Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 32 / 47
Yanıtlar
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#621
- Resim Silinmiş.



9 dakka oldu halendaha beklıyorum :D


normalde sabahtan akşama kadar girmiyo bunda en fazla 1 saat bekliyonuz
M
MARKSMANN ⭐ 17y
#622
- Resim Silinmiş.



9 dakka oldu halendaha beklıyorum :D


normalde sabahtan akşama kadar girmiyo bunda en fazla 1 saat bekliyonuz


inşallah siteye daha yeni üye oldum ve oldukça hoşuma gitti paylaşımlar güzel elinize sağlık 🍺
C
cimbomlum ⭐ 18y
#623
baştan programı açıp sonra silkroadı mı açıyoruz ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#624
baştan programı açıp sonra silkroadı mı açıyoruz ?


➡️

1) Torque'yi açıyoruz ,
2) Kullanıcı Adımızı ve Şifremizi Girip Serverımızı Seçiyoruz ,
3) Alt kısımda logining diyecektir. Eğer servera giremezseniz , server traffic iletisiyle karşılaşırsınız , servera girene kadar deneyin . Servera girdiğinizde Logged İn ! Have a Fun mesajı çıkacak.
4) Yazıyı gördüğünüz zaman , sağ üstten charın ismni seçip "selecet" butonuna basın ve "swap to client"e tıklayın böylece oyun ekranınıza gelecektir.
5) Dc yer iseniz tekrar "swap to client" butonuna basın hiç girmekle uğraşmazsınız , karakterinize girer ve kasmaya devam edersiniz.
C
cimbomlum ⭐ 18y
#625
bu işlemde silkroad açılı olcak mı yaa ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#626
:? üstte yazdığım adımları takip et sadece 😕
C
cimbomlum ⭐ 18y
#627
bu programın bi işe yaradığı yok!!!id pw yazıyorum ne serverlar ne gelio ne bişi
C
cimbomlum ⭐ 18y
#628
:? üstte yazdığım adımları takip et sadece 😕


ediyoruz ama bişi olcağı yok !!
T
TwiLighT ⭐ 18y
#629
önce bir sakin ol. yüzlerce kişi bu programı kullanıyor da neden sende çalışmıyor bir düşün. ilk mesaja sadece download linki için bakıyorsunuz ondan sonra problem çıkıyor tabi. halbuki programın nasıl kullanılacağı, hatalar ve çözümleri ilk mesajda yer alıyor.
C
cimbomlum ⭐ 18y
#630
bende gördüm!!server gelmiyorsa http://www.silkroadonline.net'e girin tekrar deneyin diyor yaptım yine yok yine yok
H
Hyperion ⭐ 17y
#631
daha hızlısı var 😜 torque den 15 tane açıp denetin demek istediğimi anlarsınız 😄
L
leqendarym ⭐ 17y
#632
Ya lütfen yardım edin Now loadindte takılıyor 😄
1
149385 ⭐ 17y
#633
kendi charımla girince c9 ping time error alıyorum başka charla normal giriyor torque sorun ne?
L
#634
ArkadaşLar ben oyuna giriyorum girdikten sonra herhangi bi' NPC'ye tıkLadığımda Torque hata veriyor..Kapanıyor ve DC geLiyor.. vcredist_x86'ı indirip kurdum, birde bu şekiLde denedim..Ama yine aynı hatayı aLdım..

Yardım edin lütfen.. :?
B
BaZinGa ⭐ 18y
#635
su an en guncel sürüm bu mu ve sbot la calısıyor mu ?
C
closek ⭐ 17y
#636
ben bi keresinde bu programı kullanmıstım 2 charım ban yemişti. yaklasık 1-2 ay once. simdi ong farm yapıyorum . yan charı clientless ile acsam super olur . ama ban yemekten korkuyorum. sizde kullanmasanız iyi olur. kendim ban yedim ben 2 char clientless i kullandıktan 3 gün sora. salı gününkü update ile.
D
dogstein ⭐ 18y
#637
Ya arkadaşlar şöyle bir konu var bununla 1 tane normal çar açıpta sonra ıkıncı cara geçiş nasıl yapacağız yanı 1 torque ile 2 çar nasıl acarız 1 stal carı diğeri normal çar
D
dogstein ⭐ 18y
#638
bu arada arkadaşım çarında silk yoksa banlanıyor zaten sro oynuyorsan zevk almak istiyorsan 50 silkde olsa alacaksın banlanmamak için oke

silki olmayanlar çakma program kullanmasınlar sonu ban oluyor
L
#639
emegıne saglık kardesm verdıgn programlar ıse yaradı =))
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#640
bu arada arkadaşım çarında silk yoksa banlanıyor zaten sro oynuyorsan zevk almak istiyorsan 50 silkde olsa alacaksın banlanmamak için oke

silki olmayanlar çakma program kullanmasınlar sonu ban oluyor


açtıgım günden beri ban yiyen olmadı ve de banlanmamaya devam edecektir.
pre alamayan arkadaşlar saten bu programı kullanıyo
banlancam banlancam derseniz herşez gelir başınıza ama susar geçerseniz hiç bişey olmaz hayattada silkroaddada risk almak lazım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: