Peki 2 çhar açarken nasıl giricem arkadaşıM?
1 chari oyuna soktunmu ....
Direk Sro dosyasinda buLunan x33 Dosyasinin icinde oLan x33 exeyi caListiriyoruz ve Sro aciLicaktir baska birsey yapmaniza gerk yok Wink
lütfen mesajLarini tekrarLama! extraokk
Peki 2 çhar açarken nasıl giricem arkadaşıM?
1 chari oyuna soktunmu ....
Direk Sro dosyasinda buLunan x33 Dosyasinin icinde oLan x33 exeyi caListiriyoruz ve Sro aciLicaktir baska birsey yapmaniza gerk yok Wink
Peki 2 çhar açarken nasıl giricem arkadaşıM?
1 chari oyuna soktunmu ....
Direk Sro dosyasinda buLunan x33 Dosyasinin icinde oLan x33 exeyi caListiriyoruz ve Sro aciLicaktir baska birsey yapmaniza gerk yok Wink
lütfen mesajLarini tekrarLama! extraokk
Simdi hata vermedi :S sonunda Disconnect From Server verdi:P
euheuheuhe ... ok
Loopback BagLantisi varmi ? varsa kapat ...
ve AnLatimdaki uyguLamayi gercekLestir Wink
Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green
Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green
Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green
??????????
Elinize sağlık virüssüz temiz,oyunada girdimde bot menüsünü açamıyorum Mr. Green yeniyim bira bot konusunda nasıl açılır bot menüsü.sitede bulamadm
eyv Very Happy klavyede o taraf hariç basmadığım tuş kalmamıştı.kolay gelsin
valal ben çok sm kullandım ama home seçenekelr gelmiyor bunun çözünü için bi program vardı ama bulamadım link verebilirseniz sevinirim
viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool
Bende olmadı x33 den oyuna girdim o küçük kare çıkdı 10 dk bkledım hala o orda oyuna gırmedı
Confused
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap