Anladim... yani en cok istenen seyler : alchemy, stall ve clientless
dogruyu söyleyeyim, bunu birtek bu foruma yazmadim, yerli yabanci bircok forumda yaptigim bir konu bu. ve sonuc ayni.
tamamdir beyler hepinize cok cok tesekkür ediyorum 😊 konu kilit cöp kutus nasil isterseniz 😊
SBot helper olsaydi...
· 44 Yanıt · 8.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
B
batuhan 3X
⭐ 15y
kullanırdım 5 lira =))
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap