Icerige atla
Extraloob

SP Farm BİTTİ 4m SP ile Kasıyorm pLvL SS Leri İçerde

· 198 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 6 / 10
Yanıtlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#101
Vallahi Tb Onca Zaman Dayanmak Gerdekten KutlarımHarıka olmus


gerdekten derken makara:


makara: gerçekten demek istedi galiba 😘
D
Decoy ⭐ 18y
#102
inanılmaz gibi ya tebrik ederim gerçekten
V
Viski OP ⭐ 18y
#103
inanılmaz gibi ya tebrik ederim gerçekten


Teşekkürler Bro 😘
E
exotic ⭐ 18y
#104
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?
V
Viski OP ⭐ 18y
#105
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?


2.5 ayda Yaptım, Sbot Kullandım, Ong Larda 85-85 LvL 2 BardLa DuaL Farm Yaptım Ve En Önemlisi PT'de Ezik Char Eksik Olmadı 😉
E
exotic ⭐ 18y
#106
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?


2.5 ayda Yaptım, Sbot Kullandım, Ong Larda 85-85 LvL 2 BardLa DuaL Farm Yaptım Ve En Önemlisi PT'de Ezik Char Eksik Olmadı ;)


Çok zor iş yani bende hep bu şekil bi warrıor kasmak istemişimdirde sp kasmakla uğraşamadım 😄
V
Viski OP ⭐ 18y
#107
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?


2.5 ayda Yaptım, Sbot Kullandım, Ong Larda 85-85 LvL 2 BardLa DuaL Farm Yaptım Ve En Önemlisi PT'de Ezik Char Eksik Olmadı ;)


Çok zor iş yani bende hep bu şekil bi warrıor kasmak istemişimdirde sp kasmakla uğraşamadım :D


uraşma güzel bişey deil zaten 😄 👍
V
Viski OP ⭐ 18y
#108
18. gün eklenmiştir
E
exotic ⭐ 18y
#109
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#110
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)


İnş. 😆
A
#111
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)


İnş. 😆

hacı hiç nova düşmüyor mu foto please?
V
Viski OP ⭐ 18y
#112
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)


İnş. 😆

hacı hiç nova düşmüyor mu foto please?


Toplam 4 Tane Düştü 107 Lere Geçtigimizde Düşmeye Başlar Koyarım O zamn 😘
B
BayPipo ⭐ 16y
#113
gz hem sena heme attacker charında lv atlamış onada gz 😄
V
Viski OP ⭐ 18y
#114
gz hem sena heme attacker charında lv atlamış onada gz :D


TeşekkürLer.. 😘
K
KeepinGS ⭐ 16y
#115
1ayı coktan gecmıskı 😊 14 Ekim de acılan bir konu
X
xDe ⭐ 16y
#116
premium açsaydın 100+ olmuştun 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#117
1ayı coktan gecmıskı 😊 14 Ekim de acılan bir konu


Hergün Pc Açık Olamıyor Malesef+ Bu Forumada 2-3 Gün Sonra Anca Koyabiliyorum İşlerden Dolayı 👍
K
KeepinGS ⭐ 16y
#118
olsun ha bı 1 ay ha 19 gun ıkısındede cok ıyı kastın 😊
A
augus ⭐ 16y
#119
Diğer çarlardada sp var mı? Kaçı senin
V
Viski OP ⭐ 18y
#120
Diğer çarlardada sp var mı? Kaçı senin


Hepsi Benim...
MindControLde 1m SP 100 e FF..
ReBeLsouLda 225k SP 106 ya FF..
TurkSoldiersde 250k SP 103 e FF..
Digerleri Normla Kendi lvl lerinde Geliyor..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: