Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 10 / 11
Yanıtlar
U
Urania ⭐ 15y
#181
BURADA HERKES HIRSIZDIR GELMESIN DIYEN HER AMA HERKES HOSUNUZAMI GITTI LA 10 TANE DAHA CHAR ALIRIM 100 TANE DAHA BEN GİDEN PARAMA UZULMUYORUM EMEGE UZULUYORUM BENIM CHARI ALANI BULDUM BAKALIM BU SAATEN SONRA NE YAPICAK NEREYE KACICAK BU İŞLER ÖYLE KOLAY DEĞİL YOK ROLLBACK OLMASIN DIYEN ARKADASLARA SESLENIYORUM
ARKADASDA OLAMASSINIZ AMA DUYUN TURKEY GAMEMASTERINLE GUVEN ALOĞLU BIREBIR KONUSTUM BU KONUDA SIKINTILI OLDUKLARINI VE OYUNUN ROLLBACK YAPILACAGINI SOYLEDI BU GERI ALMA 2GUN SONRADA OLABILIR 4 GUN SONRADA OYUN 1 HAFTA GERI ALINACAK VE 1 HAFTA HERKESE SURE TANINACAK.
JOYMAX IN TEK SIKINTISI BU KONUDA PARA KAYETMEYI GOZE ALAMAZ. GUNCELLEME GELMEDEN ONCE GUNLUK SILK SATISI 54000 CIVARINDA IKEN SUANDA 9000 CIVARINDA IZLIYOR SEN OLSAN PARANI COPE ATARMISIN HIRSIZLAR KENDINI BILIO VE BURADA YAZILAN BUTUN FORMLAR INCELENIYOR BILGINIZE SUNMUSTA OLDUM HADİ SİZE HAYIRLI İŞLER


Haklısın kardeşim.
Haksız kazanç oyunda dahi olsa kul hakkı yani HARAM dır.
Allah yedirmesin.
1 Goldum bile çalınmadı ama bunca insana üzülüyorum.Emekleri çalındı.

Dilerim. ROOLBACK gelir ve burda da kimlerin hırsız oldukları çıktı ortaya.
Roolback gelmesin diyenlerin en az %60 ı hırsız geriye kalanlarıda çalınan karakterlerini geri alanlardır.

YAZIK 10 LARCA İNSAN MAĞDUR. OLDU.
ACIYORUM HIRSIZLARIN GÖSTERDİĞİ ÇABAYA...
F
favretto ⭐ 16y
#182
pazar günü amooterium aldım 1b ye şansa bala stalldan çektim. yani rollback gelirse bu gidicek demektir.
ama yinede rollbackin gelmesini istiyorum. oyuna bi girdim tanıdıgım herkezin charı çalınmış.
hertaraf hırsız kaynıyor peki bu ortamda nasıl silkroada devam edebilicez?
tmm joymax duyurdu falan ama yinede kimse bu kadar ciddi oldugunu anlamadı bence rollback gelmeli ve bi hafta daha zaman tanınmalı e-mail verif. için...
U
Urania ⭐ 15y
#183
Arkadaşlar charları koymax silse insanlar bu kadar üzülmez.
çalınması koyuyor insana 😞
A
AL_TEMUR ⭐ 17y
#184
Arkadaşlar RollBack olucakmı... Sonuç itibariyle ?
K
kuzu1 ⭐ 17y
#185
e-mail bu şartlardamı koyulur id gizli soruyu yaz adam charı çalsın 😊 id şifre ister sonra maile kitlersin saçmalık yaptıkları:(
U
Urania ⭐ 15y
#187
e-mail bu şartlardamı koyulur id gizli soruyu yaz adam charı çalsın 😊 id şifre ister sonra maile kitlersin saçmalık yaptıkları:(


👍

Hırsızlığı önleyelim dediler.
Hırsızlık oldu...

joymax gibi bir site bu hatayı yaparsa ciddi kayıplar yaşar.
E
Evil_SouI ⭐ 15y
#188
gelmicek ama gelmesinden yanayım charımı takas ettim malazgirtte bir wariorla oda calıntı cıktı şimdi bende madurum..
M
musti3131 ⭐ 15y
#189
OLACAĞI SİZE SÖYLÜYORUM ROLLBACK OLMAZSA SERVARDA KIMSE KALMAZ CHAR FIYATLARI DUSER 400 ORTALAMA IKEN 110 LVL CHAR 50 TL YE DUSER ONUDA GECIN COLUK COCUK SILK ALAMAZ ARTIK JOYMAX YAPTIGI HATAYI DUZELTICEK YADA YILLIK YAPTIGI CIRO DA % 85 CIVARINDA DUSU YASAYACAK JOYMAX IN EN BUYUK GELIR KAYNAGI SILKROAD ONLINE DIR.
BU KONUDA EMIN OLABILIRSINIZ BU OYUNU OYNAYANLARIN % 35 I ARAP % 40 TURK GERI AKALANIDA DIGER VATANDASLARDIR.BENIM 110 LVL CHARIM CALINDI 4 TANEDAHA VAR 110 LVL ONLARDA SORUN YOK BEN CLINAN CHARDA DEĞİLİM SADECE JOYMAX BU HATAYI YAPIYORSA DIGER CHARLARIMDA DELETE ZATEN BU KONUDA JOYMAX IN İNGİLTERE GAME MASTER SORUMLUSUNA COK GÜZEL BİR DESTEK MAİLİ YOLLADIM BAŞLARINA GELECEKTEN ONLARDA HABERDARLAR EMIN OLUN. KISACA SOYLIM BENIM EMAIL KORMALI VE GIZLISI ID SI SIFRESI BENDE OLAN CHAR NASIL CALINIR? YA BULUN YADA 4 CHARIMA DELETE YAPARIM VE SABAH GAZETESİ OLMAK UZERE MYNET YOUTUBE VE HER ONEMLI YERDE YAPTIKLARINIZI BELGE ILE SUNAMAKTAN KACMAYACAGIM. BAKIN BU OYUNLAR NORMALDE YASAK TIR. HELEKI BU OYUNLAR UZERINDEN SILK FELAN ONLAR DAHADA YASAKTIR. HATTA BU KONUDA ICERI GIRIP CEZA ALANLARDA VAR UNUTMAYINKI BU TUR BUTUN OYUNLAR ILLEGAL DIR. JOYMAX DEIL KIM OLURSA OLSUN ROLLBACK YAPACAKLAR AMA IS ISTEN GECMIS OLUCAK KISA BIR ZAMAN BIRIMI ICERISINDE BU TARZ OYUNLAR INTERNET ORTAMINDA MEN EDILCEK KALDIRILACAKTIR. ARKADASLAR ROLLBACKTE GELSE FAZLA SEVINMEYIN 1 AY BULMAZ OYUNLAR KAPANACAK.SAYGILARIMLA
S
#190
Bir an önce şu rollback olayı kesinleşsede charımı kasmaya devam etsem.
O
ozkanzorlu ⭐ 18y
#191
Bencu bu hata tamamen Joymaxın hatası. Madem ID ve SA yeterli password ne işe yarıyor? Onların sitesindeki bu açık olmasaydı e-mail verification yapmamış olanların charları çalınabilecek miydi acaba ?
İnsanlara e-mail koruması yapın diyeceğine oyun içerisindeki stallardaki gold miktarını 999m değil 99bil niye yapmıyorlar peki ?. Resmen insanlar birbirini dolandırsın diye özellikle yapmadıklarını düşünüyorum. Böyle bir oyunu yapan firma için 999m olayı zor olmamalı. Ayrıca insanların e-mail korumasını yaptırmanın başka yolları da var, charlarını çaldırmadan. Mesela oyuncu oyuna girmek istediğinde e-mail koruması yoksa oyuna sokmasın gibi bi sistemle önlem alabilirlerdi. Böylece herkes önce mail koruması yapmak zorunda kalırdı. Bence rollback yapılmalı.
S
#192
arkadaşlar rollback gelmesin diyenlerin hepsi hırsız haberiniz olsun.Akıllı olan insan anlamıştır.
K
kide41 ⭐ 16y
#193
E-mail koruması geldi onun hakkında bi sorun yok fakat ıd ve g.s ile char pw değiştirmek ne kadar saçma birşey ya.Milletin emekleri gitti.Rollback gelmesinden yanayım.
K
kuzu1 ⭐ 17y
#194
summer4: joymaxxxxxxxxxx alla belanı açıklama yap bari 🙏
V
volkanka ⭐ 17y
#195
arkadaşlar rollback gelmesin diyenlerin hepsi hırsız haberiniz olsun.Akıllı olan insan anlamıştır.


ben gelmesin diyorum.
şimdi ben hırsız mıyım?
sen neye dayanarak böyle saçma sapan kelime edebiliyorsun?

beyler akıllı olun, burası ahır değil.
T
#196
abi bu adamlar ztn 2hafta onceden açıklama yapıp onleminizi alın demedilermi ama kimse iplemedi adamları...
T
TuBy ⭐ 19y
#197
B
BRAV3H3ART ⭐ 17y
#198
arkadaşlar rollback gelmesin diyenlerin hepsi hırsız haberiniz olsun.Akıllı olan insan anlamıştır.


genelleme yapmamak lazım illaki içlerinde vardır ama zamanında uyarıları dikkate alıp tedbirini alanların günahı ne? başkalarını suçlayacağına bence kendi vurdumduymazlığını sorgula
O
ozkanzorlu ⭐ 18y
#199
Peki şimdi charlarını geri (Ç)alanlar ne yapacak o kadar charı. Satacak mı yoksa 7/24 taxi mi yapacak yada 8/8 party mi yapacak ? Hırsızlar oynayacak oyunu yalnız başına. Daha önce de dediğim gibi joymaxın hatası. Madem siteyi güncelliyorsun insanların passwordlerini niye devre dışı bırakıyorsun. Güncellemeden önce de şifresini unutan kişi aynı şekilde mi öğreniyordu yada değiştiriyordu şfresini. Joymax suçlu.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: