Icerige atla
Extraloob

Param olsaydı ... alırdım

· 189 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 5 / 10
Yanıtlar
A
Agilla ⭐ 18y
#81
Bişi Almazdım
D
Deschart ⭐ 17y
#82
güzel 😉
S
#83
ya pc im olsa kendime ait:)
D
destiny ⭐ 18y
#84
Param olsa PH'i 1 geceliğine alırdım 😎
S
Spa ⭐ 19y
#85
Param olsaydı Adriana Lima'yı alırdım bi şekilde kafalardım yani 😎
S
swearbe ⭐ 17y
#86
pc alırdım önce (evde 3 tane var ama olsun yedekte durur xDD)
sonra duruma gore deisirdi =)
K
kuzu1 ⭐ 17y
#87
ewt
Y
yuser ⭐ 19y
#88
Para olunca düşürüz artık onuda
S
StormHero ⭐ 19y
#89
Notebook Bilgisayar Alırdım
G
Gameworld ⭐ 19y
#90
Bir PsP alırdım
D
duro ⭐ 19y
#91
Hayaller satın alınamaz. 8)
D
Deschart ⭐ 17y
#92
param olsa internet cafe alırdım
O
#93
dünyayı alırdım 😆
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#94
En sağlamından yeni bir pc alırdım. 🙄
I
#95
benim de param olsa bir tane telefon alırdım :D
S
Still Life ⭐ 17y
#96
Param olsa kendime Holding satın alırdım 😊
T
Turk__ ⭐ 17y
#97
Param Olsa Türk Ülkeleri Hariç Heryeri Nükleer silah Alarak Yok Ederdim.
Advance
Advance ⭐ 18y
#98
param var zaten dermişim 😜
param olsa ilk önce evimizin kredisini öderdim
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#99
Param olsa "param olsa" diyenlere para verirdim ^^
S
StormHero ⭐ 19y
#100
Param olsa "param olsa" diyenlere para verirdim ^^


hehe komik olmuş D:

benim param olsa evimi teknolojik icatlarla donatırdım 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: