Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 41 / 47
Replies
E
ekrem46 ⭐ 18y
#801
yeni sisteme uyumlu mu acaba??
M
#802
sroya torque ile girmeyi denedim. 1. 1inin 3üne return scrolları koymam gereken hatayı verdi.Oyuna giremedim yani torque ile. Normalden girmeyi denedim giriyorum ama char gözükmüyor.Bunu nasıl halledebilirim.Torque silerek denedim.
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#803
BUNunLA 2 TANE CHAR AÇABİLİRMİYİZ ARKADAŞLAR


Bilgisayarın güzelse aç ama güzel deyilse clientsiz açmanı tercih ederim
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#804
Bunun ban riski çok fazla kullanmayın tavsiye etmem



Kullanan kullanıyo Banlanan olmadı daha açtıgımdan beri konuyu
T
The Duke ⭐ 17y
#805
ban ihtimali varmı
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#806
ban ihtimali varmı


var ama banlanan olmadı henüz
S
sulayman ⭐ 17y
#807
Beyler carım ban yedi sanırım bu program yüzünden.xD Ama gzl pylsm.
S
soyhan ⭐ 18y
#808
diğer sayfalara baktım ama birşey bulamadım bende now loading a geldikten sonra dolmuyor.torque e kapatıp açtım,sildim yükledim, pc ye res attım düzelmedi 😞 ne yapmalıyım
D
#809
Beyler carım ban yedi sanırım bu program yüzünden.xD Ama gzl pylsm.

çarının adı nedir?
C
cimbomlum ⭐ 18y
#810
server gelmiyor
P
Phantoso ⭐ 18y
#811
bence topic başlığı değiştirilmedi 3 saaten aşağı giremiyorum.
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#812
server gelmiyor


çık tekrar gir 2. sinde gelecektir
P
Phantoso ⭐ 18y
#813
server gelmiyor


çık tekrar gir 2. sinde gelecektir


önce ID-PW yazınız.
A
atmlandtml ⭐ 17y
#814
beyler ban yermiyim kullancamda 94 wiz heba olmasın
S
serkan_517 ⭐ 19y
#815
Allah binkez razı olsun sabhtan beri dene allah dene 10 dk girdi 😊
A
atmlandtml ⭐ 17y
#816
bu program bizim troya işlemez 😄 15 dk oldu 2 car denıom tık yok 😄
A
atmlandtml ⭐ 17y
#817
login dolmuo + dediğin dosyaya girdim baktım joymax fln yazmıo hiç bir yerde
A
atmlandtml ⭐ 17y
#818
yaw bi kere doldu login gene aynı hatayı yapıor neden böyle oldu bi fikri olan varsa sölesin lütfen
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#819
login dolmuo + dediğin dosyaya girdim baktım joymax fln yazmıo hiç bir yerde



login ekranı doluyo ama biraz geç doluyo aynısı bendede oldu
L
llPixeLll ⭐ 17y
#820
Ben Bir Eşşeğim 8)


👍 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: