Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 11 / 11
Yanıtlar
E
E0N ⭐ 19y
#201
Rollback gelmesi için joymax e mail atıyoruz, arzu edenler bu linkten konuya göz atabilir.
viewtopic.php?f=11&t=249246&p=3034540#p3034540

ne kadarda rapor göndersen olmaz..... çalınan charların yeni sahipleri var eski oyuncular ise yeni server acılarak yeniden oyuna döndürülecek joymaxın burdan kaybı cok az olacak % 5 bile olmayacak..
Ps:Bu adımı şöyle anlandırabiliriz bilinçsiz oyuncu ayıklama hareketi bildiginiz kadarıyla oyunda o kadar cok bilinçsiz oynayan joymaxa kazanç saglamayan boşta duran karakter vardı joymax bu temizlik ile zarardan cok kar yapıcak 😉
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#202

Bu Resimdede Gm No RollBack Diyor 😞
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
_
__ScReAm__ ⭐ 18y
#203
Roll Back istemiyen arkadaslar char hacklemiştirki istemiyor roll back olmasını.Bu sebep dışında istemeyener rev6 daki yazıyı okusun lütfen Roll Back gelecek !
E
emc ⭐ 18y
#204
Yarın Salı Check geliyor.
Belki Rollback gelir.
Artık 1 haftalık silk alan yükleyen , level atlayanlar.
M
#205
Yarın Salı Check geliyor.
Belki Rollback gelir.
Artık 1 haftalık silk alan yükleyen , level atlayanlar.

umut hakikaten fakirin ekmeği 😊
joymax hata etti biz mağdur olduk ama yarın rollback gelirse 1 haftadır kasan arkadaşlar, bu geçen hafta içersinde kıymetli item düşürenler vs mağdur olucak. gönlüm kimsenin mağdur olmasından değil. Allah belanı versin joymax demek istiyorum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: