Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 4 / 47
Yanıtlar
S
#61
HATA VERİYOR YARDIM EDECEK VARMI 'SİLKROAD ın içine cıkartıyorum torque yi tıklıyorum hata veriyor' uygulama yapılandırması dogru olmadıgından başlatamadık uygulamanın yeniden yüklenmesi düzeltebilir diyor ne yapabiliriz
B
beyyz ⭐ 17y
#62
beyler soyle bır hata alıyorum rardakı herseyı kopyala yapıstır yapıom toque yı acıyorum (UYGULAMA,YAN YANA YAPILANDIRMASI DOGRU OLMADIGINDAN BASLATILAMADI.DAHA FAZLA BILGI ICIN LUTFEN UYGULAMA OLAY GUNLUGUNE BAKINIZ )nedır bu bılen varsa acıl yardım ?

C++ 2008 Redistributable Package (x86) bu programı indir kur olucaktır sanırım

tmm kardes bnm ıs halledıldı. saolasın...
C
Calamity ⭐ 17y
#63
çok teşekkür ederim 30 dkden az bir sürede 2 kere girdim ve dc yedim pc çöplük çok saolun
A
Akaryakit ⭐ 17y
#64
Vista kullanan arkadaşlar programı yönetici olarak çalıştırın yoksa oyuna girdiğinde hata verme gibi bir olayı var yada sadace bende yapmıştır
M
#65
----------> ÇALINTIDIR...!! <---------
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#66
----------> ÇALINTIDIR...!! <---------


ee ?
A
Akaryakit ⭐ 17y
#67
----------> ÇALINTIDIR...!! <---------


Sonuç ??
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#68
[16:32:35] Welcome to Torque 2.0a
[16:32:35] Created by bot90210 and Nick (backo)
[16:32:35] http://www.torquesro.info
[16:32:48] Connected to the login server.
[16:33:26] Sending login data...
[16:33:27] Couldn't connect due to server traffic.
[16:33:27] Sending login data...
[16:33:27] Couldn't connect due to server traffic.
...
[16:53:44] C10 Error (Multiclient).
[16:53:44] <Disconnected>
[16:53:49] Connected to the login server.
[16:53:50] Sending login data...

[16:53:56] Requesting character listing.
[16:53:56] Please select a character.
[16:54:08] Item not found: 16974080
[16:54:08] Logged in! Have fun 😊
Loglar Burda fakat Loading ekranında takıldı?!?!
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#69
1-) You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.

Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte

Charı görmeden bunu nasıl yapıcaz?
D
destiny ⭐ 18y
#70
Sorunsuzca giriyorum çok güzel teşekkürler de , 4-5 avatar dress li charım ban yemez dimi 90lv ?
K
kissme112 ⭐ 19y
#71
gerçekten güzel program ama sürekli disconnect verior o linktekini yükledim framework yükledim ama hala geçmedi lütfen yardım edin 😢
E
EmmaW ⭐ 19y
#72
Sorunsuzca giriyorum çok güzel teşekkürler de , 4-5 avatar dress li charım ban yemez dimi 90lv ?

hacım sorun olmaz heralde ama nolur nolmaz salı gününden 1-2 gün önce bu programı bırak bide yakınlarda en az 50 silk attır hiçbişey olmaz 😄
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#73
ya bir sorum olacak bunla gırıyorum diyelim dowhangtayım , fakat bu progrmdan cıkınca, program senı dırek nerede kayıtlıysan oraya yollıyor , caresi ??
T
Turk__ ⭐ 17y
#74
ya bir sorum olacak bunla gırıyorum diyelim dowhangtayım , fakat bu progrmdan cıkınca, program senı dırek nerede kayıtlıysan oraya yollıyor , caresi ??



Çaresi yok returna basıp kayıtlı olduğun towna ışınlar.
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#75
oO yaş iş ozaman , bn 99 pt kuruyorum . oyundan cıkttımı jangandan baslıyacam hea :D:D
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#76
bide o loading dolma yerınde genelde hep takılıyor hiç dolmıyor kalıyor öyle ?? caresi ??
.NET
.NET ⭐ 19y
#77
Bu program her hangi bir botla çalıştırılabiliyor mu?
[F New]Solo Gitarist
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#78
hayiR.
.NET
.NET ⭐ 19y
#79
hayiR.

Tüh. Madem seri seri deniyor, seri seri bota da girebilir diye düşünmüştüm 😆
[F New]Solo Gitarist
E
EmmaW ⭐ 19y
#80
Bu program her hangi bir botla çalıştırılabiliyor mu?

birisi diyordu heralde sroking botla çalışabiliyormuş

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: