Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 6 / 11
Yanıtlar
N
navy46 ⭐ 17y
#101
ARKADAŞLAR DOGRU JOYMAX BİR AYDIR DUYURUSUNU YAPTI BENDE MAİL KORUMA YAPMADIM AMA KENDİ KASTIGIM ÇAR OLDUGU İÇİN İÇİM RAHAT ÇALINMA FELAN OLMADI AMA SON BİRKEZ ROOL BACK YAPSINLAR BENCE İNSANLARA YAZIK DOGRU BU İŞİN TİCARETİNİ YAPAN ÇOK BENDE BİR SERVERDEN DİGERİNE G,DERKEN TAKASLA GEÇTİM MSN KORUMASIDA YAPMADIM AMA YAZIK BİR DEFAYA MAHSUS GELSİN HERKESTE MAİL KORUMASINI BIRAKSIN SAYGILAR
X
#102
Duyuru Yapıldı.Silkroadı Sadece Oyunda Oynamakla Oyun Oynanmaz Forumları , Resmi Siteyi Takip Etmek Gerekir. Roll back Gelmemelidir.


Zaten Car Takas Olaylarına Girenleri Anlamıyorum Bence YAPILMAMALI ❗ Hiç Bir Carımı Takasa Vermem. Sattıgım Carıda Calacak Kadar biiiip Değilim. Car Alanlar İçin Mail Koruma Yapmaması da Tamamen Ticaret Yapacagı Anlamına Gelir.Ticarette Kazık Yemeden Akıllanılmaz Düşüncesindeyim 🙄

+Xm
Bir de joymax her zaman char alım satımı yasaktır, bilgilerinizi kimseye vermeyin ve son bir kaç haftadır e-mail koruması yapın diye defalarca uyarmadı mı? Bence gelmemeli rollback.
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#103
Ben Kısaca Şunu Belirtiiym bence rollback gelecek cünki herkes siteyi takip etmio sadece bizim hera serverinda 100 karakter soyuldu hacklendi baska serverleri bilmiorm joymaxa dolu mail atildi. bnm karakterlerm koruma var ilk aldgmdan beriiii ama bende arkadaslarimi dostlarimi düsünüorm bnede mail attim o yüzden bosa kasmayn 5 güne rolback gelecek 😊 😘
D
duzceli81 ⭐ 17y
#104
Ben Kısaca Şunu Belirtiiym bence rollback gelecek cünki herkes siteyi takip etmio sadece bizim hera serverinda 100 karakter soyuldu hacklendi baska serverleri bilmiorm joymaxa dolu mail atildi. bnm karakterlerm koruma var ilk aldgmdan beriiii ama bende arkadaslarimi dostlarimi düsünüorm bnede mail attim o yüzden bosa kasmayn 5 güne rolback gelecek 😊 😘



Bunun altından kalkmak istiyorsalar bencede gelmedi oyun resmen şu an yıkıldı böyle devam edemez :S ™
N
NoBLe_TuRk ⭐ 17y
#105
Rollback ha deince gelmez Bunu bilin 2 defa daha şahit oldm olaya Hepsinde 5 gün sonra geldi herkesin yüzünü ögrenmiş oldnz bu yüzle 😊 5gün sonra gelecek bence saglam kaynaklarim var 😊 😘
T
TRxctyr ⭐ 17y
#106
Bu kadar zarar gören insan var yapılmalı bence bana bir şeyi dokunmaz yapılıp yapılmaması ama insanlara maddi zarar.
T
TyNeR ⭐ 15y
#107
Benim bir kaybım olmadı fakat kaybı olanları görünce bende üzülüyorum kaarı olanlar da var 😊
gelmemeli diyorum
K
KimYooShin ⭐ 15y
#108
Çalınan charınız varsa aynı taktiği yapıp mail koruması koyacaksınız.
Roolback gelmesi imkansız joymax kaç defa duyurdu sizin suçunuz charın fiyatı düşecek die charınızdan oldunuz iyi oldu ^^ çalınanlara g.o
B
Belarj ⭐ 17y
#109
gelmez bak görürsün adamlar uyarı verdi ama kimse sallamadı şimdi zırlamaya hakları yok.
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
M
mentino ⭐ 19y
#110
rollback ilk güncelleme zamanında mümkün olabilirdi ama yapmadılar sanırm artık çok zor gelmesi yapmama gerekçeleri açık ve net gerekli uyarı ve ikazları yapmış olmaları ama joymax bu ne zaman ne yapar bilinmez.
P
Patience ⭐ 15y
#111
2 hafta öncesinden E-mail koruma zorunlu olacak diye duyuru yapıldı .. Boşuna kasmayın kendinizi
F
FaR_CRY ⭐ 17y
#112
ben servera geleli 2 ay oldu 86 oldum 😄 rool back yaparlarsa ben baya bi back olcam 😄
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#113
ben servera geleli 2 ay oldu 86 oldum 😄 rool back yaparlarsa ben baya bi back olcam :D

şu durumda en iyisi beklemek alchemy ugraşmayın yada charlarınızı kasmayın bence ne olur ne olmaz ama zannetmiyorum rb gelicegini joymax zaten bas bas bagırıyordu e mail verf zorunlu olcak diye geçen sefer direk yapmışlardı rbyi hatalarını kabul edip ama bu sefer zannetmiyorum yapıcaklarını bu sefer hatalı olanlar kullanıcılar
A
altanyunus ⭐ 19y
#114
Oyuna başlarken kullanıcı sözleleşmeyi babul ediyorum diye hemen işaretleyip kabul butununa basıyor. Oyuncuların bilmediği her şartta charlar sizin değil joymaxın malıdır.
Banlayabilir silebilir aklınıza gelebilecek herşey satılamaz ve takas edilemez.
zaten takas veya satın alma oyun gereğince illegal bir işlem son pişmanlık fayda vermiyor.
İnsani olarak düşünürsek gelse cok oyuncu sevinir ama bir okadarda üzülecek insan oldugu kanaatindeyim çalınan charlarını insanlar bu sayede geri aldı nispeten.
Toplumumuz demeyeyim cünkü tüm dünya toplumunda şekildeki gibi görülüyor insanlar hep çağreyi son dakikada veya iş işten gectikten sonra arıyor.
Şahsi düşüncem gelmemelidir.
Birilerinin parayla satın alıp elde ettiği charlar gitti diye emek verenlerin emeği gasp ediliyor.
Bu gecen süre zarfındaki maddi manevi zararların mesulü kim olacak.
Adam başında beklemiş oynamış + basmış skil açmış lvl atlamış rollback gelsin havayamı uçsun.
Bireysel düşünmeden hatamızdan ders çıkarmak gerektiği kanaatindeyim.

Not: Herkez benim ile aynı düşünceyi paylaşmak zorunda değil bu benim şahsi düşüncelerim.
U
unalkeles ⭐ 18y
#115
Karakter bilgileri şahısa aittir satılmaz veya takas edilmez gibi bir kural var joymaxın sitesinde özel bir kimlikle siteye üye olunuyor bunu dağıtıp dağıtmamak size kalmıs 5 charım var benden başka bi allah bilir o yüzden gereken açıklama yapıldı herkez önlemini almalıydı
N
newag ⭐ 16y
#116
şaçmalamayın biraz empati kurun onca insanın emeği söz konusu roll back olsa kimse bişi kaybetmicek hatta biz charlarımızı joymax ta müşterisini geri kazanıcak ..!
P
PokerFace_ ⭐ 16y
#117
şaçmalamayın biraz empati kurun onca insanın emeği söz konusu roll back olsa kimse bişi kaybetmicek hatta biz charlarımızı joymax ta müşterisini geri kazanıcak ..!

olaya kendi açından bakıyorsun joymax haftalardı duyuruyor bildirilerde oyun artık türkçede oynanabiliyor görüp önlem almalıydınız bnmde satın alındıgım char war bildirileri görüp mail verf kullandım şimdi rahattım
J
jonturk9 ⭐ 16y
#118
Rollback Gelmeyecektir..Bu ağlayanlar sitede duyuru yapıldığında ne yapıyorlarmış? Official siteyi biraz takip etseler şu an ağlamazlardı. Charları calınan arkadasların hepsine geçmiş olsun şu saatten sonra kimse bişey ummasın gidip 1 bardak soğuk su içsin düşüncesindeyim. 😊
X
Xanthos ⭐ 19y
#119
Rollback Gelmeyecektir..Bu ağlayanlar sitede duyuru yapıldığında ne yapıyorlarmış? Official siteyi biraz takip etseler şu an ağlamazlardı. Charları calınan arkadasların hepsine geçmiş olsun şu saatten sonra kimse bişey ummasın gidip 1 bardak soğuk su içsin düşüncesindeyim. :)

Örneğin ben.. Sabah 8 akşam 9 arası çalışıyordum. Eve gelip yemeğimi hazırlayıp yiyip temizliğini yapıncaya kadar saat 23:00-23:30 oluyor. Herkesin,çoğunuz gibi önüne hazırca yemeği konulup,çamaşırı ütüsü,ev temizliği başkaları tarafından yapılmıyor.

Hatası olanların yapacağı tek şey bir süre beklemek. Baktılar mağduriyetleri giderilmiyor, joymax yeni müşteriler için kendince yenilikler getirsin. Tabi halen bu oyunu oynamaya devam edecek seçkin oyuncular bulabilirse...
I
#120
Neden işlerine gelen şeyleri siteden duyurup işlerine geleni oyundan duyuruyorlar. Duyuru yapmak yetmiyor bana kalırsa email koruma yapmanın önemini de dile getirmeleri gerekirdi. Gm ler oyun içinden oyuncuları bilgilendirmelilerdi. Bunu yapmak çok zor olmasa gerek.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: