Tamam teşekkürler 😊
SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!
· 214 Yanıt · 46K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 11
Yanıtlar
offffffffffffff kacırdım game bayi satıomu suanda? :(((
yaw 3 tane aldım 3 ünede msn ye hiçbir mesaj gelmedi nasıl bi iş bu ya
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/
E
ETeK_6_ZooM
⭐ 17y
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/
aktişleştirmek için para verdinmi ?
yeni alınan üyelikler bot uzatması yapamıyor malesef mozilla firefox buguda fixlemiş durumdalar aldıgınız üyelikler şu an için hiçbir işe yaramaz eğer bir bug bulunup süresi uzatılmaz ise
GameBayi 15 tl ye uzatıyor 😘
yaw 3 tane aldım 3 ünede msn ye hiçbir mesaj gelmedi nasıl bi iş bu ya
sana satiim bi char karşılığında bi acc 😄
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/
aktişleştirmek için para verdinmi ?
yoo 5 euro ya halloldu
J
JollyJoker
⭐ 15y
Bu aktifleştirme ücreti nerden çıktı yav sadece kredi için 15TL yatırsak olmuyor mu?
Kahretsin ya paypalımda vardı kaçırdım

E
ETeK_6_ZooM
⭐ 17y
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/
aktişleştirmek için para verdinmi ?
yoo 5 euro ya halloldu
eee aktifleştirme parası nerden çıktı 😆
Düzgün doğru bi açıklama yapabilicek var mı ?
Düzgün doğru bi açıklama yapabilicek var mı ?
siteye üyelik alımı kapandı sadece eskiden bir üyeliğin varsa ve daha önce yükleme yapmadısan şu anda yapabilirsin ve kayıt kapanmadan önce kayıt yaptırıp aktifleştirdisen 5 euro ödeyip 1 aylık sbot süresine sahip olucaksın 😊
Şuana kadar hiç sbot üyeliğim yoktu.Kapanmadan önce 1 tane aldm msn den aktifleştirdim.Bu hafta sonuda 15 tl yüklettirip hesabı aktifleştiricem.Daha sonrada 15 tl daha yükletip 1 aylık yükleticem. Sanırım bu konuda sorun olmaz ?
Şuana kadar hiç sbot üyeliğim yoktu.Kapanmadan önce 1 tane aldm msn den aktifleştirdim.Bu hafta sonuda 15 tl yüklettirip hesabı aktifleştiricem.Daha sonrada 15 tl daha yükletip 1 aylık yükleticem. Sanırım bu konuda sorun olmaz ?
new customers alımı kapanmadan al derim 😊
Biraz önce açık olan üyelik neydi peki ?
Yeni üyeliklerde şuan Paypal ödeme sistemi gelmiyor.
Dolayısıyla ıd pw niz olsa bile uzatamıyorsunuz anladığım kadarıyla.
GameBayi bunu nasıl yapıyor çözemedim 😊
Dolayısıyla ıd pw niz olsa bile uzatamıyorsunuz anladığım kadarıyla.
GameBayi bunu nasıl yapıyor çözemedim 😊
Yeni üyeliklerde şuan Paypal ödeme sistemi gelmiyor.
Dolayısıyla ıd pw niz olsa bile uzatamıyorsunuz anladığım kadarıyla.
GameBayi bunu nasıl yapıyor çözemedim :)
banada öle demişti sağ üstteki repurchase e tıklayınca fakat maindeki repurchase i deneyin :))
üyelik alımı kapanmıştır...
beyler ilgili biri msn ekliyebilirmi lütfen mailto:[email protected]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap