Icerige atla
Extraloob

SP Farm BİTTİ 4m SP ile Kasıyorm pLvL SS Leri İçerde

· 198 Replies · 20K views · Page 2 / 10
Replies
R
Redefine ⭐ 19y
#21
Valla hayran kaldım bu ss'leri görünce insanın tekrar oynayası geliyor gerçekten tebrikler 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#22
Valla hayran kaldım bu ss'leri görünce insanın tekrar oynayası geliyor gerçekten tebrikler :)


Gel Malazgirte Bekleriz 🍺
R
Redefine ⭐ 19y
#23

Gel Malazgirte Bekleriz 🍺

Teşekkür ederim bu aralar düşünüyorum zaten başlamayı ama zaman bulamıyorum en yakın zamanda başlamaya çalışıcam. 🍺
T
Tengrİ ⭐ 19y
#24
yakışır aynı heyecanı bizde yaşamıştık ama sonradan pişman oldum warior kastığıma umarım sen olmazsın 😉 bol şans 🍺
V
Viski OP ⭐ 18y
#25
yakışır aynı heyecanı bizde yaşamıştık ama sonradan pişman oldum warior kastığıma umarım sen olmazsın 😉 bol şans 🍺


sadece warrior kassam olabilirdi ama 4-5 tane char kasıorm o yzden nP 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#26
5. gün eklendi
C
cLonny ⭐ 18y
#27
ufaktan geç 78-80 e 😜
V
Viski OP ⭐ 18y
#28
ufaktan geç 78-80 e :P


Akşam Geçiyorum 🍺
N
Nebula ⭐ 19y
#29
Tebrik ederim...Ne kadar zamanda kastın..
N
Nymphora ⭐ 16y
#30
Helal olsun.Ne sabır varmış be 😄
V
Viski OP ⭐ 18y
#31
Helal olsun.Ne sabır varmış be :D


iyi sabır war ama sabrettiqime deqdi ya yok böle bi duygu anlatamam 🙄
M
#32
tebrıkler sabır ısı farm ısı gule gule kullan
V
Viski OP ⭐ 18y
#33
tebrıkler sabır ısı farm ısı gule gule kullan


Teşekkürler.
C
#34
aynen bende öyle konu takiptedir tbr ederim bende kasıyorum 20 gün oldu 550 k sp var 1 m yapsam yeter valla dayanabilirsem oda
M
Marilyn06 ⭐ 16y
#35
Arkadaşlar Xylene e itimad etmeyiniz kendisi dolandırıcıdır...300 silkimi çaldı benim Kendisi moderatördür.
V
Viski OP ⭐ 18y
#36
Arkadaşlar Xylene e itimad etmeyiniz kendisi dolandırıcıdır...300 silkimi çaldı benim Kendisi moderatördür.


Yeri Burasımı acaba?
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#37
5.günden sonrası yk hacım kasmıor msun artık soru:
V
Viski OP ⭐ 18y
#38
6.-7. ve 8. günler eklenmiştir ilgnize teşekür eder konuya yorum yapmanızı dilerim 😘
B
broxni ⭐ 19y
#39
Tebrikler gerçekten 700k sp üzerini göremedim , çok sabırlısın maşallah.
V
Viski OP ⭐ 18y
#40
Tebrikler gerçekten 700k sp üzerini göremedim , çok sabırlısın maşallah.


Teşekkürler..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: