arkadaslar Not Outoraized gibi bi hata alıyorum
!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....
· 213 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 11
Yanıtlar
MALESEF KAPATTILAR GİRİŞ YAPILMIYOR
Evet bende aldım.Şansıma lvl atladıktan sonra geldi.Şu tbot u bi kurabilsem.
allahtan oyundan çıkmadım gül gibi kasılıo char
Very Happy
Very Happy
Yine kapattılar Crying or Very sad
maalesef sansımıza küseceğiz...
maalesef sansımıza küseceğiz...
BİRAZDAN GM LER RESET ATAR OYNA SEN CANINI SIKMA :))
BİRAZDAN GM LER RESET ATAR OYNA SEN CANINI SIKMA :))
demokraside çare tükenmez arkadaş paralı bot kredilerimde duruo Very Happy bundan ne kadar kassam kardır die indirdim Very Happy
Beyler tbottaki uncerrect game version hatasını nasıl çözerim?orj clienti indirdim (farklı kaynaklardn) aynı sorun.
Exclamation SM suan itibariyle calısmıyor Exclamation Lütfen sacma sorular sormayın Exclamation :?!!!
Exclamation SM suan itibariyle calısmıyor Exclamation Lütfen sacma sorular sormayın Exclamation :?!!!
cümlemize Geçmiş olsun Very Happy
bizim smmizde bu kadar işte 1 günlük Very Happy:D
Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz
bizim smmizde bu kadar işte 1 günlük Very Happy:D
10saat falan oldu daha Confused Evil or Very Mad bu 0x33.org beni ya katil edecek ya coder oturup kendi SM imizi yazacam olacak sonra Mr. Green
Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy
Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy
bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green
Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz
aahha çıkmıcaktın girişin olmayacak Very Happy
Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy
bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green
hayır paralıda zoomhack, girerken dc olmama gibi özellikleri yok. ama daha ii kasıo bu bzen imbue açmıo...
Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz
aahha çıkmıcaktın girişin olmayacak Very Happy
Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy
bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green
hayır paralıda zoomhack, girerken dc olmama gibi özellikleri yok. ama daha ii kasıo bu bzen imbue açmıo...
o özellikler clientten Mr. Green :?!!!
o özellikler clientten Mr. Green :?!!!
hayır ben isrobot da kullandığım client i hiç deiştirmedim. bundan önce paralıyı kullanıdom sadece client i deiştirmedim dierlerini kurdum sonradan...
çok eski sm kullanıcısıyım ama paralı botun yerini tutamaz bu.
ah şimdi çıkcam ama bota giremicem çıksammı çıkmasammı fln ikilemde kalıon Very Happy rahatını yaşa isrobot la Very Happy
nası reklam yapıom ama bide slogan buldum Very Happy hayatını yaşa, isro bot la Very Happy
Beyler sizde bi sorun war Very Happy bende gene girdi Laughing
ben girmeyi denemedim hiç şimdi sizler için denicem Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap