Icerige atla
Extraloob

!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....

· 213 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 5 / 11
Yanıtlar
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#81


Peki 2 çhar açarken nasıl giricem arkadaşıM?





1 chari oyuna soktunmu ....
Direk Sro dosyasinda buLunan x33 Dosyasinin icinde oLan x33 exeyi caListiriyoruz ve Sro aciLicaktir baska birsey yapmaniza gerk yok Wink




lütfen mesajLarini tekrarLama! extraokk
L
LoL__? ⭐ 19y
#82



Peki 2 çhar açarken nasıl giricem arkadaşıM?





1 chari oyuna soktunmu ....
Direk Sro dosyasinda buLunan x33 Dosyasinin icinde oLan x33 exeyi caListiriyoruz ve Sro aciLicaktir baska birsey yapmaniza gerk yok Wink




lütfen mesajLarini tekrarLama! extraokk


Tamam sağolasın bu arada mesajları tekrarlamamın neden araya başka mesajların girmesi ve seni görmezsin diye tekrarladım
Wink
T
TanerUNER ⭐ 19y
#83



Simdi hata vermedi :S sonunda Disconnect From Server verdi:P

euheuheuhe ... ok
Loopback BagLantisi varmi ? varsa kapat ...
ve AnLatimdaki uyguLamayi gercekLestir Wink

Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green

??????????
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#84

Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green

??????????
ewet...
simdi isim var gidiyorum oLmasa aksama haLederiz bb
T
TanerUNER ⭐ 19y
#85


Devre Dısı Bırakmam işe yararmı ? Mr. Green

??????????

ewet...
simdi isim var gidiyorum oLmasa aksama haLederiz bb
oKe saol
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#86
calısıyor Cool Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green bu bir mucizeee Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green

sabitlenmistir.....
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
P
pfffffff ⭐ 19y
#87
çok teşekkürler.
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#88
birsey deiL Wink
B
bakobak ⭐ 19y
#89
Elinize sağlık virüssüz temiz,oyunada girdimde bot menüsünü açamıyorum Mr. Green yeniyim bira bot konusunda nasıl açılır bot menüsü.sitede bulamadm
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#90

Elinize sağlık virüssüz temiz,oyunada girdimde bot menüsünü açamıyorum Mr. Green yeniyim bira bot konusunda nasıl açılır bot menüsü.sitede bulamadm

home tusuna bas Rolling Eyes
B
bakobak ⭐ 19y
#91
eyv Very Happy klavyede o taraf hariç basmadığım tuş kalmamıştı.kolay gelsin
D
DnA ⭐ 19y
#92
valal ben çok sm kullandım ama home seçenekelr gelmiyor bunun çözünü için bi program vardı ama bulamadım link verebilirseniz sevinirim
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#93

eyv Very Happy klavyede o taraf hariç basmadığım tuş kalmamıştı.kolay gelsin

saoL , birsey deiL Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#94

valal ben çok sm kullandım ama home seçenekelr gelmiyor bunun çözünü için bi program vardı ama bulamadım link verebilirseniz sevinirim

anLamadim? kahvekeyfi
C
CWsaila ⭐ 19y
#95
LibLibi Ya kardeş guild logo su çok güzel bana verebilirmisin
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#96
bende yok Master deiLim suan Wink
N
#97
ben daha önce hiç sm kullanmadım bu sm nin özellikleri en tbotdan ayıran özlelikleri en veya bunu nasıl kullanıcam ayarlarını gösteren bi topic varmı tbotun ayarlarının nasıl yapıldıgını gösteren topicler gibi ayarları nasıl yapılır bunları bi bulsam bende indircem
N
Nervous_ ⭐ 19y
#98
Bende olmadı x33 den oyuna girdim o küçük kare çıkdı 10 dk bkledım hala o orda oyuna gırmedı
Confused
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#99

viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool

buyur anLatimi burada yapmis arkadasimiz Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#100

Bende olmadı x33 den oyuna girdim o küçük kare çıkdı 10 dk bkledım hala o orda oyuna gırmedı
Confused

baziLari bu hatayi aLiyorum diyor ama cözümünü buLamadim Confused

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: