üyelik alımı kapanmış bulunmaktadır <3
SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!
· 214 Yanıt · 46K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
N
Neoptolemos
⭐ 16y
6 tane alabildim.
arkadaşlar mail adresini sallayanlara geçmiş olsun şimdiden.
aktifleştiremediğinizden kullanamayacaksınızda...
aktifleştiremediğinizden kullanamayacaksınızda...
cok tks walla hacı 5 tane aldım 😊 tanesi kactan gider 😄
Uzatma işlemini nasl yapıcaz
new custamers la old custamer arasında ne fark var ?
Uzatma işlemini nasl yapıcaz
http://www.silkroadonline.com.tr veya gamebayi.com uzatabilirsiniz aldığınız botları.
1. si bu uyeliklerin e-maillerini aktiflestirmemiz gerekiyor mu tam uyelik icin ve suan tekrar kapali sanirim registarion ?
kapandı tekrardan
15 tl yatırıp aktifleştirsem üyeliğin kapanma riski var mı ?
J
JollyJoker
⭐ 15y
Evet aktifleştirmeniz gerekiyor 🤝
J
JollyJoker
⭐ 15y
Evet aktifleştirmeniz gerekiyor 🤝
Extraloob FTW !!!! 2 tane aldım yeter sağol Admin <3
16 17 tane alanlar nasıl yükleyecek acaba 15 TL hepsineee. 😊
Demek istediğim.15 tl yatırıcam aktifleştiricem.Genede üyeliğin kapanma riski olur mu ?
U
Ural_Tulga
⭐ 15y
kahretsin yeni gördüm ve alamadım üyelik kapanmış daral:
J
JollyJoker
⭐ 15y
kide41 kapanmaz üyeliğiniz o zaman 😉
E
ETeK_6_ZooM
⭐ 17y
15TL aktifleştirme olayı nerden geldi onu anlamadım
H
Heisenberg
⭐ 19y
KAPANDI 3 tane zor aldım 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap