Aynen ya açılıdığı gibi almadığıma pişmanım walla açılsın hemen almaca.com [özenti.coma da giriyor 😊 ] Mr. Green
!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....
· 213 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 11 / 11
Yanıtlar
sm aldım ama yine çalışmıyo
bişey sorcam arkadaşlar siz alamadınızda ondanmı sizde çalışmıyo sm
gene kapandı bu ne ya en fazla 4 saat sürüo ya off bi türlü 24 saat kullanadım ha
arkadaşım neden bununla uğraşıyorsun ver 4 $ 8 gün cayır cayır multiclient sorunsuz kastır adamını
ne alavere ne dalavere yok virüsmüş yok trojanmış ne uğraşacaksın bu dertlerle.. www.0x33.org olay budur..
çalı8san sofmod yok mu
çalı8san sofmod yok mu
allah akıl fikir versin! Bu bedava bot diye trojan keylogger koyup sitelere ekleyenlere hak vermemek içten değil!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap