Alchemy ve otomatik stall acma gelse mukemmel olur bu ikisi yeterli bence ^^
SBot helper olsaydi...
· 44 Yanıt · 8.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
up
Merhaba beyler... ben söyle bir "geyik" yapayim dedim. Eger bir sbot helper olsaydi ve icinde su özellikler olsaydi :Direk oyunu bırakırdım.
jobbot : Bot bütün hunter ve Thief görevlerini yapabiliyor
autoparty : Bot otomatik olarak LTP lere girebiliyor
first start helper : Her chari acmak icin artik hep teker teker acmayacaksiniz, tek tik ve 15 char login olmaya baslayacak
first time login helper : Ilk defada eger giremezseniz, bot tekrardan client i baslatacak, ID PW girecek
alchemy : + bilmemkac olana kadar elixir basacak, hatta elementlerden stone, stone uda item a basacak
select ip 26-27-28-29-30 : hangi ip den login server ina girmek istediginizi secebileceksiniz
transfer items from pet -> inv. : pet inventory sinden kendi inventory ize itemlar tasinacak
auto mastery : bot lvl atladigi zaman otomatik olarak mastery arttirilacak
lvl up script : LVL atlandigi zaman hunting yeri degistirilebilecek
consighment : >.>
swap weapon to better : Eger düsürdügünüz silah elinizdeki silahtan daha iyiyse ( daha fazla damage) elinizdeki silah ile droplanmis silah degistirilecek.
auto trace : ölmüs bir char reslendigi zaman belirli bir chara auto trace atacak
1) Kullanirmiydiniz ?
2) Para ödermiydiniz ?
3) Ödeseydiniz ne kadar öderdiniz ?
Dikkat etmeniz gereken sey : bu özellikler sadece sbot ile beraber kullanilabilecek
yani genel olarak kötü olurdu diyorsunuz...
80 elixiri koymana gerek olmayacak diye düsündüm. Storage ten gidip elixir alacak diye aklimdaydi. Eger storage te yoksa consigment tan belirli bir fiaytin altinda satin alacak. Eger lucky powder biterse onuda gidip alacak, ama eger koydugun elixirleri +5 olana kadar bassin bana yeter diyorsan oda olur 😄
Hepsi bir ara olması zor. ama imkansız değil.
Bence yapılmasının bir manası yok...
Bence yapılmasının bir manası yok...
N
Neoptolemos
⭐ 16y
Yapılacak olan yeniliklerin oyuncuların yararına olacağı muhakkak, ancak lütfen bu yeniliklerin oyunun oynanışında yaratabileceği olumsuzlukları da göz önünde bulundurunuz.
Jobbot a kesinlikle karşıyım, zaten cave de barış içinde kassak herkes sp sinin hakkını alsa daha iyi.
Jobbot a kesinlikle karşıyım, zaten cave de barış içinde kassak herkes sp sinin hakkını alsa daha iyi.
Yapılacak olan yeniliklerin oyuncuların yararına olacağı muhakkak, ancak lütfen bu yeniliklerin oyunun oynanışında yaratabileceği olumsuzlukları da göz önünde bulundurunuz.
Jobbot a kesinlikle karşıyım, zaten cave de barış içinde kassak herkes sp sinin hakkını alsa daha iyi.
Haklisin. Bu konu hakkinda konusuldu görüsüldü ve karar olarak yapilmasi gerektigi anlasildi. Neden ? Job lvl 120 ye gelebilmek icin 7/24 job yaparak 1,5 Sene sirf job yapmasi gerek ( kendi lvl inin görevi, yanlis anlama :D)
olursa gayet iyi olur yapabilecek kapasiteniz varsa durmanız hata ^^
olursa gayet iyi olur yapabilecek kapasiteniz varsa durmanız hata ^^
kullanirmiydiniz ? para ödermiydiniz ? öderseniz ne kadar ödersiniz ?
olursa gayet iyi olur yapabilecek kapasiteniz varsa durmanız hata ^^
kullanirmiydiniz ? para ödermiydiniz ? öderseniz ne kadar ödersiniz ?
bu özelliklere para ödemiyecek kimseyi tanımıyorum sbot kullanan her player almak isteyecektir diye düşünüyorum fiyat konusunda bir fikrim yok 😘
N
Neoptolemos
⭐ 16y
Yapılacak olan yeniliklerin oyuncuların yararına olacağı muhakkak, ancak lütfen bu yeniliklerin oyunun oynanışında yaratabileceği olumsuzlukları da göz önünde bulundurunuz.
Jobbot a kesinlikle karşıyım, zaten cave de barış içinde kassak herkes sp sinin hakkını alsa daha iyi.
Haklisin. Bu konu hakkinda konusuldu görüsüldü ve karar olarak yapilmasi gerektigi anlasildi. Neden ? Job lvl 120 ye gelebilmek icin 7/24 job yaparak 1,5 Sene sirf job yapmasi gerek ( kendi lvl inin görevi, yanlis anlama :D)
Rev6 forumlarında bu konu hakkında anket açılmıştı, ve herkes exp oranlarının yeniden düzenlenmesi gerekiği konusunda hemfikir olmuştu. Umarım joymax bunu dikkate alır.
100 e kadar hem normal expler hemde quest exp oranları tamam güzel.
Ama 100 den sonra o kadar saçma bir şekilde artmış ki.
1 den 100 olmak için 10milyar exp
100 den 110 olmak için 20 milyar exp.
Yani 2 kere 100 lwl char kas 110 olana kadar summer4:
Yapılacak olan yeniliklerin oyuncuların yararına olacağı muhakkak, ancak lütfen bu yeniliklerin oyunun oynanışında yaratabileceği olumsuzlukları da göz önünde bulundurunuz.
Jobbot a kesinlikle karşıyım, zaten cave de barış içinde kassak herkes sp sinin hakkını alsa daha iyi.
Haklisin. Bu konu hakkinda konusuldu görüsüldü ve karar olarak yapilmasi gerektigi anlasildi. Neden ? Job lvl 120 ye gelebilmek icin 7/24 job yaparak 1,5 Sene sirf job yapmasi gerek ( kendi lvl inin görevi, yanlis anlama :D)
Rev6 forumlarında bu konu hakkında anket açılmıştı, ve herkes exp oranlarının yeniden düzenlenmesi gerekiği konusunda hemfikir olmuştu. Umarım joymax bunu dikkate alır.
100 e kadar hem normal expler hemde quest exp oranları tamam güzel.
Ama 100 den sonra o kadar saçma bir şekilde artmış ki.
1 den 100 olmak için 10milyar exp
100 den 110 olmak için 20 milyar exp.
Yani 2 kere 100 lwl char kas 110 olana kadar summer4:
demek istedigim seyde o zaten... düsünülmeden yapilmis birsey degil bu
Oto stall acma ve oto alchemy bile gelse sadece para verip kullanirim ^^
ayrıca şunu eklemelisin
jubkiller: Belirli bir rangenin içine karşı jobdan birisi geldiğinde ayarladığın skiller ile ona saldırması. (bi ara mbotta bu tarz bi bug vardı)
aylık 5 euro çalışır sadece bu program için 😊
jubkiller: Belirli bir rangenin içine karşı jobdan birisi geldiğinde ayarladığın skiller ile ona saldırması. (bi ara mbotta bu tarz bi bug vardı)
aylık 5 euro çalışır sadece bu program için 😊
R
recaiyilmaz
⭐ 15y
Oyun Git Gide Karmaşık Bir Hal Alıyor daral: daral:
Konuya son defa up yapacagim, cihan ve digerlerininde bir fikirlerini vermeleri cok sevindirir beni
Otomatik stall açma, stall bitince listeye alınan itemlerini otomatik stala atması vs. gibi bir özellik alırşa şahsen direk alırım 😊
Otomatik stall açma, stall bitince listeye alınan itemlerini otomatik stala atması vs. gibi bir özellik alırşa şahsen direk alırım :)
böyle bir şeyi bi bot yapıyordu ama tam hatırlayamadım ^^
N
Neoptolemos
⭐ 16y
Otomatik stall açma, stall bitince listeye alınan itemlerini otomatik stala atması vs. gibi bir özellik alırşa şahsen direk alırım :)
böyle bir şeyi bi bot yapıyordu ama tam hatırlayamadım ^^
Bunu yaparsan bende sırf bunun için alırım valla, ama şöyle olacak, clientless açacak stallı.
Yani bilgisayarın kaynagından yemicek hiçbirşey, sadece net bağlantısıyla.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap