Icerige atla
Extraloob

SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!

· 214 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 7 / 11
Yanıtlar
B
Baris Chn ⭐ 15y
#121
registere girince Creating a new account is currently not possible. şeklinde bir yazı çıkıyor :S

Kapandii
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#122
Shiva el altindan goturuyor uyelikler artiyor surekli

ne kadar üyelik oldugunu nerden görüyoruz?
B
Baris Chn ⭐ 15y
#123
Siteyw giriniz oradan forum bolumune geliniz en assagida yaziyor
W
wizzpower ⭐ 16y
#124
arkadaşlar bi yardım edin lütfen üyeliğime aktive kodu gelmediği için giriş yapamıyorum nasıl tekrar kod göndereceğim?
S
SeydunA ⭐ 16y
#125
Arkadaşlar yazdığınız yorumların tümünü okudum ve kafam çok karıştı bu konu hakkında sağlam bilgisi olan biri yazabilir mi bana, şimdi ben 6 tane üyelik aldım bugün bunlarıda msnden aktifleştirdim üyeliğin kapanmaması için 15 tl verip bir daha mı aktifleştirmem gerekiyor bu 6 üyeliği eğer doğru anladıysam 15 tl üyeliği aktifleştirme parası +15 tl 30 günlük yüklememi oluyor?Birde bu 15 tl yi kaç günde yüklemessek üyeliğimiz kapanır ?
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#126
66881 bence ara ara açaraktan 67-68k gibi bir rakama tamamlayıp tamamen kapatacak
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#127
kapandı heralde.
P
P!nk ⭐ 15y
#128
Total members 66893 bazıları hala üyelik alıyor sanırım
D
#129
Arkadaşlar Aktifleştirme olayı şu...

Eskiden old costumer üyelikler sadece bot alabiliyordu.Şimdi hem old hem new costumerde botta faydalanabiliyor.

Old Costumer nedir:üyeliği aldıkdan sonra 30 gün içinde bot yüklenmiş accountdur.Accounta yüklemezseniz new customer olur fakat bi farkı yok artık 😜
B
Baris Chn ⭐ 15y
#130
Arkadaşlar Aktifleştirme olayı şu...

Eskiden old costumer üyelikler sadece bot alabiliyordu.Şimdi hem old hem new costumerde botta faydalanabiliyor.

Old Costumer nedir:üyeliği aldıkdan sonra 30 gün içinde bot yüklenmiş accountdur.Accounta yüklemezseniz new customer olur fakat bi farkı yok artık :P

15 tl aktiflestirme ucreti varmis ek olarak galiba
G
GENCNUK3R ⭐ 17y
#131
beyler ben bugun aldım acount fakat gamebayıden uzatmak ıstıyorum 3 tur ıptal edıyolar acıklamada yapmıyolar nedne olabılır bılgısı olan
M
McCalebb ⭐ 15y
#132
Üyelik kapalı ama sayı sürekli artıyor. saçmalık.
B
Baris Chn ⭐ 15y
#133
Ell atindan goturuyor Shiva
O
#134
Bi bug buldular galiba bekliyoruz bakalım

ps: Letnock'tan ses gelmedi acep onlamı ilgileniyor ki ^^
M
McCalebb ⭐ 15y
#135
Shiva derken?
B
Baris Chn ⭐ 15y
#136
Shiva derken?

Sbot kurucusu/ admin
D
duzceli81 ⭐ 17y
#137
ben 3 tane aldım ama daha e mail bi mesaj gelmedi bazı arkadaşlar morzilladan falan olmuyo dediler ama
T
takerisks ⭐ 16y
#138
üyelik alımı kapalı ama üye sayısı sürekli artıyor.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#139
üyelik alımı kapalı ama üye sayısı sürekli artıyor.


İlginç bi bug falan mı buldular acaba soru:
T
takerisks ⭐ 16y
#140
üyelik alımı kapalı ama üye sayısı sürekli artıyor.


İlginç bi bug falan mı buldular acaba soru:



araştırıyorum fakat bişeye ulaşamadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: