Abaza Millet ne olacak 😈
Bir paket Marlboro Special Edition yeter tabi bu akşamlık ^^
Param olsaydı ... alırdım
· 189 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 10
Yanıtlar
daha iyi bir bilgisayar 😆
M
mysticfaux
⭐ 18y
param olsaydı BMW X5 alırdm
audi q7 ve para kazandıracak bir işletme
İngilteredeki yaz okulana gitmek isterdim arkadaşlarımla: )
dünyayı gezerdim
O
Old School
⭐ 19y
kendim bir holding kurardım vede başına geçerdim bütün dertlerimdende ayrılır kendimi spora verirdim
afrika kıtasını alırıdım koloni kurmak için 😄
Başlık enteresan : Param olsaydı ... alırdım
3 tane nokta bana sansürlenmiş bir kelimeyi çağrıştırıyo 😁 😁
3 tane nokta bana sansürlenmiş bir kelimeyi çağrıştırıyo 😁 😁
S
sermaloglu
⭐ 18y
bırakın harcamayın paranız cebinizde kalsın ille var diye harcamanız mı lazım 😄
Bana şuan bir pc lazım pc alırdım
X
xTheVampir3x
⭐ 18y
Param Olsaydı Charıma 999999999 Silk Alırdım
param olsaydı aşkını satın alırdım (herkesin bir fiyatı vardır 😊
Bana şuan bir pc lazım pc alırdım
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
param olsadı 2 charımada 2k silk alırdım
Param OLsa karıya giderdim
Param olsaydı
1 Adet Converse (Beyaz)
1 Adet Jean (Baggy 😜 )
1 Adet T-Shirt (Siyah)
Alırdım..
Ps:Kıyafetim yok sanmayın sadece alırdım. 😆
1 Adet Converse (Beyaz)
1 Adet Jean (Baggy 😜 )
1 Adet T-Shirt (Siyah)
Alırdım..
Ps:Kıyafetim yok sanmayın sadece alırdım. 😆
param olsa leah dizon'u alırdım 😄
Param olsaydı Dunyanın en buyuk barını alır tum EXL Ailesiyle kopardım ^^
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
param olsaydı paramın oldunu kımseye bellı etmezdım 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap