ya bot farkı burda belli oluoy şimdi turbo botla girseydim oyun donmuştu şimdiye ama softmoda bak be çatır çutur patır kütür kasıo :d
!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....
· 213 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 10 / 11
Yanıtlar
Lib bunda 2. client nasıl açılıyodu ?
A
anlcbn_1907
⭐ 19y
saat 00:37 çalışmıyomu yaaa Embarassed
KARDES BU VİRÜSLÜMÜŞ BENİM ANTİVİRÜS İZİN VERMİO ACMAYA:(
KARDES BU VİRÜSLÜMÜŞ BENİM ANTİVİRÜS İZİN VERMİO ACMAYA:(
Normaldir virüs programını kapatmayı dene bence kesin calışır kahvekeyfi
A
anlcbn_1907
⭐ 19y
1:58 çalısıyomu bu arkadaslar
A
anlcbn_1907
⭐ 19y
şu an çalışan sm varmı varsa yazı lütfen 😊 Razz
bende kütür kütür calışıyor sofmod yanlız ben 4$ a aldım kahvekeyfi Shocked
indirilmiyor linkler ölmüş yenimele şansı varmı
kapandı gene bot geçmiş olsun
gene kapandı bu ne ya en fazla 4 saat sürüo ya off bi türlü 24 saat kullanadım ha
gene kapandı bu ne ya en fazla 4 saat sürüo ya off bi türlü 24 saat kullanadım ha
2.farkli ip yi tespit ettiklerinde kapatiyolar en fazla 4 kisi girer sonra kapatirlar yapcak bisi yok Mr. Green just 4 $ dalır Mr. Green
softmode alımı şuan açık değildir açık olsa hemen alacam Cool
softmode alımı şuan açık değildir açık olsa hemen alacam Cool
ei aL ve simdi derhal ÖzeL mesajLArina bak Wink
ztn SM alımı kapalı şuan cnm Cool
ztn SM alımı kapalı şuan cnm Cool
sen genede bana cvp yaz ona göre Satis yapacam Cool
NOT AUTHORİZED DİYO O NE YA Very Happy
Softmod gene patLamistir caLismiyor Sad
S
selcuksoss
⭐ 19y
su sm alimi bi acilsin alıp kurtulucam bu ne ya detective
bizimde tüm temennimiz o zaten Cool
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap