Bişi Almazdım
Param olsaydı ... alırdım
· 189 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 10
Yanıtlar
güzel 😉
S
Storm Warden
⭐ 19y
ya pc im olsa kendime ait:)
Param olsa PH'i 1 geceliğine alırdım 😎
Param olsaydı Adriana Lima'yı alırdım bi şekilde kafalardım yani 😎
pc alırdım önce (evde 3 tane var ama olsun yedekte durur xDD)
sonra duruma gore deisirdi =)
sonra duruma gore deisirdi =)
ewt
Para olunca düşürüz artık onuda
Notebook Bilgisayar Alırdım
Bir PsP alırdım
Hayaller satın alınamaz. 8)
param olsa internet cafe alırdım
O
Optimus Prime
⭐ 18y
dünyayı alırdım 😆
En sağlamından yeni bir pc alırdım. 🙄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
benim de param olsa bir tane telefon alırdım :D
S
Still Life
⭐ 17y
Param olsa kendime Holding satın alırdım 😊
Param Olsa Türk Ülkeleri Hariç Heryeri Nükleer silah Alarak Yok Ederdim.
param var zaten dermişim 😜
param olsa ilk önce evimizin kredisini öderdim
param olsa ilk önce evimizin kredisini öderdim
Param olsa "param olsa" diyenlere para verirdim ^^
Param olsa "param olsa" diyenlere para verirdim ^^
hehe komik olmuş D:
benim param olsa evimi teknolojik icatlarla donatırdım 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap