Icerige atla
Extraloob

!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....

· 213 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 6 / 11
Yanıtlar
N
#101
thx Wink Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#102

ben daha önce hiç sm kullanmadım bu sm nin özellikleri en tbotdan ayıran özlelikleri en veya bunu nasıl kullanıcam ayarlarını gösteren bi topic varmı tbotun ayarlarının nasıl yapıldıgını gösteren topicler gibi ayarları nasıl yapılır bunları bi bulsam bende indircem


viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool

buyur anLatimi burada yapmis arkadasimiz Wink
N
#103


ben daha önce hiç sm kullanmadım bu sm nin özellikleri en tbotdan ayıran özlelikleri en veya bunu nasıl kullanıcam ayarlarını gösteren bi topic varmı tbotun ayarlarının nasıl yapıldıgını gösteren topicler gibi ayarları nasıl yapılır bunları bi bulsam bende indircem


viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool

buyur anLatimi burada yapmis arkadasimiz Wink

wışşş cok karışık bi dünya sey var tbot rulezz Mr. Green Mr. Green Mr. Green
*
#104
Skiller görünüyor , fakat skilleri koysaniz bile basmiyor ( attaack skillerini )
SADECE imblu (deyiminizle el yakması ) nı basiyor !!!!

İNDİRMEYİNİZ DEYMEZ Very Happy
SADECE İMBLUE KULLANİYOR !!!

---------------------------------

ÇÖZÜMÜDE BENCE YOK. FAKAT BİLE SOYLESİN ?
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#105

Skiller görünüyor , fakat skilleri koysaniz bile basmiyor ( attaack skillerini )
SADECE imblu (deyiminizle el yakması ) nı basiyor !!!!

İNDİRMEYİNİZ DEYMEZ Very Happy
SADECE İMBLUE KULLANİYOR !!!

---------------------------------

ÇÖZÜMÜDE BENCE YOK. FAKAT BİLE SOYLESİN ?

desen ayip oLur...
gayet güzeL kasiyor Tbota 1000000000 ceker Very Happy
No dc Multiclient Zoomack 10000 char acmak oh oh
B
Bellatrix ⭐ 19y
#106
saol kardeşim ellerine sağlık süper çalışıyo extrabeer
*
#107
HAYİRR !!!!!!!!!!!!

O ZAMAN NEDENİ NEY SKİLLERİN GOZUKMESİNİN FAKAT KULLANILAMAMASININ ?

SKİLLERLİ AYARLİYORM , FAKAT SADECE İMBLUE YAKIP NORMAL VURİYO...
*
#108
*********BENCE SEN BURAYA HAZIRDAN , MACRO , NUBOT HELPER... GİBİ SKİLL ÇAKTIRMAK İÇİN GEREKLİ PROG, LARİDA KOYSAYDİN...
EN AZINDAN TAM OLURDU Very Happy

--------------------------------------------------------------

BU ARADA NEDENİ NEY , BENDE SKİLLERİN OLMASININ FAKAT TEK İMBLUE YAKMASININ ?
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#109
liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy
*
#110

liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy





SKİLLER OLMUYO BEE !!!!

VEDE 1.5 GB RAM İLE OYLE RAP RAHAT 2 CADA KASAMASSIN KARDİŞİM (:

BENDE 2 GB VAR 2 CHARI KASIYO KASARKEN PC (DUAL CORE) --Fakar normal 1280x1024 te Very HappyD

((neyse yalan konusmayalım dimi ? :))

----------------------

ve skiller niye olmuyorr !????
sro silip yüklesem olurmu acaba ?
*
#111
rem denmez Ram Very Happy

(no yalan pulan ) Very HappyD
*
#112
MODARETORLER KONUSSANIZA YAAA !!!!

SİLİP YÜKLESEM OLURMU , NERDE BU MÜSTERİYE VERİLEN HİZMEETT ??

SİLİP YÜKLESEM OLURMU , PLEASE SAY ME İN 3 MİNS...
C
CWsaila ⭐ 19y
#113


liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy





SKİLLER OLMUYO BEE !!!!

VEDE 1.5 GB RAM İLE OYLE RAP RAHAT 2 CADA KASAMASSIN KARDİŞİM (:

BENDE 2 GB VAR 2 CHARI KASIYO KASARKEN PC (DUAL CORE) --Fakar normal 1280x1024 te Very HappyD

((neyse yalan konusmayalım dimi ? :))

----------------------

ve skiller niye olmuyorr !????
sro silip yüklesem olurmu acaba ?


bende 1 GB ram var core duo2. 4 car acıyorum bi sorun olmuyor
*
#114



liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy





SKİLLER OLMUYO BEE !!!!

VEDE 1.5 GB RAM İLE OYLE RAP RAHAT 2 CADA KASAMASSIN KARDİŞİM (:

BENDE 2 GB VAR 2 CHARI KASIYO KASARKEN PC (DUAL CORE) --Fakar normal 1280x1024 te Very HappyD

((neyse yalan konusmayalım dimi ? :))

----------------------

ve skiller niye olmuyorr !????
sro silip yüklesem olurmu acaba ?


bende 1 GB ram var core duo2. 4 car acıyorum bi sorun olmuyor


AMAN BANA NEE ???

BEN SORUN ÇÖZÜCÜMÜYÜM ?

GİT MODARETORE SOYLE ONLARİ !!!

__________________________________________________________


MODARETORLER NERDE SİZİN BU BİLGİ PAYLAŞİM İSTEGİNİZ VE PAYLAŞİMİNİZ

SİZ ORDA KAHVE İÇİP BOT KASARKEN BEN BURDA PARMAKLARİMİ YORUYORUM...

KARDEŞİM SORUNU SOYLESENİZE ?

BANA BİR GİCİNİZMİ VAR ?
(ordaki arkadasada ; bana ne be bana ne neyse ne )


HADE BİRALAR NERDE KALDİ extrabeer
*
#115
800x600 ve low da acarsan dedem carini 20 taneli acar ( :

_______________________________________

1280x1024 medium X2

Okumayi ogrenin biraz BEEE !!!!!!!

BU NASIL BİR BİLGİ PAYLAŞİMİDİR ?

BU NASIL BİR İŞTİR , BU NASIL OKUMAKTIR ??

TAM PAYLAŞ.COM A GİİYORUM , BAKALIM BANA YARDM EDECEKLERMİ VEYA OKUMASINI BİLENLER (lise mezunu) VARMIDIR ORADA (acaba) ???




BİRALAR NERDE BEE !! extrabeer
*
#116
bazı insanlar bana Özel Mesaj Atıyor

ben bira içmemki abi , daha ilk okula gidiyorum liseye gececegim . (diyor)

--------------------------------

o postaları atanlara cevabım ;

Bira içmiyorsan , Yoğurt ye ; Süt yerine geCer ...

Veya Bira içmiyorsan , Vişne suyuna kat üzerinede az cin koy (tatlanır ) Oyle iç okE ?

HADİ BİDE BANA YARDIM EDERSENİZ ? ( :
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#117
ya ben yanlışlıkla dier clienti kaybettim yani gizledim yanlışlıkla geri çıkaramıyorum gizlemiştim yani show dedigimde dier çarı gösterio pls yardım :d
*
#118

ya ben yanlışlıkla dier clienti kaybettim yani gizledim yanlışlıkla geri çıkaramıyorum gizlemiştim yani show dedigimde dier çarı gösterio pls yardım :d





_______________________________________________________________


BAK SANA CEVAP VERİYORUM , BİLGİSAYARINA FORMAT CEK OkE ? DüZELİR...
S
serdar1905 ⭐ 19y
#119
abı bot calısıyor ama ben ayarlarını bılmıyom lutfen ayarlarını koyarsan sevınırım Embarassed Crying or Very sad Sad
M
mdcrash ⭐ 19y
#120
arkadaşlar sanırım bota veda ettik.

soru işaretiyle oyundan düştüm.Birdaha botla girilmiyor. Evil or Very Mad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: