Laptop alırdım 😄
Param olsaydı ... alırdım
· 189 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 10
Yanıtlar
S
SuperStarDeejay
⭐ 19y
Mitsubishi Evulatoion Lancer 10 alırdım
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Adalet satın alırdım. 😗
K
Kajmeran35
⭐ 18y
joymax ve yapımcıların alayını satın alırdım 😁 🍿
E
emregoren46
⭐ 18y
bn de joymaxı satın alırdım:D
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
param olsaydı 2 chara da 2k sılk ve o beyendım ayakkabıyı alırdım
kendime 5leptop ve 10k silk alırdım
Param olsa joymaxı alırdım xD
Param olsa bilgisayar alırdım 1700tl ye
Param olsa joymaxı satın alırdım 😄
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
İfone alırdım 😄
ev alırdım
param olsa düşünmeden yalı alırdım ^^
N
NightMare54
⭐ 18y
Param olsaydı Araba Alırdım.. Seat Loen bi faça çekerdim o biçim 😆 😆
Param olsaydı adam gibi bir PC alırdım ^^
bilgisayar
Aynen ^^
J
joLLy jaRin
⭐ 17y
Bitmiyecek kadar çok param olsaydı hayatımı yaşardım.
param olsa joymaxı alırdım ^^
param olsa para yapma makinesi alırım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap