N
NephilimAngel
⭐ 19y
thx Wink Wink
ben daha önce hiç sm kullanmadım bu sm nin özellikleri en tbotdan ayıran özlelikleri en veya bunu nasıl kullanıcam ayarlarını gösteren bi topic varmı tbotun ayarlarının nasıl yapıldıgını gösteren topicler gibi ayarları nasıl yapılır bunları bi bulsam bende indircem
viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool
ben daha önce hiç sm kullanmadım bu sm nin özellikleri en tbotdan ayıran özlelikleri en veya bunu nasıl kullanıcam ayarlarını gösteren bi topic varmı tbotun ayarlarının nasıl yapıldıgını gösteren topicler gibi ayarları nasıl yapılır bunları bi bulsam bende indircem
viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool
buyur anLatimi burada yapmis arkadasimiz Wink
Skiller görünüyor , fakat skilleri koysaniz bile basmiyor ( attaack skillerini )
SADECE imblu (deyiminizle el yakması ) nı basiyor !!!!
İNDİRMEYİNİZ DEYMEZ Very Happy
SADECE İMBLUE KULLANİYOR !!!
---------------------------------
ÇÖZÜMÜDE BENCE YOK. FAKAT BİLE SOYLESİN ?
liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy
liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy
SKİLLER OLMUYO BEE !!!!
VEDE 1.5 GB RAM İLE OYLE RAP RAHAT 2 CADA KASAMASSIN KARDİŞİM (:
BENDE 2 GB VAR 2 CHARI KASIYO KASARKEN PC (DUAL CORE) --Fakar normal 1280x1024 te Very HappyD
((neyse yalan konusmayalım dimi ? :))
----------------------
ve skiller niye olmuyorr !????
sro silip yüklesem olurmu acaba ?
liblib çok saol şuan 2 çarla kasıyorum iyiki rem almışım 1.5gb ram var 2 çarla hiç kasmıyo pcyi ayrıca msn falan da açık yaşasın softmod Very Happy
SKİLLER OLMUYO BEE !!!!
VEDE 1.5 GB RAM İLE OYLE RAP RAHAT 2 CADA KASAMASSIN KARDİŞİM (:
BENDE 2 GB VAR 2 CHARI KASIYO KASARKEN PC (DUAL CORE) --Fakar normal 1280x1024 te Very HappyD
((neyse yalan konusmayalım dimi ? :))
----------------------
ve skiller niye olmuyorr !????
sro silip yüklesem olurmu acaba ?
bende 1 GB ram var core duo2. 4 car acıyorum bi sorun olmuyor
ya ben yanlışlıkla dier clienti kaybettim yani gizledim yanlışlıkla geri çıkaramıyorum gizlemiştim yani show dedigimde dier çarı gösterio pls yardım :d
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap