sana zahmet bide multiyi denesen cok manyak olur varya sanmıorum multi calıscanı ama calıssa offf Twisted Evil
deniyorum Very Happy
biLgisayarim kastida ondan sürüyo baya Very Happy
sana zahmet bide multiyi denesen cok manyak olur varya sanmıorum multi calıscanı ama calıssa offf Twisted Evil
paşa skıller yok auto traınıng açıkda skıller gözükmüyor
bir ricam olacak aslında başlık actım ama bakan olmadı sanırım senin bot yüzünden Laughing
ben yerden bir şey toplamasını istemiyorum charın tavşan topluyor.
bunu nasıl halledecegim.Birde filitre bölümünde olanların hepsini aynı anda nasıl işaretliyorduk.
Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz
bir ricam olacak aslında başlık actım ama bakan olmadı sanırım senin bot yüzünden Laughing
ben yerden bir şey toplamasını istemiyorum charın tavşan topluyor.
bunu nasıl halledecegim.Birde filitre bölümünde olanların hepsini aynı anda nasıl işaretliyorduk.
botun iLk sayfasinda IsaretLi oLan Auto Pick yazisindaki isareti al yani isaretsiz birak Wink
ozaman char topLamaz Wink
Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz
extra bişey yapmamıza gerek varmı 2. carı acmak icin aynı yontemlemi ? bu arada tebrkler kahvekeyfi
x33e tıklıyorum couldnt file c: program files/silkroad/bot/sro_client.exe dio ya deli olcam
Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz
extra bişey yapmamıza gerek varmı 2. carı acmak icin aynı yontemlemi ? bu arada tebrkler kahvekeyfi
...
hayr hic birsey acmiyoruz sadece x33 dosyasinda bulunan x33 dosyasini birdaha aciyoruz Wink
SüperSlim msn aç Very Happy
SüperSlim msn aç Very Happy
msn ver lütfen
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap