Icerige atla
Extraloob

SP Farm BİTTİ 4m SP ile Kasıyorm pLvL SS Leri İçerde

· 198 Replies · 20K views · Page 5 / 10
Replies
V
Viski OP ⭐ 18y
#81
harika kasıyosun bro hayranım :D



TeşekkürLer.. 🍺
B
ByAti ⭐ 16y
#82
Süper gidiyosun 110 larıda Görürüz inş 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#83
Süper gidiyosun 110 larıda Görürüz inş :)


İnş. 😆
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#84
devamını heycanla bekliorz :))
V
Viski OP ⭐ 18y
#85
devamını heycanla bekliorz :))


3-4 Gün Pc Açamadım Kasmaya Başladım En Yakın Zamanda SS'leri Sizlerle Paylaşacagım 🍿
C
Chrysler ⭐ 16y
#86
Ohaa ''15 günde 94 Lw ''
V
Viski OP ⭐ 18y
#87
Ohaa ''15 günde 94 Lw ''


Buda Bizim Farkımız 😜
C
#88
premium olsaydı demek 100 lv olurdun gibime geliyo
A
#89
Hacı yenilerini Bekliyoruz haa 😄
E
exotic ⭐ 18y
#90
müthiş bi hız nası kastın bilmiyorum 😄 ilk ss'De char 99 10.günde 101 olmuş o nası ?
V
Viski OP ⭐ 18y
#91
müthiş bi hız nası kastın bilmiyorum 😄 ilk ss'De char 99 10.günde 101 olmuş o nası ?


102 lere geçtik bro ben bi ara 99 charla(TurkSoldiers) kasmayı bıraktım wingde yatıordu dier 105 charımla kasıordum onunla kasarkende o charı kastım karışık biraz ama öle işte 🤘
V
Viski OP ⭐ 18y
#92
Hacı yenilerini Bekliyoruz haa :D


yoruldum artık hem hzlı kasmıorm item ayarlıorm 😄 item ayarlamadan 101 olmam 🤝 nova seti bi hazırlayım da gerisi gelir summer1:
V
Viski OP ⭐ 18y
#93
17. Gün Eklenmiştir ..
C
Chrysler ⭐ 16y
#94
Yiterrr yaaa yiterr yaa 😆
C
#95
valla çok ii gidiyorsun. 110 olmanı sabırla bekliyoruz
C
#96
bilmiyorum senin için önemli mi ama birde 95 lv olmuşsun hangi skilleri açtın neler kapalı onların bi resmini koyarsan warrior cleric ve buna benzer yapılandırma yapanlar için bi öncü olursun. yaklaşık 800 k sp harcamışsın. bende farm yapıyorum şuan daha 1.1 oldu ama gidiyo bakalım. yani skilleri görürsek belki daha yardımcı olabilirsin.
V
Viski OP ⭐ 18y
#97
bilmiyorum senin için önemli mi ama birde 95 lv olmuşsun hangi skilleri açtın neler kapalı onların bi resmini koyarsan warrior cleric ve buna benzer yapılandırma yapanlar için bi öncü olursun. yaklaşık 800 k sp harcamışsın. bende farm yapıyorum şuan daha 1.1 oldu ama gidiyo bakalım. yani skilleri görürsek belki daha yardımcı olabilirsin.


Akşam Ekleyecegim Bro Verdigin Fikir İçin SağoL 😘
V
Viski OP ⭐ 18y
#98
Yiterrr yaaa yiterr yaa 😆


😆 😆
S
#99
Büyük sabır, ve helal olsun kardeşim inşallah 110uda görürüz.
A
arab_baho ⭐ 16y
#100
Vallahi Tb Onca Zaman Dayanmak Gerdekten KutlarımHarıka olmus


gerdekten derken makara:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: