Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 4 / 11
Yanıtlar
P
#61
bu açıklama nerde yayınlandı acaba bir bilgi varmı ?


hangi açıklama ❓


Hello, this is Joymax.



Players are currently having an issue logging in to the game and registering accounts in the new Portal site.



Rest assured that we will fix the problem as soon as possible.



We apologize for the inconvenience this has caused.



Thank you.


Bu açıklama
V
volkanka ⭐ 17y
#62
öyle bir açıklama var sanırım ben bakmadım ama oradaki açıklamalar rollback olacağının sinyali değil
S
SuS3 ⭐ 18y
#63
Gelmesin derim ben cunku duyurusunu yapmislar, e-mail korumani yapsaydin kardesim niye aksatiyorsun. Tamamen sizin probleminiz.
W
WikiLeaks ⭐ 17y
#64
LeetNock hayalinizdeki sroyu iletelim demiştin. Her nereye ileteceksen şunuda ilet >>>bu rollback gelmeli<<<
H
haraptar ⭐ 19y
#65
2 haftadır uyarı yapıyorlar email koruması yapın diye belliydi zaten birşeyler olacağı.Char alıp satmak da zaten yasak üye olurken okumadan onayladığımız sözleşmede gayet açık belirtmiş GM.Boşa umut etmeyin rollbback filan yok.Gün içerisindede bu konu ile ilgili notice atıldı tüm serverlarda charını çaldıranlara geçmiş olsun.
L
#66
Gelmicek zaten o okumadığınız 'Kullanım Sözleşmesinde' charın kullanım hakkı joymaxa aittir sen bu charın ticaretinden doğan zararlar için nasıl adalet istersin. Gelirse de mağdur olacak bir çok kişi var. Gelmemesi en mantıklısı.
R
RoqA ⭐ 17y
#67
yok artık 8O

hehehe O.O

niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕

Bundan sonra Ne yapıcagımızı sen söyle ona göre davranalım

nerde ne yapman gerektiğini bilmen gerek bence 👍
K
KatilBamya ⭐ 16y
#68
Kim mağdur oluyor herkesi mağdur ettiler adam afedersiniz ama bu olayla beraber her türlü pisliği gördüm adam 70 lvlde çaldırdığı çarı geri almış 110 lvl olarak elinde power staffı full nova setiyle bir de pişkin pişkin çarımı geri aldım diyor halbuki o çar kaç kere el değiştirmiş son adam kasmış dizmiş öbrüde diyor çarımı aldım bumu adalet bana kalırsa bunlarında hırsızdan farkı yok
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#69
Ben arkadaşım çarına kavuşmuşken geri kaybetmesini tabikide istemem

Rollback falan gelmemeli herkes bundan ders çıkarıp suğuk su için önündeki charlara bakmalı. Ve en önemlisi çar alırken satarken dikkatli düşünmeli.
C
Civata02 ⭐ 15y
#70
Türkiye dışında böyle char alım satımları yoktur arkadaşlar.
global bir oyun, duyurusu yapılmasına karşın Türklerin bu umursamaz tavrı yüzünden yaklaşık 18 saat süren updateyi geri almaz.
burada yani Türkiyede birbirine giren kişiler olacaktır. Ama silkroad online Türkyede değil beyler. herkes sövecek ama 1 hafta sonra herşey normal gidecek.
silkroad online bunun duyurusunu yaptı ve kurallarda da char alım satım ile ilgili yazılar yazıyor.

hiç beklemeyin. giden gitti, kalanlar sizin olsun. eğer duyurulan duyuruları biraz dinleseniz böyle durumlara hiç kimse düşmeyecekti.

ayrıca bende mağdurum 102 wizim çalındı. 3 charımdan 2 si e mail koruması vardı. 2 charımla devam ediyorum, üşendim ve yapmadım 102 wizardımı ve sonucunu gördüm.

herkese iyi oyunlar.
A
ally85 ⭐ 18y
#71
adamlar 1 ay öncesinden açıkladı.Resmen gözümüze soktular resmi sitesinde sronun korumalı yapın charları diye kimse tınlamadı.Sonrada bana göre kimsenin ağlamaya hakkı yok. silk alımı yapılıyor ise rollback gelmez gelmemelide ben silk yüklemişim o kadar para veripte siteyi takip etmeyenler yüzünden paramdanmı olayım GELMEMELİ!
A
ally85 ⭐ 18y
#72
Kim mağdur oluyor herkesi mağdur ettiler adam afedersiniz ama bu olayla beraber her türlü pisliği gördüm adam 70 lvlde çaldırdığı çarı geri almış 110 lvl olarak elinde power staffı full nova setiyle bir de pişkin pişkin çarımı geri aldım diyor halbuki o çar kaç kere el değiştirmiş son adam kasmış dizmiş öbrüde diyor çarımı aldım bumu adalet bana kalırsa bunlarında hırsızdan farkı yok

Kardeş doğrudur haklısın ancak adamlar 1 ay önce duyuru yaptılar.Gözünü seveyim koskoca 1 ay bu charlarını çaldıranlar 1 ay boyunca hiçmi bakmadılar offical siteye bu kadarmı alakasızlar.Silk yükliyen insanların suçu günahı ney bunlarıda düşünmek lazım.Hadi 3-4 gün önce yapsalar duyuru olabilir dicem ama KOSKOCA 1 AY ! YANİ
B
Buzzz ⭐ 18y
#73
rollback gelmesin
A
ally85 ⭐ 18y
#74
bi de şu var bu charlarını çaldıran arkadaşlarda akıllılık yapmaya kalktılar.Millet harıl harıl koruma koyarken charlarına benim charım korumasız olursa daha rahat satarım inancıyla çıktılar yola bunlarıda es geçmeyelim
C
Civata02 ⭐ 15y
#75
bi yandan aylardır giremediğim charıma kavuştum 😊
J
#76
keşke herkes önlemini alsaydı önceden . şimdi başınız ağrımazdı
T
#77
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.
D
Dragao ⭐ 15y
#78
107 lv charım var joymaxın uyarısını dıkkate aldım basım ağrımadı gelmesın rollback staff +9 bastım 😄
V
volkanka ⭐ 17y
#79
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.


belkide birilerinin sayesinde 110 lvl çarları oldu 🍿
M
memati123 ⭐ 17y
#80
biliyoruzki joymax yeni bi sistem getirdi ve bu getirdiği sistemle herkesin kendi kullanıcı hesabını güvence altına alması için verifiction code, msn ya da gmail gibi korumalar almasını istiyorlardı, ama bu yaptıklarına ilgi çok çok az oldu ve bunu bütün kullanıcılara yaymak için böyle bi değişiklik yaptılar ki herkes koruma olmayınca neler olabileceğini anlasın diye. aslında yaptıkları şey çok mantıklı. bende bi çarı geri alacaktım adam koruma almış yapamadım anlayacağınız yani başarılı oldular. rollbackde kesinlikle gelecek yoksa çoğu kişi oyunu bırakır bunu göze alamazlar

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: