Vallahi Tb Onca Zaman Dayanmak Gerdekten KutlarımHarıka olmus
gerdekten derken makara:
makara: gerçekten demek istedi galiba 😘
Vallahi Tb Onca Zaman Dayanmak Gerdekten KutlarımHarıka olmus
gerdekten derken makara:
inanılmaz gibi ya tebrik ederim gerçekten
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?
2.5 ayda Yaptım, Sbot Kullandım, Ong Larda 85-85 LvL 2 BardLa DuaL Farm Yaptım Ve En Önemlisi PT'de Ezik Char Eksik Olmadı ;)
Herşey mükemmelde 4m spyi kaç günde yaptın ve nası hangi botla nerede yapıtn ve hangi charla yaptın bro ?
2.5 ayda Yaptım, Sbot Kullandım, Ong Larda 85-85 LvL 2 BardLa DuaL Farm Yaptım Ve En Önemlisi PT'de Ezik Char Eksik Olmadı ;)
Çok zor iş yani bende hep bu şekil bi warrıor kasmak istemişimdirde sp kasmakla uğraşamadım :D
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)
İnş. 😆
1 ayda 105 lwl yapıcan sanırm :)
İnş. 😆
hacı hiç nova düşmüyor mu foto please?
gz hem sena heme attacker charında lv atlamış onada gz :D
1ayı coktan gecmıskı 😊 14 Ekim de acılan bir konu
Diğer çarlardada sp var mı? Kaçı senin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap