Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 8 / 11
Yanıtlar
T
#141
herkes hirsizmis a.q
Sattiklari charlari geri caldilar simdi rolback olmasin diye kivim kivim kivriliolar.
Rolback oolmasin diyenlerin yarisi hirsizdir diger yarisida 40 50 lvl charlari olandir.
U
Urania ⭐ 15y
#142
Bu konunun 13. sayfası çok mantıklı konuşmuş.
Bende Xanthos arkadaşımız gibi 10 larca karakter aldım sattım takasladım.halende de yapıyorum.
Sorarım size neden ben ROOLBACK i savunuyorum ?
Şu dk itibariyle Kansız olsam en kötü 50 tane char syar veya çalabilirdim.
Allah korkusu olsun içinizde...
bu oyun dahi olsa sonucta kul hakkı yiyorsunuz...
P
#143
2 ay geri alınmaz eger alıcak olurlarsa düne kadar geri döndürürler oyunu :))
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#144
Yaklaşık 1 yıldır silkroad oynamıyorum ve hiçbir haberim yok bugün öylesine bir giriyim dedim bi bakdım yine bir açık oluşmuş ve benim çalınan 100 level charım vardı onu o hırsızıın eline bırakmak isetmiyorum nasıl geri alabilirim ? Ben bakdım ama email istiyor bi anlatırsanız sevinirim burdan veya mesajla.
D
DarkAlien ⭐ 18y
#145
bu olay kaç defa yasandı bu adamlar kısaca char takası ve alış verişi yapmayın dio rollbak gelsin yada gelmesin benim bi kaybım yok kazancımda yok
S
spycasus ⭐ 18y
#146
Her ne olursa olsun,ne kadar duyuru yapılırsa yapılsın bu kadar saçma bir sistem olamaz.Bir gizli soru bilmekle char çalınamaz.Joymax bu kadar düşmemeliydi ancak benim gözümde çok küçük bir şirket olduğunu kanıtladı.Bence rollback gelmeli.


Helal ^^
S
spycasus ⭐ 18y
#147
Joymax ın yaptıgı tamamen saçmalık ya ıd ile gizli soru ile char soyuluyo. iyi o zaman id yi bilen gizli soruyu sallasın tutturan alsın charı böyle saçmalık mı olur o kadar para alıyolar böyle bi açık verecek kadar aptallar ya.
F
#148
Her ne olursa olsun,ne kadar duyuru yapılırsa yapılsın bu kadar saçma bir sistem olamaz.Bir gizli soru bilmekle char çalınamaz.Joymax bu kadar düşmemeliydi ancak benim gözümde çok küçük bir şirket olduğunu kanıtladı.Bence rollback gelmeli.

bence sen de bu yazıyla ne kadar küçük düşündüğünü kanıtladın cnm.karakter satışı silkroad'da zaten yasak.bunu kabul ettiğini de kayıt olurken zaten onaylıyorsun.ama şimdi gelmiş "gizli soru ile karakter mi çalınır" diyorsun.madem kurallara uyuyorsun senin gizli sorunun cevabının millette işi ne?demek ki sen de karakter ticareti yapan onca CHEATERdan birisin.şimdi çemkirmeye hiç mi hiç hakkın/ız yok.
Bu sistemden ne iyi ne de kötü olarak etkilendim söylemeden de geçemedim.
S
#149
Bence bu dava artık kapanmalı madem bu oyunu oynuyorsun sıfırdan aç kas niye milletin artık ortam çarı olmuş çarlarını satın alıyosunuz burada Rb gelsin diye uğraşanlar hiç bi hak iddaa edemez.
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#150
Zaman iyice geçiyor getirmeyecekler sanırım.Hem biraz otoritelerini göstersinler bir karar verilmiş bir kural konulmuş ise artık istisnalardan kaçınılması gerek,yeri geldiğinde sözünü geçirebilmeliler insanlara ne denmiş char satışı takası hesap paylaşımı yasaktır.Ne kadar yasak olduğunu insanlar tam anlayamadılar yıllarca char satış takası rahat bir biçimde sürdürüldü bir çok oyunda yapılan şikayet üzerine satılan char hesabı tamamen kapatılıyor.Bende bu sistemde bir tane charımı kaptırdım ve bir kez daha anladım ki asla char satın almayacaksın.
B
Baphomet ⭐ 19y
#151
Arkadaşlar, 2.5 yıl aradan sonra Silkroad'a tekrar döndüm. Şimdi oyundaki arkadaşlardan duyduğum kadarıyla, sadece ID ve gizli soruyla şifre değiştirilebiliyormuş. Ben charımı açtığımda liseden bir arkadaşım da charın gizli sorusunu biliyordu. Ama ben lise bittikten sonra e-mail adresini değiştirdim ve e-mail koruması yaptım chara. Şimdi benim charım güvende mi?.. Yardımlarınızı bekliyorum...
S
#152
Evet güvende.
K
korc4n ⭐ 16y
#153
Arkadaşlar, 2.5 yıl aradan sonra Silkroad'a tekrar döndüm. Şimdi oyundaki arkadaşlardan duyduğum kadarıyla, sadece ID ve gizli soruyla şifre değiştirilebiliyormuş. Ben charımı açtığımda liseden bir arkadaşım da charın gizli sorusunu biliyordu. Ama ben lise bittikten sonra e-mail adresini değiştirdim ve e-mail koruması yaptım chara. Şimdi benim charım güvende mi?.. Yardımlarınızı bekliyorum...



mail koruması yaptıgın maili biliyorsan tabiki güvendesin 😊
Y
YAVUZ16 ⭐ 19y
#154
Arkadaşlar, 2.5 yıl aradan sonra Silkroad'a tekrar döndüm. Şimdi oyundaki arkadaşlardan duyduğum kadarıyla, sadece ID ve gizli soruyla şifre değiştirilebiliyormuş. Ben charımı açtığımda liseden bir arkadaşım da charın gizli sorusunu biliyordu. Ama ben lise bittikten sonra e-mail adresini değiştirdim ve e-mail koruması yaptım chara. Şimdi benim charım güvende mi?.. Yardımlarınızı bekliyorum...

Mail verifikasyon yapılmıs hesaplarda sorun yok....
B
Baphomet ⭐ 19y
#155
SirCaponeN0b, korc4n, YAVUZ16... Hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar... Gerçekten sabahtan beri kafama takılmıştı bu konu. korc4n, biliyorum kardeşim e-maili ve şifresini 😊
T
#156
vay arkadas bütün birakanlarda bugun oyuna geri dönüyor ne tesadüfse.
Milllet 90 lvl de sattigi chari geri caldi. Bugun oyuna geri döndüm ayakarlindalar.
T
tttttt ⭐ 19y
#157
Daha önce böyle bir olay yaşanmıştı 2 yıl evvel... O gün joymax böyle bir yenilik yapacagını önceden duyurmamış bu yeniligi birden gerçekleştirmiş ve birçok çar sahibi çarından olmuştu. Daha sonra Joymax hatasını kabul edip Rollback ile oyunu 3 gün öncesine resetledi ve eski bilgiler kabul edildi.

Bugün yine benzer bi durum söz konusu tek fark, bu seferki durumun 2 hafta öncesinden bildirilmesi. Benzer bi durum olacagını ben sanmıyorum rollback yapmak öyle ha deyince olacak bişey degil bu geçen gün içerisinde yüzbinlerce insan silk alıyor, paralar ödeniyor, yeni accountlar açılıyor, insanlar oyunda novalar düşürüyor, takaslar ediyor vs.. vs.. tüm bunlar sırf siz 2 hafta öncesinden uyarılmasına ragmen mail koruma yapmadıgınız için ROLLBACK ile SİSTEM RESETLENECEk diye bekliyorsanız fazla beklemeyin bence.. Joymax sizin kara kaşınıza gözünüze hayran degil . JOYMAXIN sahibi dayınız yada amcanız degilse bu gerçeği görseniz artık iyi olur.
S
#158
vay arkadas bütün birakanlarda bugun oyuna geri dönüyor ne tesadüfse.
Milllet 90 lvl de sattigi chari geri caldi. Bugun oyuna geri döndüm ayakarlindalar.


Alanda satın almasaydı dostum 👍
T
TuBy ⭐ 19y
#159
Satın alan mail koruma koysaydı bu kadar basit
T
#160
sizde hirsizligini rahat rahat yapin dimi.
Hirsizliginiza baska bahanler bulmayin.
Gec aynaya ve kendine de ben bir hirsizim.
Yok alan adam email koysaydi yok almasaydi.
Sanane almis, bunlari yapmamis olmasi snein hirsizlik yapmana gerke yok.
Bi evin kapisi acik gördügünüzde girip icerde ne var ne yok calarmisiniz. Adam kapiyi acik birakmasaydi diye. Yaptiginiz bu. Hirsissiniz.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: