Icerige atla
Extraloob

Rollback hakkında fikriniz nedir ?

· 205 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
V
volkanka ⭐ 17y
#21
kimse ağlayıp sızlamasın. rollback olacak diye bir garanti yok. Suçlu arıyorsanız aynaya bakın göreceksiniz ...
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#22
Siteye ilk girildiğinde id yazdıktan sonra gizli soruyordu şimdi e-mail soruyor bu bir geri adımdır ve devamı kesinlikle gelecek.Joymax bir yeniliği daha eline yüzüne bulaştırdı.
V
volkanka ⭐ 17y
#23
Siteye ilk girildiğinde id yazdıktan sonra gizli soruyordu şimdi e-mail soruyor bu bir geri adımdır ve devamı kesinlikle gelecek.Joymax bir yeniliği daha eline yüzüne bulaştırdı.


şimdi denedim öyle bir şey söz konusu değil.
bence siz mail korumalı çarı denemişsiniz 🍺
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#24
Siteye ilk girildiğinde id yazdıktan sonra gizli soruyordu şimdi e-mail soruyor bu bir geri adımdır ve devamı kesinlikle gelecek.Joymax bir yeniliği daha eline yüzüne bulaştırdı.


şimdi denedim öyle bir şey söz konusu değil.
bence siz mail korumalı çarı denemişsiniz 🍺

Doğrudur.
E
eLempTRa ⭐ 18y
#25
110 charım gitti ya gelir inş. Hayırlısı.
S
#26
joymax sözde carların calınmasını engelleyecekti ama tam aksi oldu carlarımız bir hiç uğruna gitti ayrıca joymax tek bir gizliyle şifrelerimizin değiştirileceğinide SÖYLEMEDİ:
C
Cee'd ⭐ 15y
#27
kazandım gelmesııııın 6 charımı gerı aldım ya sro yu brakma sebebımdı butun pt mı caldırdım ben adama :S
X
xAyhn ⭐ 16y
#28
Hello, this is Joymax.



Players are currently having an issue logging in to the game and registering accounts in the new Portal site.



Rest assured that we will fix the problem as soon as possible.



We apologize for the inconvenience this has caused.



Thank you.
B
Busy ⭐ 18y
#29
Gelmez artık eminim.
P
#30
çevirisi ?
V
volkanka ⭐ 17y
#31
Çevirisi oyuna girmekte problem yaşıyorsanız biz bunu çözeceğiz diyorlar.
B
by_cezali ⭐ 16y
#32
ya nefret ettim artık 105 warriorum soyuldu koruma olmasına rağman +9 nova 2hand full nova h.a setim takılar 3b gold 2 pre plus 3 devil res 2 pet res 😞 ya nasıl iş yapıyolar anlamış değilim
X
xAyhn ⭐ 16y
#33
acount kısmını iyi oku kayıplar yaşıyorsunuz felan
B
Busy ⭐ 18y
#34
Gelmez artık eminim.
T
TheRinG ⭐ 16y
#35
Duyuru Yapıldı.Silkroadı Sadece Oyunda Oynamakla Oyun Oynanmaz Forumları , Resmi Siteyi Takip Etmek Gerekir. Roll back Gelmemelidir.


Zaten Car Takas Olaylarına Girenleri Anlamıyorum Bence YAPILMAMALI ❗ Hiç Bir Carımı Takasa Vermem. Sattıgım Carıda Calacak Kadar biiiip Değilim. Car Alanlar İçin Mail Koruma Yapmaması da Tamamen Ticaret Yapacagı Anlamına Gelir.Ticarette Kazık Yemeden Akıllanılmaz Düşüncesindeyim 🙄

Bir Laf Ancak Bu Kadar Oturur.

Ps:Canımsın 🙄
C
CosmicGate ⭐ 16y
#36
Rollback Gelmesin 😎
V
volkanka ⭐ 17y
#37
bir kaç kere kapandı oyun o ara yapmadılar sanıyorum ki daha da yapmazlar.

1-2 yıl öncede aynısını yapmışlardı ama o zaman bir duyuru yoktu. mail korumasını bu sefer yapmalısınız dediler. yapmadınız. yapmadıysanız kusura bakmayın da joymax a laf etme hakkınız da kalmıyor maalesef..
R
RoqA ⭐ 17y
#38
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.


yok artık 😱
C
CosmicGate ⭐ 16y
#39
Charı 103ken çalınıp, 110 olmuş ve elinde nova +11 silahla geri alan arkadaşlarım var.


yok artık 8O

hehehe O.O
_
#40
Rollback gelmelidir aksi takdirde binlerce kişi oyunu bırakacak benim bir kaybım yok ama arkadaşlarım bırakırsa ben her türlü bırakırım yaptıkları sacmalık.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: