SP Farm BİTTİ 4m SP ile Kasıyorm pLvL SS Leri İçerde
· 198 Replies · 20K views 0 reading · Page 2 / 10
Replies
Valla hayran kaldım bu ss'leri görünce insanın tekrar oynayası geliyor gerçekten tebrikler :)
Gel Malazgirte Bekleriz 🍺
Gel Malazgirte Bekleriz 🍺
Teşekkür ederim bu aralar düşünüyorum zaten başlamayı ama zaman bulamıyorum en yakın zamanda başlamaya çalışıcam. 🍺
yakışır aynı heyecanı bizde yaşamıştık ama sonradan pişman oldum warior kastığıma umarım sen olmazsın 😉 bol şans 🍺
yakışır aynı heyecanı bizde yaşamıştık ama sonradan pişman oldum warior kastığıma umarım sen olmazsın 😉 bol şans 🍺
sadece warrior kassam olabilirdi ama 4-5 tane char kasıorm o yzden nP 😊
5. gün eklendi
ufaktan geç 78-80 e 😜
ufaktan geç 78-80 e :P
Akşam Geçiyorum 🍺
Tebrik ederim...Ne kadar zamanda kastın..
Helal olsun.Ne sabır varmış be 😄
Helal olsun.Ne sabır varmış be :D
iyi sabır war ama sabrettiqime deqdi ya yok böle bi duygu anlatamam 🙄
M
mahmutdemirci
⭐ 16y
tebrıkler sabır ısı farm ısı gule gule kullan
tebrıkler sabır ısı farm ısı gule gule kullan
Teşekkürler.
C
compassionate
⭐ 19y
aynen bende öyle konu takiptedir tbr ederim bende kasıyorum 20 gün oldu 550 k sp var 1 m yapsam yeter valla dayanabilirsem oda
Arkadaşlar Xylene e itimad etmeyiniz kendisi dolandırıcıdır...300 silkimi çaldı benim Kendisi moderatördür.
Arkadaşlar Xylene e itimad etmeyiniz kendisi dolandırıcıdır...300 silkimi çaldı benim Kendisi moderatördür.
Yeri Burasımı acaba?
L
LethaLKiss
⭐ 16y
5.günden sonrası yk hacım kasmıor msun artık soru:
6.-7. ve 8. günler eklenmiştir ilgnize teşekür eder konuya yorum yapmanızı dilerim 😘
Tebrikler gerçekten 700k sp üzerini göremedim , çok sabırlısın maşallah.
Tebrikler gerçekten 700k sp üzerini göremedim , çok sabırlısın maşallah.
Teşekkürler..
Log in to write a reply.
Log In