Icerige atla
Extraloob

SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!

· 214 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 10 / 11
Yanıtlar
U
ugrcnomr ⭐ 15y
#181
elinde fazladan olan varsa 50-100 tane alan 1 tane verebilir ? 😆
C
Cee'd ⭐ 15y
#182
arkadslar fazla varsa banada verın ya kacırdık ıımı .s
B
BigGod ⭐ 16y
#183
2 Aydır sbot arıyordum dünkü alımı kaçırdım , Fazla alan arkadaşlardan birisi 1 tane acc verebilir mi ? Diğerleri gibi dilencilik falan yapmıyorum vermek isteyen varsa ö.m atabilir . Teşekkürler.

😕
S
shocktouch ⭐ 15y
#184
Arkadaşlar sarkoLata'ye verdim bi acc herkes pm atmış bana da ver diye ama kusura bakmayın çoğunuz yalan atmış.. Elimde şuan yeterince var gerekirse gerekli gördüğüm kişilere veririm.
I
invasion ⭐ 15y
#185
Arkadaşlar sarkoLata'ye verdim bi acc herkes pm atmış bana da ver diye ama kusura bakmayın çoğunuz yalan atmış.. Elimde şuan yeterince var gerekirse gerekli gördüğüm kişilere veririm.


banada bir tane verebilirmisiniz pray:
C
CosmicGate ⭐ 16y
#186
Arkadaşlar Bende Kaçırdım üyelik alımlarını fakat üzülmeyin, sıkmayın canınızı açılır tekrar 👍
C
Claire ⭐ 18y
#187
Aynen üzülmeye değmez bu kadar 👍
F
farlo54 ⭐ 16y
#188
arkadaşlar elinde fazla acc olan biri bana 1 tane acc verebilirmi pray:
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#189
Arkadaşlar sarkoLata'ye verdim bi acc herkes pm atmış bana da ver diye ama kusura bakmayın çoğunuz yalan atmış.. Elimde şuan yeterince var gerekirse gerekli gördüğüm kişilere veririm.

Arkadaşım yolladım demişsin ama mesaj kutum doluydu sanırım. Aynı mesajı tekrar yollarsan çooook memnun olurum .. 😊 Teşekkürler 🎅
S
shocktouch ⭐ 15y
#190
tekrar bakmalısın (:
C
caglar1412 ⭐ 17y
#191
:((((((((((((
B
BeoPoweR ⭐ 16y
#192
Arkadaşlar registration açık olduğu zaman aldım 1 üyelik ve msnde aktifleştirdim.
bendeki şuan new mi oluyor old mu? sonra kullanabilirmiyim.
W
walmoz ⭐ 18y
#193
arkadaşlar bende üyelik alımlarını kaçırmışım rica etsem fazla olan warsa bana bir tane werebilirmi acaba çok ihtiyacım var :S
C
capablanca ⭐ 18y
#194
banada lazım arkadaşlar çok acil fazla 1 tane verebilecek olan varsa çok hora geçicek teşekkürler.
_
_EnyalioS_ ⭐ 15y
#195
malesef ben kaçırdım sanırım.. Hala sitede New customer ve old customer open olarak görünüyor fakat ben üyelik alamıyorum hergün deniyorum. Register diyorum fakat alınmıyor.. o kadar alan insan var yardımcı olabilicek varmı 1 üyelik verebilicek? Şimdiden herkeze teşekkürler
_
_EnyalioS_ ⭐ 15y
#196
Arkadaşlar sarkoLata'ye verdim bi acc herkes pm atmış bana da ver diye ama kusura bakmayın çoğunuz yalan atmış.. Elimde şuan yeterince var gerekirse gerekli gördüğüm kişilere veririm.

Size özel mesaj yoluyla ulasmaya çalıştım fakat özel mesaj atamıyorum 20 mesaja sahip olmadığım için. Ben üyelik alımlarını gerçekten kaçırmış bulunmaktayım. Hergün bakmama rağmen alamıyorum.. Ve gerçekten ihtiyacım var mümkünse banada bir acc verebilirmisiniz. Şimdiden herşey için teşekkür ederim.
B
Buzzz ⭐ 18y
#197
malesef ben kaçırdım sanırım.. Hala sitede New customer ve old customer open olarak görünüyor fakat ben üyelik alamıyorum hergün deniyorum. Register diyorum fakat alınmıyor.. o kadar alan insan var yardımcı olabilicek varmı 1 üyelik verebilicek? Şimdiden herkeze teşekkürler

new ve old üyeliklere kredi yüklemek açık ama üyelik (register) kapalı
_
_EnyalioS_ ⭐ 15y
#198
malesef ben kaçırdım sanırım.. Hala sitede New customer ve old customer open olarak görünüyor fakat ben üyelik alamıyorum hergün deniyorum. Register diyorum fakat alınmıyor.. o kadar alan insan var yardımcı olabilicek varmı 1 üyelik verebilicek? Şimdiden herkeze teşekkürler

new ve old üyeliklere kredi yüklemek açık ama üyelik (register) kapalı

Teşekkür ederim bilgilendirme için. Sanırım baya uzun bir süre açılmayacak..
C
cloney ⭐ 15y
#199
isro kullanıyorum sorun sorun üstüne ya arkadaşlar elinizde fazladan varsa 1tande ben rica etsem lütfen pray: pray: pray:
H
hanry006 ⭐ 16y
#200
Konu SBOT DİLENME konusu Değil Bilgilendirme KONUSUDUR!


Üyelik Alımları Kapalı


Yeni Üyelik Kredi Yükleme Açıktır
Eski Üyelik Kredi Yükleme Açıktır

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: