Icerige atla
Extraloob

!!!Softmod !!! Calısmiyor 10.09.07 saat 12 : 11 ....

· 213 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#21

sana zahmet bide multiyi denesen cok manyak olur varya sanmıorum multi calıscanı ama calıssa offf Twisted Evil

deniyorum Very Happy
biLgisayarim kastida ondan sürüyo baya Very Happy
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#22
paşa skıller yok auto traınıng açıkda skıller gözükmüyor
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#23
auto traınıg kapalıymış pardon Sad
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#24

paşa skıller yok auto traınıng açıkda skıller gözükmüyor

ozaman acarken yanLis actin kardesim ...
cünkü bu botu indiren baska bir arkda var ( bu konuda yorum yazmis)
ondada caLisiyor ...
botu acarken cok dikkatli oL anLatimi dogru oku ...
Dedigim gibi oyunu parmaktan acmiyoruz!
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#25
Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz
M
mdcrash ⭐ 19y
#26
bir ricam olacak aslında başlık actım ama bakan olmadı sanırım senin bot yüzünden Laughing

ben yerden bir şey toplamasını istemiyorum charın tavşan topluyor.

bunu nasıl halledecegim.Birde filitre bölümünde olanların hepsini aynı anda nasıl işaretliyorduk.
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#27
paşam ben parmakla açtım neyle açıcaktık Very Happy
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#28
anLatimi oku lütfen Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#29

bir ricam olacak aslında başlık actım ama bakan olmadı sanırım senin bot yüzünden Laughing

ben yerden bir şey toplamasını istemiyorum charın tavşan topluyor.

bunu nasıl halledecegim.Birde filitre bölümünde olanların hepsini aynı anda nasıl işaretliyorduk.


botun iLk sayfasinda IsaretLi oLan Auto Pick yazisindaki isareti al yani isaretsiz birak Wink
ozaman char topLamaz Wink
S
selcuksoss ⭐ 19y
#30

Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz

extra bişey yapmamıza gerek varmı 2. carı acmak icin aynı yontemlemi ? bu arada tebrkler kahvekeyfi
S
sw1ss ⭐ 19y
#31
SüperSlim msn aç Very Happy
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#32
msn ver lütfen
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#33
x33e tıklıyorum couldnt file c: program files/silkroad/bot/sro_client.exe dio ya deli olcam
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#34
x33e tıklıyorum couldnt file c: program files/silkroad/bot/sro_client.exe dio ya deli olcam
M
mdcrash ⭐ 19y
#35


bir ricam olacak aslında başlık actım ama bakan olmadı sanırım senin bot yüzünden Laughing

ben yerden bir şey toplamasını istemiyorum charın tavşan topluyor.

bunu nasıl halledecegim.Birde filitre bölümünde olanların hepsini aynı anda nasıl işaretliyorduk.


botun iLk sayfasinda IsaretLi oLan Auto Pick yazisindaki isareti al yani isaretsiz birak Wink
ozaman char topLamaz Wink


tşkler hemen yapıyorum. Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#36


Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz

extra bişey yapmamıza gerek varmı 2. carı acmak icin aynı yontemlemi ? bu arada tebrkler kahvekeyfi

...
hayr hic birsey acmiyoruz sadece x33 dosyasinda bulunan x33 dosyasini birdaha aciyoruz Wink
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#37

x33e tıklıyorum couldnt file c: program files/silkroad/bot/sro_client.exe dio ya deli olcam

Clienti bot dosyasinami attin sen?yoksa Sro dosyasinami? bi bak ...
S
selcuksoss ⭐ 19y
#38



Eweeeeeeeeeeeeet
Müjdemi isterim 2 char acaBiLiyoruuuuuuuuuuuuuz

extra bişey yapmamıza gerek varmı 2. carı acmak icin aynı yontemlemi ? bu arada tebrkler kahvekeyfi

...
hayr hic birsey acmiyoruz sadece x33 dosyasinda bulunan x33 dosyasini birdaha aciyoruz Wink



mukemmelsin hacım eline koluna saglık extraokk
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#39

SüperSlim msn aç Very Happy

ne msni 2 char acik + icq + extraloob.com falan yani PC kasiyo burdan yaz xD
S
sw1ss ⭐ 19y
#40

SüperSlim msn aç Very Happy

açsana Very Happy


msn ver lütfen


[email protected] ekle açıcak 10 dakika içinde

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: