sroya attım
!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....
· 213 Yanıt · 17K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
SüperSlim msn aç Very Happy
açsana Very Happy
msn ver lütfen
[email protected] ekle açıcak 10 dakika içinde
euheuheuhe
SüperSlim msn aç Very Happy
açsana Very Happy
msn ver lütfen
[email protected] ekle açıcak 10 dakika içinde
euheuheuhe
Twisted Evil Twisted Evil
aLLah aLLah Robo...
Sro dosyasina atacan clienti
bot dosyasinda srobot 1,75in yüklü oLmasi lazim bunu yaptinmi peki?
Sro dosyasina atacan clienti
bot dosyasinda srobot 1,75in yüklü oLmasi lazim bunu yaptinmi peki?
peki parmak aşagıdayken x33e tıklasak olmazmı malum serverlar dolu ya 😊 tıkla tıkla nereye kadar
bak...
parmagi kapat
x33 caListir sro remi geLirse hemen parmagi ac extraokk( ama aprmaga dokunma )
parmagi kapat
x33 caListir sro remi geLirse hemen parmagi ac extraokk( ama aprmaga dokunma )
eline emeğine sağlık kardeş hemen deniyorum... ama yapamazsam yapasıya kadar başının etini yerim Twisted Evil Twisted Evil
zamanim yeterse anLatiriz hacim kahvekeyfi
lag oluyo :S
lag oluyo :S
Şakamı yapıyosun?
2 char acsında Very Happy benim için yeterli ^^ char kasıyorumda
LİBLİB abi sitede her önüne gelen mod oluo bi seni yapmadılar mod
tabi eger istemiyorsan orasını bilemem detective
tabi eger istemiyorsan orasını bilemem detective
LİBLİB abi sitede her önüne gelen mod oluo bi seni yapmadılar mod
tabi eger istemiyorsan orasını bilemem detective
saLLa Wink
evet kardeşim eline sağlık botu denedim çok süper çalışıyo 0 hata anlatılan şekilde uygularsanız çalışıyo. serverlar dolu olduğu için mars da adam açtım denemek için kasma yerine gidiyo kasıyo item topluyo skiller tmm gerçekten güzel paylaşım...
insaLLah birgün herkez biLdigi herseyi payLasima sunar Wink
alla alla :S bende client i kabul etmiyo dusuk client diyo
bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
çok saol açıdı da ben nezamandır srobot kullamıyom ayarlarını bilmiyorum.acaba bi topic varmı ayarlarla ilgili..
bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.
bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.
hmmm
peki ...
Sroboten 1,75 yükLedin ... cLient 1,22 ( botsmalldan ) bunu tanitacan bunu tanitman Lazim oLmasi Lazim cünkü bu zaten asLinda paraLi bot bunun 100 % oLmasi Lazim dogru cLienti tanittigina dikkat et kahvekeyfi
bu cLienti attigina eminmisin ? ve nereye attin Sro dosyasinami Bot dosyasinami?
ve cLienti sro dosyasina attim diyorsan iLk oLarak bota cLienti tanittinmi? kahvekeyfi
Sro ya attım Parmak ı actım Tanıttım ama Oyun gelmedi Geldiginde Kapatın demişsin gelse kapıcam Very Happy gelmiyo.
hmmm
peki ...
Sroboten 1,75 yükLedin ... cLient 1,22 ( botsmalldan ) bunu tanitacan bunu tanitman Lazim oLmasi Lazim cünkü bu zaten asLinda paraLi bot bunun 100 % oLmasi Lazim dogru cLienti tanittigina dikkat et kahvekeyfi
Upload ettigin Dosyanın Adı : e1.122sro_client İçindeki ise : sro_client tmm bunu attım Sad
viewtopic.php?f=14&t=14594&start=0 burdan türkceLenmis ayarLar... Peace arkadasimiza TskLer Cool
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap