Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 5 / 11
Yanıtlar
G
#81
gelmeli
A
Afgan ⭐ 17y
#82
Uyarıyı yaptılar rollbak olmamalı
C
Cryolite ⭐ 19y
#83
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.


ya da kendi emekleri ile kasılmış 110 charları vardır.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#84
Çarı geri aldık. Swde adam çarım çalındı diye glo atıyor.
Pm attım dedim neden mail koruma yapmadın?
Adam şifremi Gs mi kimse bilmiyordu dedi.
Nasıl bilmiyordu çalınıp takaslanmış çar elden ele geçmiş dedim.
Çara email koruması yapsaydım satamazdım alıcısı olmazdı dedi.

Neye döndük? Char alım satımı yapmak YA-SAK-TIR
C
CosmicGate ⭐ 16y
#85
Arkadaşlar o kadar Sro bağımlısınında Rollback gelmedi diye 2dk da oyunu bırakıcaklarını hiç sanmıyorum Adı üstünde bağımlı
A
akherons ⭐ 15y
#86
rollback gelmeyecektir. artık bazılarının charlarını takaslayıp ortalık malı yapma alışkanlıklarından vazgeçmeleri gerek...
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#87
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.

Bence sen max 60 lvle kadar kendi emeğinle char kasabildiğin için böyle düşünyosun. Char alıp satmadan yada çalmadan 110a ulaşamamışsındır belkide?
U
Ural_Tulga ⭐ 15y
#88
Komik olan bu tür olaylar sadece biz Türklerin başına geliyor daral:
T
#89
yokta mail korumasi olunca sanki char satilmayacak mi:D
Ne kadar bos seylere takiyorsunuz ya.
Bua rada bana 110 lvl char kasmamis diyenler sizin leveliniz kadar ben 110 lvl adam kasmisimdir.
H
hanry006 ⭐ 16y
#90
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.



Benim Sahip Oldugum Carlara Senin Hayal Gücün YETMEZ 😎 Gelmesin Kafasına Göre Ticaret Yapanlara Büyük Ceza Oldu. Oyun Zevk İçin Oynanır Dansöz Gibi Car Takası Yapılmaz ☕
O
onurusxus ⭐ 19y
#91
Arkadaşlar bu bir oyun adı üstünde oyun hayat baglama merkezi değil sanal alemde tüm olan olaylar kişiler şahıslar şirkete bağlıdır zaten snin değildir charımı çaldılar diyen kişiler için bu o char zaten hiçbir zaman senin olmadı o joymaxın karakteriydi oyun eğlence içindir ticaret için deildir oyun ile ticaret ancak rulet masasında kumarda olur ya kazanırsın ya kaybedersin....

Ayrıca emekğim gitti hakkımı yedi bıdı bıdı die konuşmamak gerek senin onda zaten bi hakkın yokki bota baglamışşsın bot oynamış kasmış hangi emekten bahsediyorsun sadece önemli bişi sanıp paranı yatırmışşsın buda senin hatan oyun stres atmak için oynanır ticaret yapıyim köşeyi döniyim veya kumar gibi görürsen işte böyle şirket derki alayı benim kimin malını kime satıyorsun kimden alıyorsun 😄
X
xlorxlarge ⭐ 18y
#92
Karda olanlar charı çalınmayanlar yapılmasın charı calınanlar yapılsın dicek haliyle joymax bunu bildirdi ama bu hala geleceğini kimse tahmin edemezdi 103 wariorum gitti bence bi an önce rollback yapılmalı kimsenin hakkı yenmemeli.
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#93
Arkadaşlar bu bir oyun adı üstünde oyun hayat baglama merkezi değil sanal alemde tüm olan olaylar kişiler şahıslar şirkete bağlıdır zaten snin değildir charımı çaldılar diyen kişiler için bu o char zaten hiçbir zaman senin olmadı o joymaxın karakteriydi oyun eğlence içindir ticaret için deildir oyun ile ticaret ancak rulet masasında kumarda olur ya kazanırsın ya kaybedersin....

Ayrıca emekğim gitti hakkımı yedi bıdı bıdı die konuşmamak gerek senin onda zaten bi hakkın yokki bota baglamışşsın bot oynamış kasmış hangi emekten bahsediyorsun sadece önemli bişi sanıp paranı yatırmışşsın buda senin hatan oyun stres atmak için oynanır ticaret yapıyim köşeyi döniyim veya kumar gibi görürsen işte böyle şirket derki alayı benim kimin malını kime satıyorsun kimden alıyorsun :D



+1907 👍
K
KatilBamya ⭐ 16y
#94
ne cok bos beles adam var su forumda ya.
Rolback gelmesin diyenlerin alayinin max 60 lvl chari vardir.



Benim Sahip Oldugum Carlara Senin Hayal Gücün YETMEZ 😎 Gelmesin Kafasına Göre Ticaret Yapanlara Büyük Ceza Oldu. Oyun Zevk İçin Oynanır Dansöz Gibi Car Takası Yapılmaz ☕

Benim çarlarımada seninki yetmez 😎 (Kişisel algılama sadece cevap vermek istedim makara: )
T
#95
gelmemesi gerekir önceden haber verildi herkes önlemini almalıydı
ama gelicek gibi görünüyor 😄
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#96
Neredeyse tam 1 gün olacak,rollback gelecek olsaydı mutlaka oyun içinden veya resmi siteden bir açıklama yaparlardı.Aradan 2 3 gün geçipte hadi rollback yapalım diyemezler çünki değerli item çıkaran silk harcayan diğer masum insanlarada zararları dokunacaktır o şekilde.
O
onurusxus ⭐ 19y
#97
Karda olanlar charı çalınmayanlar yapılmasın charı calınanlar yapılsın dicek haliyle joymax bunu bildirdi ama bu hala geleceğini kimse tahmin edemezdi 103 wariorum gitti bence bi an önce rollback yapılmalı kimsenin hakkı yenmemeli.


karda olan veya zararda olan yokki elle tutulamayan hiçbişey zaten senin deildir hesap alırken o tik işareti yaptıgın kutucukta neler yazdıgını okumayı denedinmi hiç kimse hak iddaa edemez diyor herşey joymaxın malıdır birileri adamın ticaretinde ticaret yaparsa sonuçlarını oyuncu kaybederim falan filan diye düşünmez elinden alıverir hak edemezler kimi uyanıklarda sanal alemde hava alır hava satarlar kndinin bile olmadıgı şeyi alanlar düşünsün tabi bu konuyu bi havayı 2 3 kişiye tekrar tekrar satıcak şimdi uyanıklar herzaman dogru hamle oynar çünkü 😄

hak yenme meseleside deil bu kimse el ile oynamıyorki bota bırakıp gidiyor 2 tık tık yapıyor işine bakıyor hak hukuk emek yok ortada sen orada joymaxsın uydurdugu hikayede dolaşan birisin charım dediğin şeyi yanına alıp gel manita yapalım diyebiliyormusun yada biyerlere gidelim çay içelim gibi adı ustünde uydurma sanal elle tutamadıgın şey senin deildir kimsenin deil joymax bi gün kalksa kapıyı kilitleyip gitse yeter canım sıkıldı dese kime şikayet ediceksinsiz bu konuda böyle bişi oyuncu kaybetme durumu olmaz biri gider biri gelir bu düzen yine yürür şirketin vergisini sen ödemiyorsun joymaxıda kimse doyurmuyor gerçekçi olun biraz arkadaşlar 3 4 bin kişi bıraktı die adam aç kalmaz 😄

bu sözleri sana deil kardeşim genel konuştum bunlarda herkesin alabileceği şeyler var ......
K
#98
Arkadaşlar 10-15 gün boyunca sitede bangır bangır bağırdılar charlara mail koruması yapın diye. Kimse aldırış etmedi. Şimdi charları gidenler ağlıyo gereksiz bence ağlamak...

Gm'nin yazdığı yazı... BİZ GÜNLERDİR MAİL KORUMASI YAPILMASI İÇİN OYUNCULARI UYARIYORUZ. OYUNCULARA GELEBİLİCEK ZARARLARDAN HIRSIZLIKLARDAN SORUMLU DEĞİLİZ... diye bi global atmış... Sizce bu Global'den sonra roll back gelirmi??? 😊
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#99
Karda olanlar charı çalınmayanlar yapılmasın charı calınanlar yapılsın dicek haliyle joymax bunu bildirdi ama bu hala geleceğini kimse tahmin edemezdi 103 wariorum gitti bence bi an önce rollback yapılmalı kimsenin hakkı yenmemeli.


karda olan veya zararda olan yokki elle tutulamayan hiçbişey zaten senin deildir hesap alırken o tik işareti yaptıgın kutucukta neler yazdıgını okumayı denedinmi hiç kimse hak iddaa edemez diyor herşey joymaxın malıdır birileri adamın ticaretinde ticaret yaparsa sonuçlarını oyuncu kaybederim falan filan diye düşünmez elinden alıverir hak edemezler kimi uyanıklarda sanal alemde hava alır hava satarlar kndinin bile olmadıgı şeyi alanlar düşünsün tabi bu konuyu bi havayı 2 3 kişiye tekrar tekrar satıcak şimdi uyanıklar herzaman dogru hamle oynar çünkü 😄

hak yenme meseleside deil bu kimse el ile oynamıyorki bota bırakıp gidiyor 2 tık tık yapıyor işine bakıyor hak hukuk emek yok ortada sen orada joymaxsın uydurdugu hikayede dolaşan birisin charım dediğin şeyi yanına alıp gel manita yapalım diyebiliyormusun yada biyerlere gidelim çay içelim gibi adı ustünde uydurma sanal elle tutamadıgın şey senin deildir kimsenin deil joymax bi gün kalksa kapıyı kilitleyip gitse yeter canım sıkıldı dese kime şikayet ediceksinsiz bu konuda böyle bişi oyuncu kaybetme durumu olmaz biri gider biri gelir bu düzen yine yürür şirketin vergisini sen ödemiyorsun joymaxıda kimse doyurmuyor gerçekçi olun biraz arkadaşlar 3 4 bin kişi bıraktı die adam aç kalmaz 😄

bu sözleri sana deil kardeşim genel konuştum bunlarda herkesin alabileceği şeyler var ......


Ne Bir Eksik Ne bir fazla İşin gerçeği bu Silkroad Sanal gerçek hayatınıza devam edin bağlanmayın bu kadar cicioe2
M
Mateso ⭐ 18y
#100
9 charımın 8 tanesini kendim açtım kastım bir tanesini başkası ile takas ettim ve hepsine mail koruma koydum rollback gelmez sanırım ama o kadar charını kaptıran kişiler napıyordu ben kendi açtığım charlara bile koruma koymuşken anlamıyorum bu insanları sizmi çok akıllı davrandınız yoksa mail koruma yapanlar mı şimdi ortaya çıktı her şey
Joymax böyle istedi ve ticaret yapanlar ortaya çıktı ellerindeki charlar gitti
Joymax bu kadarını düşenmemişmidir acaba koruma olmayan charlarında şifre değiştirme yerinde mail de sorsaydı tıpkı eskisi gibi ama yapmadı çünkü böyle istedi bu sistemide geri döndürmez kimse boşa umut etmesin

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: