Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
D
duzceli81 ⭐ 17y
#41
e maile gelen mesaja tıklayınca bu hatayı alan varmı beyler

Server Error in '/' Application. Hatası
R
RoqA ⭐ 17y
#42
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.


yok artık 8O

hehehe O.O


niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕
Roycolt
Roycolt ⭐ 17y
#43
e maile gelen mesaja tıklayınca bu hatayı alan varmı beyler

Server Error in '/' Application. Hatası


Sitede Sorun Halen Devam Etmekte ❗ ❗ ❗
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#44
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.


yok artık 8O

HadestoMania malazgirtten arkadaşım, Perisada HaDeSToMaNiA' yı geri aldı.
Adam çar senin olsun stafı ver bari diyor. Fakat bence müstehak ona çar çalmanın cezası sadece çarı geri vermek değil sadece. İlahi adalet...
C
Cryolite ⭐ 19y
#45
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.



oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.

joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.
C
CosmicGate ⭐ 16y
#46
yok artık 8O
hehehe O.O

niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕

Bundan sonra Ne yapıcagımızı sen söyle ona göre davranalım
_
#47
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.



oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.

joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.



Sence böyle bir konu acıldıgına göre gelme olasılıgı yüksek değil mi ? 👋
T
TheRinG ⭐ 16y
#48
.
C
Cryolite ⭐ 19y
#49
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.



oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.

joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.



Sence böyle bir konu acıldıgına göre gelme olasılıgı yüksek değil mi ? 👋


exl'deki bir konu ile joymax denen o saçma şirketin yapacakları arasında bir bağlantı göremiyorum.

(bir bağlantı olsa bile, hayır oyları açık fark önde)
T
TheRinG ⭐ 16y
#50
.
T
TheRinG ⭐ 16y
#51
.
T
TheRinG ⭐ 16y
#52
.
V
volkanka ⭐ 17y
#53
arkadaşlar bu gece geldi geldi. gelmedi artık yapacak bir şey yok demektir...
çünkü geçen sefer geldiğinde diğer gece anında rollback gelmişti. yani umutların tükenmesi için son saatler diyebilirim
_
#54
@cryolite

Konuyu acan deneme mod degil sitedede acıklama var bu hesapları tek tek düzeltemiceklerine göre rollback GELECEKK. summer3:
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#55
rollback gelmicek
P
#56
bu açıklama nerde yayınlandı acaba bir bilgi varmı ?
T
Tengrİ ⭐ 19y
#57
kimse beklemesin arkadaşlar rollback o bir kez olur adamlar 3 haftadır uyarı yapıyor akıllı olan yapmıstır email korumasını hayırlı ugurlu olsun..
V
volkanka ⭐ 17y
#58
bu açıklama nerde yayınlandı acaba bir bilgi varmı ?


hangi açıklama ❓
U
Ural_Tulga ⭐ 15y
#59
Arkadaşımın çarı gitti 2ay önce almıştı :S
D
Dragao ⭐ 15y
#60
marsta gm ler rollback ile ilgili konusmus dıyolar doğrumu acaba sanmıyorum ama

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: