arkadaşlar yeni üyelkik acık diyor fakat kayıp kapalı dio nasıl iş bu :S
SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!
· 214 Yanıt · 46K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 9 / 11
Yanıtlar
arkadaşlar üyelik alımları tekrardan kapanmış geç kaldık sadnessla1


ya allah rızası için 1 account veremezmisiniz 😞 kaçırdık işten ya wardı çalındı benim :'(
M
Mr Perfect
⭐ 15y
Creating a new account is currently not possible.
sbotta üyelik alımları kapalı ama her bakdığımda üye sayısı yükseliyor :)) birileri bulmuş acığı kesin 😄
sbotta üyelik alımları kapalı ama her bakdığımda üye sayısı yükseliyor :)) birileri bulmuş acığı kesin :D
aynen öyle benimde dikkatimi çekti ... :!!&%&!
Arkadaşlar benim bir sorunum var
dün son anda yetiştim 4 tane account aldım ama
aması burda işte
kayıt oldum ama aktifleştirme maili gelmedi son anda oldu diye sanırım
bunları nasıl aktifleştirebilirim. ?
bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
dün son anda yetiştim 4 tane account aldım ama
aması burda işte
kayıt oldum ama aktifleştirme maili gelmedi son anda oldu diye sanırım
bunları nasıl aktifleştirebilirim. ?
bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
S
SeljukEmpire
⭐ 15y
Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.
Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.
hayır ben hotmail.com dan aldım hepsi gelen kutusuna düştü.

Hotmail'den aldıysanız Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor. Dikkat ediniz.
hayır ben hotmail.com dan aldım hepsi gelen kutusuna düştü.
gelmeyenler var onlara söylüyor.
Arkadaş genelleme yapmış iyi okursan anlarsın. Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor.
Sence bu ne demek, herkes için aynı durum değil mi oysaki bende böyle bir sorun yok.Bunu belirtmek istedim.
Sence bu ne demek, herkes için aynı durum değil mi oysaki bende böyle bir sorun yok.Bunu belirtmek istedim.

Arkadaş genelleme yapmış iyi okursan anlarsın. Gelen Kutusu'na değilde Gereksiz'lere geliyor.
Sence bu ne demek, herkes için aynı durum değil mi oysaki bende böyle bir sorun yok.Bunu belirtmek istedim.
sende kendin içinde değerlendirmişsin bende bunu belirttim.
S
SeljukEmpire
⭐ 15y
Ben'de gelen kutusu'na değilde Gereksiz'e geldi. Diğerlerininde oraya geldiğini düşündüm. Genelleme konuştum suç bende. Niye uzatıyorsun ki ?
Done. 😈
Ps:Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde nese: nese: nese: 😜 😁
Ps:Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde nese: nese: nese: 😜 😁
S
SeljukEmpire
⭐ 15y
Done. 😈
Ps:Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde nese: nese: nese: 😜 😁
makara:
Siteye giriniz. Homepage deyiniz. Yukarıdaki seçeneklerden Register tıklayınız. Gerisini çözersiniz.
Acele edin. İlklerin sahibi GameBayi 😘
ilklerin sahibi gamebayi? 😄
bi hatan var bunu ben ilk konu olarak açtım ama şuan konumu bulamıyorum 😜
S
SeljukEmpire
⭐ 15y
Siteye giriniz. Homepage deyiniz. Yukarıdaki seçeneklerden Register tıklayınız. Gerisini çözersiniz.
Acele edin. İlklerin sahibi GameBayi 😘
ilklerin sahibi gamebayi? 😄
bi hatan var bunu ben ilk konu olarak açtım ama şuan konumu bulamıyorum :P
Sizin konunuzu göremedim ?
Açıldı,Kapandı olay bitti 😜
2 Aydır sbot arıyordum dünkü alımı kaçırdım , Fazla alan arkadaşlardan birisi 1 tane acc verebilir mi ? Diğerleri gibi dilencilik falan yapmıyorum vermek isteyen varsa ö.m atabilir . Teşekkürler.
Arkadaşlar benim bir sorunum var
dün son anda yetiştim 4 tane account aldım ama
aması burda işte
kayıt oldum ama aktifleştirme maili gelmedi son anda oldu diye sanırım
bunları nasıl aktifleştirebilirim. ?
bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
Yokmu bilen ?
lanet olsun kafamı duvarlara vurucagım alımı kacırmışım kahretsin ya lanet olsun
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap