yeni sisteme uyumlu mu acaba??
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 41 / 47
Replies
M
MrCrossover
⭐ 17y
sroya torque ile girmeyi denedim. 1. 1inin 3üne return scrolları koymam gereken hatayı verdi.Oyuna giremedim yani torque ile. Normalden girmeyi denedim giriyorum ama char gözükmüyor.Bunu nasıl halledebilirim.Torque silerek denedim.
BUNunLA 2 TANE CHAR AÇABİLİRMİYİZ ARKADAŞLAR
Bilgisayarın güzelse aç ama güzel deyilse clientsiz açmanı tercih ederim
Bunun ban riski çok fazla kullanmayın tavsiye etmem
Kullanan kullanıyo Banlanan olmadı daha açtıgımdan beri konuyu
ban ihtimali varmı
ban ihtimali varmı
var ama banlanan olmadı henüz
Beyler carım ban yedi sanırım bu program yüzünden.xD Ama gzl pylsm.
diğer sayfalara baktım ama birşey bulamadım bende now loading a geldikten sonra dolmuyor.torque e kapatıp açtım,sildim yükledim, pc ye res attım düzelmedi 😞 ne yapmalıyım
D
DangerWalker
⭐ 19y
Beyler carım ban yedi sanırım bu program yüzünden.xD Ama gzl pylsm.
çarının adı nedir?
server gelmiyor
bence topic başlığı değiştirilmedi 3 saaten aşağı giremiyorum.
server gelmiyor
çık tekrar gir 2. sinde gelecektir
server gelmiyor
çık tekrar gir 2. sinde gelecektir
önce ID-PW yazınız.
A
atmlandtml
⭐ 17y
beyler ban yermiyim kullancamda 94 wiz heba olmasın
S
serkan_517
⭐ 19y
Allah binkez razı olsun sabhtan beri dene allah dene 10 dk girdi 😊
A
atmlandtml
⭐ 17y
bu program bizim troya işlemez 😄 15 dk oldu 2 car denıom tık yok 😄
A
atmlandtml
⭐ 17y
login dolmuo + dediğin dosyaya girdim baktım joymax fln yazmıo hiç bir yerde
A
atmlandtml
⭐ 17y
yaw bi kere doldu login gene aynı hatayı yapıor neden böyle oldu bi fikri olan varsa sölesin lütfen
login dolmuo + dediğin dosyaya girdim baktım joymax fln yazmıo hiç bir yerde
login ekranı doluyo ama biraz geç doluyo aynısı bendede oldu
Ben Bir Eşşeğim 8)
👍 👍
Log in to write a reply.
Log In