Icerige atla
Extraloob

SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!

· 214 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 9 / 11
Yanıtlar
K
ksk989 ⭐ 16y
#161
arkadaşlar yeni üyelkik acık diyor fakat kayıp kapalı dio nasıl iş bu :S
F
farlo54 ⭐ 16y
#162
arkadaşlar üyelik alımları tekrardan kapanmış geç kaldık sadnessla1

K
ksk989 ⭐ 16y
#163
ya allah rızası için 1 account veremezmisiniz 😞 kaçırdık işten ya wardı çalındı benim :'(
M
Mr Perfect ⭐ 15y
#164
Creating a new account is currently not possible.
C
Claire ⭐ 18y
#165
sbotta üyelik alımları kapalı ama her bakdığımda üye sayısı yükseliyor :)) birileri bulmuş acığı kesin 😄
A
Afgan ⭐ 17y
#166
sbotta üyelik alımları kapalı ama her bakdığımda üye sayısı yükseliyor :)) birileri bulmuş acığı kesin :D

aynen öyle benimde dikkatimi çekti ... :!!&%&!
U
Urania ⭐ 15y
#167
Arkadaşlar benim bir sorunum var
dün son anda yetiştim 4 tane account aldım ama
aması burda işte
kayıt oldum ama aktifleştirme maili gelmedi son anda oldu diye sanırım
bunları nasıl aktifleştirebilirim. ?
bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
S
#168
Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#169
Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.


hayır ben hotmail.com dan aldım hepsi gelen kutusuna düştü.
T
takerisks ⭐ 16y
#170
Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.


hayır ben hotmail.com dan aldım hepsi gelen kutusuna düştü.


gelmeyenler var onlara söylüyor.
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#171
Arkadaş genelleme yapmış iyi okursan anlarsın. Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor.

Sence bu ne demek, herkes için aynı durum değil mi oysaki bende böyle bir sorun yok.Bunu belirtmek istedim.
T
takerisks ⭐ 16y
#172
Arkadaş genelleme yapmış iyi okursan anlarsın. Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor.

Sence bu ne demek, herkes için aynı durum değil mi oysaki bende böyle bir sorun yok.Bunu belirtmek istedim.


sende kendin içinde değerlendirmişsin bende bunu belirttim.
S
#173
Ben'de gelen kutusu'na değilde Gereksiz'e geldi. Diğerlerininde oraya geldiğini düşündüm. Genelleme konuştum suç bende. Niye uzatıyorsun ki ?
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#174
Done. 😈
Ps:Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde nese: nese: nese: 😜 😁
S
#175
Done. 😈
Ps:Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde nese: nese: nese: 😜 😁


makara:
F
favretto ⭐ 16y
#176
Siteye giriniz. Homepage deyiniz. Yukarıdaki seçeneklerden Register tıklayınız. Gerisini çözersiniz.
Acele edin. İlklerin sahibi GameBayi 😘

ilklerin sahibi gamebayi? 😄
bi hatan var bunu ben ilk konu olarak açtım ama şuan konumu bulamıyorum 😜
S
#177
Siteye giriniz. Homepage deyiniz. Yukarıdaki seçeneklerden Register tıklayınız. Gerisini çözersiniz.
Acele edin. İlklerin sahibi GameBayi 😘

ilklerin sahibi gamebayi? 😄
bi hatan var bunu ben ilk konu olarak açtım ama şuan konumu bulamıyorum :P


Sizin konunuzu göremedim ?
Açıldı,Kapandı olay bitti 😜
B
BigGod ⭐ 16y
#178
2 Aydır sbot arıyordum dünkü alımı kaçırdım , Fazla alan arkadaşlardan birisi 1 tane acc verebilir mi ? Diğerleri gibi dilencilik falan yapmıyorum vermek isteyen varsa ö.m atabilir . Teşekkürler.
U
Urania ⭐ 15y
#179
Arkadaşlar benim bir sorunum var
dün son anda yetiştim 4 tane account aldım ama
aması burda işte
kayıt oldum ama aktifleştirme maili gelmedi son anda oldu diye sanırım
bunları nasıl aktifleştirebilirim. ?
bilen varsa yardımcı olabilir mi ?



Yokmu bilen ?
U
ugrcnomr ⭐ 15y
#180
lanet olsun kafamı duvarlara vurucagım alımı kacırmışım kahretsin ya lanet olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: