Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 7 / 11
Yanıtlar
S
samsun@ ⭐ 18y
#121
Gm Hercules serverında global attı suanda çarınızı guvenlıgı ıcın lutfen emaıl koruması koyunuz carınınzın bılgılerını kımseye paylasmayıznız sakıncalı programlar yuklemeyınız .Yapıcak olsalar boyle demezlerdı krıtık yapmıslar ve dunden bu gune ılk gm mesajı Nedir bu yahoo,msn,hotmail,gmail kumpanyası ıcın mı?
K
kuzu1 ⭐ 17y
#122
Adam oyuna ara verdiyse nerden haberi olacak charım gitti galiba bu olay yavaş yavaş acı vermeye başladı alla belanı versin joymax madara ettin bizi..............
N
Nazdrovia ⭐ 17y
#123
E-mail koruması konusunda uyardılar o var ayrıca Joymax char satışı yasak diyor. Gizli soruyu bilmeden soyulamıyor charlar Joymaxın bakış açısından bakarsan senın gizli sorunun cevabının başkasında ne işi var? Boşuna umitlenmeyin rollback gelmez bu saatten sonra.
X
Xanthos ⭐ 19y
#124
Gm Hercules serverında global attı suanda çarınızı guvenlıgı ıcın lutfen emaıl koruması koyunuz carınınzın bılgılerını kımseye paylasmayıznız sakıncalı programlar yuklemeyınız .Yapıcak olsalar boyle demezlerdı krıtık yapmıslar ve dunden bu gune ılk gm mesajı

İş işten geçti.

Zarar diyemem ama can sıkıntısı sadece. Reel hayatın sinir stresine bir de böyle bir olay eklenince sıkıntı daha da artıyor. Ha oyun goldu olarak hesap edersek 10-12b kadar zarardayım. Bunu TL 'ye vurursak 350-400 TL gibi bir zararım var. Karakter bende şimdilik ama nova set, 4 nova silah (warrior/cleric) artık yok. Hamdolsun tekrar yapacak kadar birikimim de var oyunda. Ama kim uğraşır tekrar?

Herkese geçmiş olsun
Z
zafer1905 ⭐ 19y
#125
E-mail koruması konusunda uyardılar o var ayrıca Joymax char satışı yasak diyor. Gizli soruyu bilmeden soyulamıyor charlar Joymaxın bakış açısından bakarsan senın gizli sorunun cevabının başkasında ne işi var? Boşuna umitlenmeyin rollback gelmez bu saatten sonra.


+207
bir japon atasözü derki .............. anladınız siz onu 😊 💃
C
capablanca ⭐ 18y
#126
Rb rb diye ağlayanlar okuyun bunu

Kullanıcılar şifrelerini ve diğer kamu dışı olan her Hesap Bilgileri’ni korumak zorundadırlar. JOYMAX, bir Kullanıcı Hesabı’na yetkisiz erişime dayalı hiçbir Karakteri bir diğeriyle değiştirme, yenileme, iyileştirme, telafi etme ya da aksi durumda değiştirmeden sorumlu değildir. Bu nedenle, şifrenin eşsiz ve gizli olduğunu teminat altına almak münferiden Kullanıcı’nın sorumluluğundadır.

öyleyse kimse ağlamasın.Kimsede Rb diye ağlayıp zırlamasın suç sizde.Ona buna şifrenizi veriyosunuz gizli soruyu verıyosunuz sonrada charım gitti abi ver 5 k plis yok böyle bişey.Kardeşim charının çalınmasını istemiyosa kimseyle id şifre gizlisorunu paylaşmıcaksın yoksa bunlar başınıza gelir böyle zırvalarsınız.
S
star01 ⭐ 16y
#127
RollBack Gelmemelidir Çünkü joymax uyarıyı yaptı joymaxın bi sucu yok suc playerlardadır 103 lv CALINAN carımı geri aldım
No RollBack!
U
Urania ⭐ 15y
#128
Arkadaşlar niye anlamıyorsunuz...
ya birşeyleri görmüyorsunuz yada görmek işinize gelmiyor.
ROOLBACK gelse ne olur gelmese ne olur diye bir sorun kendinize...
Ben söyleyeyim.
Gelmezse çok oyuncu bırakır Emin olun bu olaydan herkes bir şekilde etkilenir.Arkadaşın oyunu bırkır sen etkilenirsin.
Gelir ise 2 gündür Karakter soyan çalan HIRSIZ lar üzülür.

Buda şu anlama geliyor.Roolback in sıradan oyun.cuya etkisi kesinlikle yok.
HIRSIZLAR üzülecek.
Joymax a güvenmeyip Mail koruması yapmayanlar ise sevinecek dersilerini aldıkları için hemen mail koruması yapacak.

Sorarım size siz eğer hırsız değilseniz neden ROOLBACK istemiyorsunuz ?
2 gün içersinde +12 itemmi bastınız gidecek diye üzülüyorsunuz.
yoksa zamanında yaptığınız bir hatadan dolayı çalınan karakterinizi geri mi aldınız.?

Ben inanıyorum ki EĞER HIRSIZ DEĞİLSEN ROOLBACK in sana zararı olmaz.
Kesinlikle bu bir oyun ama insanlar kendilerini kaptırmışlar.
Girip oyundan olup bitenleri izleyin emin olun ki %90 oyun karmaşa içersinde..

İnşaallah hakkımızda hayırlısı olur...
S
samsun@ ⭐ 18y
#129
Arkadaşlar niye anlamıyorsunuz...
ya birşeyleri görmüyorsunuz yada görmek işinize gelmiyor.
ROOLBACK gelse ne olur gelmese ne olur diye bir sorun kendinize...
Ben söyleyeyim.
Gelmezse çok oyuncu bırakır Emin olun bu olaydan herkes bir şekilde etkilenir.Arkadaşın oyunu bırkır sen etkilenirsin.
Gelir ise 2 gündür Karakter soyan çalan HIRSIZ lar üzülür.

Buda şu anlama geliyor.Roolback in sıradan oyun.cuya etkisi kesinlikle yok.
HIRSIZLAR üzülecek.
Joymax a güvenmeyip Mail koruması yapmayanlar ise sevinecek dersilerini aldıkları için hemen mail koruması yapacak.

Sorarım size siz eğer hırsız değilseniz neden ROOLBACK istemiyorsunuz ?
2 gün içersinde +12 itemmi bastınız gidecek diye üzülüyorsunuz.
yoksa zamanında yaptığınız bir hatadan dolayı çalınan karakterinizi geri mi aldınız.?

Ben inanıyorum ki EĞER HIRSIZ DEĞİLSEN ROOLBACK in sana zararı olmaz.
Kesinlikle bu bir oyun ama insanlar kendilerini kaptırmışlar.
Girip oyundan olup bitenleri izleyin emin olun ki %90 oyun karmaşa içersinde..

İnşaallah hakkımızda hayırlısı olur...


adamlar insanları köleye döndürmüş sen ne oyunu bırakması dıyon bırakda gorek hadı :)Insanların gozunu boyamıslar gerısı yalan
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#130
Arkadaşlar niye anlamıyorsunuz...
ya birşeyleri görmüyorsunuz yada görmek işinize gelmiyor.
ROOLBACK gelse ne olur gelmese ne olur diye bir sorun kendinize...
Ben söyleyeyim.
Gelmezse çok oyuncu bırakır Emin olun bu olaydan herkes bir şekilde etkilenir.Arkadaşın oyunu bırkır sen etkilenirsin.
Gelir ise 2 gündür Karakter soyan çalan HIRSIZ lar üzülür.

Buda şu anlama geliyor.Roolback in sıradan oyun.cuya etkisi kesinlikle yok.
HIRSIZLAR üzülecek.
Joymax a güvenmeyip Mail koruması yapmayanlar ise sevinecek dersilerini aldıkları için hemen mail koruması yapacak.

Sorarım size siz eğer hırsız değilseniz neden ROOLBACK istemiyorsunuz ?
2 gün içersinde +12 itemmi bastınız gidecek diye üzülüyorsunuz.
yoksa zamanında yaptığınız bir hatadan dolayı çalınan karakterinizi geri mi aldınız.?

Ben inanıyorum ki EĞER HIRSIZ DEĞİLSEN ROOLBACK in sana zararı olmaz.
Kesinlikle bu bir oyun ama insanlar kendilerini kaptırmışlar.
Girip oyundan olup bitenleri izleyin emin olun ki %90 oyun karmaşa içersinde..

İnşaallah hakkımızda hayırlısı olur...

Joymax son 1 aydır ne için saat başı bildiri yayınlıyordu e mail verf için peki yapanlar ne oldu bnm gibi charları çalınmadı ben inanmıyorum oyundakilerin bi anda bırakacaklarına zaten saglam karakterler 0dan kasılıp yapılanlar her swde wardır günlük char takaslıyanlar onlara bir tek olan olur ben seviniyorum bu olay olduguna en azından belli kısım ders alır olaya tek taraflı bakmamak lzm bence e mail verf olayı eger sabitleşirse rb gelmezse artık karakterlerin çalınması iyice zorlaşıcak mail sabitleme,doğru pc vs olayı war bence joymax dogru bir adım attı ben destekliyorum ☕
A
AL_TEMUR ⭐ 17y
#131
Arkadaşlar niye anlamıyorsunuz...
ya birşeyleri görmüyorsunuz yada görmek işinize gelmiyor.
ROOLBACK gelse ne olur gelmese ne olur diye bir sorun kendinize...
Ben söyleyeyim.
Gelmezse çok oyuncu bırakır Emin olun bu olaydan herkes bir şekilde etkilenir.Arkadaşın oyunu bırkır sen etkilenirsin.
Gelir ise 2 gündür Karakter soyan çalan HIRSIZ lar üzülür.

Buda şu anlama geliyor.Roolback in sıradan oyun.cuya etkisi kesinlikle yok.
HIRSIZLAR üzülecek.
Joymax a güvenmeyip Mail koruması yapmayanlar ise sevinecek dersilerini aldıkları için hemen mail koruması yapacak.

Sorarım size siz eğer hırsız değilseniz neden ROOLBACK istemiyorsunuz ?
2 gün içersinde +12 itemmi bastınız gidecek diye üzülüyorsunuz.
yoksa zamanında yaptığınız bir hatadan dolayı çalınan karakterinizi geri mi aldınız.?

Ben inanıyorum ki EĞER HIRSIZ DEĞİLSEN ROOLBACK in sana zararı olmaz.
Kesinlikle bu bir oyun ama insanlar kendilerini kaptırmışlar.
Girip oyundan olup bitenleri izleyin emin olun ki %90 oyun karmaşa içersinde..

İnşaallah hakkımızda hayırlısı olur...


inş. Söylediklerinj çok doğru..
O
#132
Süper Bişi Olsu Joymax İlk Defa Güzel Bi Önlem Aldı
U
Urania ⭐ 15y
#133
ben burda kime anlatıyorum. herkes çalıcağını çalmış. zaten.
K
KatilBamya ⭐ 16y
#134
Benim garibime giden rb nin gelip gelmemesi değil isim vermiyeceğim ama bir kaç tane sattığı ve takasladığı çarı geri çalan arkadaşlar burada joymaxı ölesiye savunuyor bir şey demiyorum okursanız bu yazıyı yüzsüzlüğün alasını yapıyorsunuz haberiniz olsun
S
#135
Beyler Joymax'a mesaj atın charım calındı diye tüm bilgilerinizle. Geri veriyorlar.
K
KatilBamya ⭐ 16y
#136
Beyler Joymax'a mesaj atın charım calındı diye tüm bilgilerinizle. Geri veriyorlar.

Saçmalık...
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#137
çook zamandır bakmıyordum silkroada yine bir açık olmuş sanırım hala öyle mi yani ıd ve gz bilmek yetiyor mu şifre değişmek için ?
S
#138
çook zamandır bakmıyordum silkroada yine bir açık olmuş sanırım hala öyle mi yani ıd ve gz bilmek yetiyor mu şifre değişmek için ?


evet.

Beyler Joymax'a mesaj atın charım calındı diye tüm bilgilerinizle. Geri veriyorlar.

Saçmalık...


bilmiyorum global attılar.
x_raptor_x
x_raptor_x ⭐ 17y
#139
Beyler Joymax'a mesaj atın charım calındı diye tüm bilgilerinizle. Geri veriyorlar.

Saçmalık...



Kullanıcılar şifrelerini ve diğer kamu dışı olan her Hesap Bilgileri’ni korumak zorundadırlar. JOYMAX, bir Kullanıcı Hesabı’na yetkisiz erişime dayalı hiçbir Karakteri bir diğeriyle değiştirme, yenileme, iyileştirme, telafi etme ya da aksi durumda değiştirmeden sorumlu değildir. Bu nedenle, şifrenin eşsiz ve gizli olduğunu teminat altına almak münferiden Kullanıcı’nın sorumluluğundadır.

joymaxın üyelik sözleşmesinden.

gitti yani çarlar boşa

rolback yapmak çok çok zor şu anda onlar için niye

rol back demek tüm sistemi geri yüklemek demek nasıl yüklecekler adamlar 14 saat uğraşıp update yapmışlar. vebsitesini güncellemişler.

şimdi adamlar 3 gün geriye alsa tüm uğraşları boşa gitcek.

sonra salı günü tekrar 14 saat uğraşıp update yapcaklar.

yani rolback hayal joymax bizim için bu kadar uğraşırmı sizce.
X
Xanthos ⭐ 19y
#140
Benim garibime giden rb nin gelip gelmemesi değil isim vermiyeceğim ama bir kaç tane sattığı ve takasladığı çarı geri çalan arkadaşlar burada joymaxı ölesiye savunuyor bir şey demiyorum okursanız bu yazıyı yüzsüzlüğün alasını yapıyorsunuz haberiniz olsun

Bu iş kişilik meselesi.
Sattığım, powerlevel yaptığım, aracılık yaptığım 100'den fazla karakter bilgisinin yazılı olduğu ajandam var. Şimdi benim karakterim soyuldu veya çalındı diye ben de gidip başkasının malına,emeğine mi kasdetmeliyim? Bu dünyanın bir de öteki tarafı var.
Giden gitmiştir, arkasından vah şöyle oldu benim buyum vardı dememek lazım. Her koyun kendi bacağından asılır. Herkes hatasını kabul edebilse ne tartışma olur,ne kavga,ne de şiddet.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: