Icerige atla
Extraloob

Param olsaydı ... alırdım

· 189 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 6 / 10
Yanıtlar
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#101
Param olsaydı ÖSYM'yi satın alırdım. :P
D
duro ⭐ 19y
#102
Param olsaydı ÖSYM'yi satın alırdım. :P

forewer 😄
R
Romeo ⭐ 17y
#103
param olsa hilton oteller zincirini alırdım
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#104
param olsa hilton oteller zincirini alırdım


direk paris hiltonu alırdım 😜 😎
M
Mirage ⭐ 19y
#105
Param olsa ne almam ki ?? 😄
O
OrduluCan ⭐ 17y
#106
İlk işim Laptop 😄
O
#107
Yeni bir pc alırdım
P
Punchline ⭐ 17y
#108
Param Olsa Extraloob'u Ve Bir Tane Rus Kızı Alırdım 🤘 🤘 🤘
I
invaders ⭐ 18y
#109
param olsa silkroad dan daha güzel bi oyun yapıp silkraod ı batırırdım
O
#110
Param olsa güzel,modifiyeli bir araba alırdım
M
Madrox35 ⭐ 18y
#111
PS3+102 ekran full HD plazma+FinaL FantasY 13 + God OF War 3 + PES2010 (biraz fazla oldu snrm 😜 ama 2 sene sonra olcak inş(üni kazanınca).. )
I
#112
Yeni bir ev alırdım 😄
M
Madrox35 ⭐ 18y
#113
istediğimi alırdım 😁
G
GARMONSU ⭐ 18y
#114
Hayallerimi alırdım 😁 😆 😄
O
#115
Dünyayı alırdım^^
B
#116
Joke : Altımıza Giyecek Don
Ps : Silkroadda King Bi Char 😄
O
#117
Güzel bir limuzin alırdım^^
B
BaSoryong ⭐ 18y
#118
Param olsaydı neler neler alırdım okadar cok kısıler ihtiyacım varkı... 😊... Daha 512 Ram 250 ekran kartı ıle Yetıyorum :S alım Durumumuz olmasa ıcım yapmıcak ama. Ders calısmıyorum gorevlerımı yapmıyorum diye bazı seylerden mahrum kalıyoruz 😊
I
Inception ⭐ 18y
#119
param olsa 1000 silk alırdım bide şu vip deki gm'ye verirdim git şu işin eğitimini al sürekli serverı kapatma derdim 😄
W
WosT ⭐ 17y
#120
param olsa joymaxı satın alırdım kökten kurtulurdum botları banlardım 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: