Icerige atla
Extraloob

SBOT ÜYELİK ALIMI AÇILDI ! ACELE EDİN !!!

· 214 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 4 / 11
Yanıtlar
K
kide41 ⭐ 16y
#61
Tamam teşekkürler 😊
P
ProbIem ⭐ 17y
#62
offffffffffffff kacırdım game bayi satıomu suanda? :(((
D
duzceli81 ⭐ 17y
#63
yaw 3 tane aldım 3 ünede msn ye hiçbir mesaj gelmedi nasıl bi iş bu ya
X
xAyhn ⭐ 16y
#64
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/
E
#65
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/



aktişleştirmek için para verdinmi ?
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#66
yeni alınan üyelikler bot uzatması yapamıyor malesef mozilla firefox buguda fixlemiş durumdalar aldıgınız üyelikler şu an için hiçbir işe yaramaz eğer bir bug bulunup süresi uzatılmaz ise


GameBayi 15 tl ye uzatıyor 😘
C
cezasoft ⭐ 16y
#67
yaw 3 tane aldım 3 ünede msn ye hiçbir mesaj gelmedi nasıl bi iş bu ya


sana satiim bi char karşılığında bi acc 😄
X
xAyhn ⭐ 16y
#68
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/



aktişleştirmek için para verdinmi ?

yoo 5 euro ya halloldu
J
JollyJoker ⭐ 15y
#69
Bu aktifleştirme ücreti nerden çıktı yav sadece kredi için 15TL yatırsak olmuyor mu?
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#70
Kahretsin ya paypalımda vardı kaçırdım
E
#71
Ben şahsen Paypaldan direk uzattım kullanıyorum 1 üyelik alabildim o kötü oldu :/



aktişleştirmek için para verdinmi ?

yoo 5 euro ya halloldu


eee aktifleştirme parası nerden çıktı 😆
K
kide41 ⭐ 16y
#72
Düzgün doğru bi açıklama yapabilicek var mı ?
N
NatiliuS ⭐ 19y
#73
Düzgün doğru bi açıklama yapabilicek var mı ?

siteye üyelik alımı kapandı sadece eskiden bir üyeliğin varsa ve daha önce yükleme yapmadısan şu anda yapabilirsin ve kayıt kapanmadan önce kayıt yaptırıp aktifleştirdisen 5 euro ödeyip 1 aylık sbot süresine sahip olucaksın 😊
K
kide41 ⭐ 16y
#74
Şuana kadar hiç sbot üyeliğim yoktu.Kapanmadan önce 1 tane aldm msn den aktifleştirdim.Bu hafta sonuda 15 tl yüklettirip hesabı aktifleştiricem.Daha sonrada 15 tl daha yükletip 1 aylık yükleticem. Sanırım bu konuda sorun olmaz ?
N
NatiliuS ⭐ 19y
#75
Şuana kadar hiç sbot üyeliğim yoktu.Kapanmadan önce 1 tane aldm msn den aktifleştirdim.Bu hafta sonuda 15 tl yüklettirip hesabı aktifleştiricem.Daha sonrada 15 tl daha yükletip 1 aylık yükleticem. Sanırım bu konuda sorun olmaz ?

new customers alımı kapanmadan al derim 😊
K
kide41 ⭐ 16y
#76
Biraz önce açık olan üyelik neydi peki ?
C
canx95 ⭐ 17y
#77
Yeni üyeliklerde şuan Paypal ödeme sistemi gelmiyor.

Dolayısıyla ıd pw niz olsa bile uzatamıyorsunuz anladığım kadarıyla.

GameBayi bunu nasıl yapıyor çözemedim 😊
N
NatiliuS ⭐ 19y
#78
Yeni üyeliklerde şuan Paypal ödeme sistemi gelmiyor.

Dolayısıyla ıd pw niz olsa bile uzatamıyorsunuz anladığım kadarıyla.

GameBayi bunu nasıl yapıyor çözemedim :)

banada öle demişti sağ üstteki repurchase e tıklayınca fakat maindeki repurchase i deneyin :))
V
volkanka ⭐ 17y
#79
üyelik alımı kapanmıştır...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: