Icerige atla
Extraloob

!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....

· 213 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 7 / 11
Yanıtlar
S
SaSuKe ⭐ 19y
#121
arkadaslar Not Outoraized gibi bi hata alıyorum
S
swetman ⭐ 19y
#122
MALESEF KAPATTILAR GİRİŞ YAPILMIYOR
B
bakobak ⭐ 19y
#123
Evet bende aldım.Şansıma lvl atladıktan sonra geldi.Şu tbot u bi kurabilsem.
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#124
allahtan oyundan çıkmadım gül gibi kasılıo char



Very Happy
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#125
Yine kapattılar Crying or Very sad

maalesef sansımıza küseceğiz...
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
swetman ⭐ 19y
#126
BİRAZDAN GM LER RESET ATAR OYNA SEN CANINI SIKMA :))
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#127

BİRAZDAN GM LER RESET ATAR OYNA SEN CANINI SIKMA :))



demokraside çare tükenmez arkadaş paralı bot kredilerimde duruo Very Happy bundan ne kadar kassam kardır die indirdim Very Happy
B
bakobak ⭐ 19y
#128
Beyler tbottaki uncerrect game version hatasını nasıl çözerim?orj clienti indirdim (farklı kaynaklardn) aynı sorun.
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#129
Exclamation SM suan itibariyle calısmıyor Exclamation Lütfen sacma sorular sormayın Exclamation :?!!!
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#130

Exclamation SM suan itibariyle calısmıyor Exclamation Lütfen sacma sorular sormayın Exclamation :?!!!



cümlemize Geçmiş olsun Very Happy
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#131
bizim smmizde bu kadar işte 1 günlük Very Happy:D
T
TanerUNER ⭐ 19y
#132
Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#133

bizim smmizde bu kadar işte 1 günlük Very Happy:D


10saat falan oldu daha Confused Evil or Very Mad bu 0x33.org beni ya katil edecek ya coder oturup kendi SM imizi yazacam olacak sonra Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#134
Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#135

Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy


bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#136

Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz



aahha çıkmıcaktın girişin olmayacak Very Happy




Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy


bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green


hayır paralıda zoomhack, girerken dc olmama gibi özellikleri yok. ama daha ii kasıo bu bzen imbue açmıo...
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#137


Bende neden calısıyor :S 3 kere oyundan cıktım hemde şimdi tekrara gircem Razz



aahha çıkmıcaktın girişin olmayacak Very Happy




Beyler valla bu kadar rezilliği çekmeyin. benim bildiğim bu sm oto store yapmıo. bide paralı bot gibi güzel kasamıo. verin 13 ytl size fıstık gibi sorunsuz, dertsiz tasasız bi bot... Very Happy


bu paralısının auto training i aktif edilmişi Mr. Green


hayır paralıda zoomhack, girerken dc olmama gibi özellikleri yok. ama daha ii kasıo bu bzen imbue açmıo...


o özellikler clientten Mr. Green :?!!!
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#138

o özellikler clientten Mr. Green :?!!!


hayır ben isrobot da kullandığım client i hiç deiştirmedim. bundan önce paralıyı kullanıdom sadece client i deiştirmedim dierlerini kurdum sonradan...


çok eski sm kullanıcısıyım ama paralı botun yerini tutamaz bu.

ah şimdi çıkcam ama bota giremicem çıksammı çıkmasammı fln ikilemde kalıon Very Happy rahatını yaşa isrobot la Very Happy

nası reklam yapıom ama bide slogan buldum Very Happy hayatını yaşa, isro bot la Very Happy
T
TanerUNER ⭐ 19y
#139
Beyler sizde bi sorun war Very Happy bende gene girdi Laughing
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#140
ben girmeyi denemedim hiç şimdi sizler için denicem Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: