Icerige atla
Extraloob

!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....

· 213 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#41
sroya attım
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#42


SüperSlim msn aç Very Happy

açsana Very Happy


msn ver lütfen


[email protected] ekle açıcak 10 dakika içinde


euheuheuhe
S
sw1ss ⭐ 19y
#43



SüperSlim msn aç Very Happy

açsana Very Happy


msn ver lütfen


[email protected] ekle açıcak 10 dakika içinde


euheuheuhe

Twisted Evil Twisted Evil
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#44
aLLah aLLah Robo...
Sro dosyasina atacan clienti
bot dosyasinda srobot 1,75in yüklü oLmasi lazim bunu yaptinmi peki?
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#45
peki parmak aşagıdayken x33e tıklasak olmazmı malum serverlar dolu ya 😊 tıkla tıkla nereye kadar
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#46
bak...
parmagi kapat
x33 caListir sro remi geLirse hemen parmagi ac extraokk( ama aprmaga dokunma )
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#47

eline emeğine sağlık kardeş hemen deniyorum... ama yapamazsam yapasıya kadar başının etini yerim Twisted Evil Twisted Evil

zamanim yeterse anLatiriz hacim kahvekeyfi
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#48
lag oluyo :S
S
sw1ss ⭐ 19y
#49

lag oluyo :S

Şakamı yapıyosun?
T
TanerUNER ⭐ 19y
#50
2 char acsında Very Happy benim için yeterli ^^ char kasıyorumda
S
sparoww ⭐ 19y
#51
LİBLİB abi sitede her önüne gelen mod oluo bi seni yapmadılar mod
tabi eger istemiyorsan orasını bilemem detective
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#52

LİBLİB abi sitede her önüne gelen mod oluo bi seni yapmadılar mod
tabi eger istemiyorsan orasını bilemem detective

saLLa Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#53

evet kardeşim eline sağlık botu denedim çok süper çalışıyo 0 hata anlatılan şekilde uygularsanız çalışıyo. serverlar dolu olduğu için mars da adam açtım denemek için kasma yerine gidiyo kasıyo item topluyo skiller tmm gerçekten güzel paylaşım...

insaLLah birgün herkez biLdigi herseyi payLasima sunar Wink
T
TanerUNER ⭐ 19y
#54
alla alla :S bende client i kabul etmiyo dusuk client diyo
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#55
bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
L
#56
çok saol açıdı da ben nezamandır srobot kullamıyom ayarlarını bilmiyorum.acaba bi topic varmı ayarlarla ilgili..
T
TanerUNER ⭐ 19y
#57

bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi

Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#58


bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi

Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.

hmmm
peki ...
Sroboten 1,75 yükLedin ... cLient 1,22 ( botsmalldan ) bunu tanitacan bunu tanitman Lazim oLmasi Lazim cünkü bu zaten asLinda paraLi bot bunun 100 % oLmasi Lazim dogru cLienti tanittigina dikkat et kahvekeyfi
T
TanerUNER ⭐ 19y
#59



bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi

Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.

hmmm
peki ...
Sroboten 1,75 yükLedin ... cLient 1,22 ( botsmalldan ) bunu tanitacan bunu tanitman Lazim oLmasi Lazim cünkü bu zaten asLinda paraLi bot bunun 100 % oLmasi Lazim dogru cLienti tanittigina dikkat et kahvekeyfi

Upload ettigin Dosyanın Adı : e1.122sro_client İçindeki ise : sro_client tmm bunu attım Sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: