Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 12 / 47
Yanıtlar
B
beyyz ⭐ 17y
#221
ben girerken alps e bakıyorum ve alps 4999 kişi olduğunda dc veriyor neden ?
Sending login data...
[20:20:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:20:56] Sending login data...
[20:20:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:20:57] Sending login data...
[20:20:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:20:57] Sending login data...
[20:21:00] Couldn't connect due to server traffic.
[20:21:00] <Disconnected>

bu sekılde denerken dc olur cunku loader olmadıgı ıcın ama aldırıs etme kapatma 3 4 sn bekledıkten sonra devam edıyor denemeye...
D
duro ⭐ 19y
#222
sizi hemen alıyormu ne yapıyor harbı 2 bucuk saati geçdiy a :S
M
musser ⭐ 19y
#223
dehşet bi program bu program sayesinde artık onlineım 😄
C
chorumlu2 ⭐ 18y
#224
agbotla çalıştıran varmı????? ltfn yardım...
K
kori10 ⭐ 18y
#225
agbotla çalıştıran varmı????? ltfn yardım...



Jasonwalker programı

viewtopic.php?f=53&t=130258
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#226
sizi hemen alıyormu ne yapıyor harbı 2 bucuk saati geçdiy a :S


1 tane ile deneme 2-3 tane birden aç daha çabuk girersin
S
sertancan ⭐ 17y
#227
1. sayfa 1.sıra 3. slot tam olarak neresi oluyor ?

1. sıra dediğimiz şey sağdan sola mı yukardan aşağımı
B
beyyz ⭐ 17y
#228
sayfa 1 ın en ust slotundan soldan 3. ye koyman gereklıdır.
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#229
ya bende diyor ki please put in your Silkroad folder,this will help reduce the risk of banned silkroad dosyasına koydum lütfen başka öneriler yazın
F
FaNToM ⭐ 19y
#230
swap to client dedim ama client ekranı gelmeden client hata verdi daha sonrasında swap to client secenegi aktif olmadı ne yapmam gerekiyor . tekrar mı denicez :S 45dk da girdi ztn
B
beyyz ⭐ 17y
#231
swap to client dedim ama client ekranı gelmeden client hata verdi daha sonrasında swap to client secenegi aktif olmadı ne yapmam gerekiyor . tekrar mı denicez :S 45dk da girdi ztn

orjınal sro clıent kullanman gerek kullanıyom zaten dıyosan resımlı yada yazı seklınde hatayı belırtırsen yardımcı olabılırız...
F
FaNToM ⭐ 19y
#232
swap to client dedim ama client ekranı gelmeden client hata verdi daha sonrasında swap to client secenegi aktif olmadı ne yapmam gerekiyor . tekrar mı denicez :S 45dk da girdi ztn

orjınal sro clıent kullanman gerek kullanıyom zaten dıyosan resımlı yada yazı seklınde hatayı belırtırsen yardımcı olabılırız...



hatayı halletim hocam . şimdide oyuna girerken son ekran warya yükleme yapıo Now Loading yazıo o ekranda kaldı orası dolmuo ya .
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#233
aga daha da kötü oldu oyun bu programı çalıştırmaya çalışırken bazı programları sildi şimdi oyun hiç açılmıyor yardım lütfen
B
beyyz ⭐ 17y
#234
aga daha da kötü oldu oyun bu programı çalıştırmaya çalışırken bazı programları sildi şimdi oyun hiç açılmıyor yardım lütfen

sorununu tam olarak anlatırsan yardımcı olunur.yaptıklarını teker teker anlat....
A
Addicted ⭐ 19y
#235
bu bende oldu hemen giriyo ilk başta gayet güzel çalıştı sonra dc yedim ondan sonra charakteri seciyorum program kapanıyor bi yardım lütfen
F
FaNToM ⭐ 19y
#236
bnim o Now Loading yazan yer varya oyuna girerken orada kalıyo o dolmuyor ya
A
ArmadA ⭐ 17y
#237
bnim o Now Loading yazan yer varya oyuna girerken orada kalıyo o dolmuyor ya


Programı Kapat Tekrar Gir .

PS: Eyer birden fazla char açtıysan olabilir.
F
FaNToM ⭐ 19y
#238
kapatım kapatım giriyorum hep öyle oluyor . 2-3 torque ile deniyorum oyuna girmeyi bide kendim girip oyuna enterlıyorum o yüzden olabilir mi acaba
C
cagri can ⭐ 17y
#239
yha bn charı seçtikten sonra swap to client e basıorm ama hata raporu geliyor gönderme diyorum torque kapanıyor 😢 bi yardım edin pls 🙏 😕 😕
_
_C3ribR4L_ ⭐ 19y
#240
abi mükemmel bi program çoq sağol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: