G
gardiyan_tr
⭐ 17y
gelmeli
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.
Arkadaşlar bu bir oyun adı üstünde oyun hayat baglama merkezi değil sanal alemde tüm olan olaylar kişiler şahıslar şirkete bağlıdır zaten snin değildir charımı çaldılar diyen kişiler için bu o char zaten hiçbir zaman senin olmadı o joymaxın karakteriydi oyun eğlence içindir ticaret için deildir oyun ile ticaret ancak rulet masasında kumarda olur ya kazanırsın ya kaybedersin....
Ayrıca emekğim gitti hakkımı yedi bıdı bıdı die konuşmamak gerek senin onda zaten bi hakkın yokki bota baglamışşsın bot oynamış kasmış hangi emekten bahsediyorsun sadece önemli bişi sanıp paranı yatırmışşsın buda senin hatan oyun stres atmak için oynanır ticaret yapıyim köşeyi döniyim veya kumar gibi görürsen işte böyle şirket derki alayı benim kimin malını kime satıyorsun kimden alıyorsun :D
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.
Benim Sahip Oldugum Carlara Senin Hayal Gücün YETMEZ 😎 Gelmesin Kafasına Göre Ticaret Yapanlara Büyük Ceza Oldu. Oyun Zevk İçin Oynanır Dansöz Gibi Car Takası Yapılmaz ☕
Karda olanlar charı çalınmayanlar yapılmasın charı calınanlar yapılsın dicek haliyle joymax bunu bildirdi ama bu hala geleceğini kimse tahmin edemezdi 103 wariorum gitti bence bi an önce rollback yapılmalı kimsenin hakkı yenmemeli.
Karda olanlar charı çalınmayanlar yapılmasın charı calınanlar yapılsın dicek haliyle joymax bunu bildirdi ama bu hala geleceğini kimse tahmin edemezdi 103 wariorum gitti bence bi an önce rollback yapılmalı kimsenin hakkı yenmemeli.
karda olan veya zararda olan yokki elle tutulamayan hiçbişey zaten senin deildir hesap alırken o tik işareti yaptıgın kutucukta neler yazdıgını okumayı denedinmi hiç kimse hak iddaa edemez diyor herşey joymaxın malıdır birileri adamın ticaretinde ticaret yaparsa sonuçlarını oyuncu kaybederim falan filan diye düşünmez elinden alıverir hak edemezler kimi uyanıklarda sanal alemde hava alır hava satarlar kndinin bile olmadıgı şeyi alanlar düşünsün tabi bu konuyu bi havayı 2 3 kişiye tekrar tekrar satıcak şimdi uyanıklar herzaman dogru hamle oynar çünkü 😄
hak yenme meseleside deil bu kimse el ile oynamıyorki bota bırakıp gidiyor 2 tık tık yapıyor işine bakıyor hak hukuk emek yok ortada sen orada joymaxsın uydurdugu hikayede dolaşan birisin charım dediğin şeyi yanına alıp gel manita yapalım diyebiliyormusun yada biyerlere gidelim çay içelim gibi adı ustünde uydurma sanal elle tutamadıgın şey senin deildir kimsenin deil joymax bi gün kalksa kapıyı kilitleyip gitse yeter canım sıkıldı dese kime şikayet ediceksinsiz bu konuda böyle bişi oyuncu kaybetme durumu olmaz biri gider biri gelir bu düzen yine yürür şirketin vergisini sen ödemiyorsun joymaxıda kimse doyurmuyor gerçekçi olun biraz arkadaşlar 3 4 bin kişi bıraktı die adam aç kalmaz 😄
bu sözleri sana deil kardeşim genel konuştum bunlarda herkesin alabileceği şeyler var ......
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap