e maile gelen mesaja tıklayınca bu hatayı alan varmı beyler
Server Error in '/' Application. Hatası
Rollback hakkında fikriniz nedir ?
· 205 Yanıt · 26K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.
yok artık 8O
hehehe O.O
niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕
e maile gelen mesaja tıklayınca bu hatayı alan varmı beyler
Server Error in '/' Application. Hatası
Sitede Sorun Halen Devam Etmekte ❗ ❗ ❗
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.
yok artık 8O
HadestoMania malazgirtten arkadaşım, Perisada HaDeSToMaNiA' yı geri aldı.
Adam çar senin olsun stafı ver bari diyor. Fakat bence müstehak ona çar çalmanın cezası sadece çarı geri vermek değil sadece. İlahi adalet...
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.
oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.
joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.
C
CosmicGate
⭐ 16y
yok artık 8O
hehehe O.O
niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕
Bundan sonra Ne yapıcagımızı sen söyle ona göre davranalım
hehehe O.O
niye herşeye güldüğünü anlamış değişim 🤔 ☕
Bundan sonra Ne yapıcagımızı sen söyle ona göre davranalım
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.
oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.
joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.
Sence böyle bir konu acıldıgına göre gelme olasılıgı yüksek değil mi ? 👋
.
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.
oyunu bugün bırakırlar ve yarın tekrar başlarlar.
joymax'ın char alıp satımına bir engel koymasının vakti gelmişti bence, rollback gelmesin diyorum.
Sence böyle bir konu acıldıgına göre gelme olasılıgı yüksek değil mi ? 👋
exl'deki bir konu ile joymax denen o saçma şirketin yapacakları arasında bir bağlantı göremiyorum.
(bir bağlantı olsa bile, hayır oyları açık fark önde)
.
.
.
arkadaşlar bu gece geldi geldi. gelmedi artık yapacak bir şey yok demektir...
çünkü geçen sefer geldiğinde diğer gece anında rollback gelmişti. yani umutların tükenmesi için son saatler diyebilirim
çünkü geçen sefer geldiğinde diğer gece anında rollback gelmişti. yani umutların tükenmesi için son saatler diyebilirim
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
@cryolite
Konuyu acan deneme mod degil sitedede acıklama var bu hesapları tek tek düzeltemiceklerine göre rollback GELECEKK. summer3:
Konuyu acan deneme mod degil sitedede acıklama var bu hesapları tek tek düzeltemiceklerine göre rollback GELECEKK. summer3:
rollback gelmicek
P
PhyLosHopia
⭐ 17y
bu açıklama nerde yayınlandı acaba bir bilgi varmı ?
kimse beklemesin arkadaşlar rollback o bir kez olur adamlar 3 haftadır uyarı yapıyor akıllı olan yapmıstır email korumasını hayırlı ugurlu olsun..
bu açıklama nerde yayınlandı acaba bir bilgi varmı ?
hangi açıklama ❓
U
Ural_Tulga
⭐ 15y
Arkadaşımın çarı gitti 2ay önce almıştı :S
marsta gm ler rollback ile ilgili konusmus dıyolar doğrumu acaba sanmıyorum ama
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap