Icerige atla
Extraloob

SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!

· 214 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
A
asdvasd ⭐ 16y
#21
Beyler Krediyi aLmasak Bot iptal fLn oLurmu Yok sa Hemen mi aLmak Lazım
N
NatiliuS ⭐ 19y
#22
Sonunda!
R
RoqA ⭐ 17y
#23
hotmailden hesap alamıyoz yaaa summer2:
S
#24
Mynet'ten deneyiniz.
A
akherons ⭐ 15y
#25
10. yuda aldık durmak yok devam 😄
D
#26
benimde sbotum çalınmıştu bu konuyu görüp hemen bi üyelik açtım ve uzattırdım ama sitede sorun var galiba uzatılmadı hala benim gibi bu sorunu yaşayan varmı ?
Q
qwerty686 ⭐ 19y
#27
Beyler Krediyi aLmasak Bot iptal fLn oLurmu Yok sa Hemen mi aLmak Lazım
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#28
Merhaba Arkadaşlar,

Uzatma işlemi için gamebayi.com sitesinden 2 adet sbot siparişi vermeniz gerekiyor, aldığınız accountların aktif olabilmesi için 15 TL aktif etme ücreti 15 TL ise 1 aylık kullanım bedeli olarak size 30 TL gibi bir rakama maal oluyor.

Uzatma işlemini biran önce yaptırmanızı tavsiye ederim. alınan accountlar uzatılmadıgı taktirde de-aktif olarak işlem görebilir.

Saygılarımla keyifli forumlar

Başkaları 35 Tl'ye satıyor. 😁
T
#29
Gamebayidende sbotumu alıcam 😄 ohhh mis oldu miss
R
raporlu ⭐ 19y
#30
70 tane aLdıM 😄
D
duzceli81 ⭐ 17y
#31
Your account has been created. However, this board requires account activation, an activation key has been sent to the e-mail address you provided. Please check your e-mail for further information.

bu kuruldumu şimdi hotmail.com msnye hiçbirsey gelmedi ?
S
#32
Gelmiş olması gerek. Eğer gelmediyse başka bir mail adresi kullanarak tekrar deneyiniz.
B
Baris Chn ⭐ 15y
#33
5 tane aldim gamebayi.com'a 15tl yatirsam uyelik old mu olucak yoksa 1 ay sonra ytirsam farkeden birsey olucakmi
J
JollyJoker ⭐ 15y
#34
50-100 Tane üyelik alsanız ne yazar bakın adam ne diyor aktif edilmezse üyelikler iptal olur diyor hepsini aktif edebilcekmisin 😊
T
#35
Ve alimlar tekrar kapandi:S
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#36
Alımlar kapandı, alanlara hayırlı olsun :p
A
akherons ⭐ 15y
#37
18 tane aldim yeterde artar 😄
B
Baris Chn ⭐ 15y
#38
Kapandi
K
kide41 ⭐ 16y
#39
Ya bişi sorucam.Aldım üyelik 15 tl yükletip aktifleştirdiğim zaman kapanma gibi bi riski var mı üyeliğin?
X
xAyhn ⭐ 16y
#40
Tam almaya başlıyordum 🕵️

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: