Icerige atla
Extraloob

Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 5 / 9
Yanıtlar
X
XER0 ⭐ 19y
#81
http://www.nolur.com


bana Türkçe hocası 2 verdi hemde 54 ten

Fen 5 Mat 5 Sosyal 5 Türkçe 2 😆
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#82
Baba Beni Okuldan Alsana . . .
F
Furina ⭐ 19y
#83
Genelde kazınmş yerleri boyardım xD
S
Sniker ⭐ 19y
#84
wtf
B
BangBros ⭐ 18y
#85
ben BURSASPOR yazardım her sırada kocaman BURSASPOR yazısı wardı yani 😎 8)
X
XER0 ⭐ 19y
#86
nolur rulez 😜
O
#87
ben ilk okulda yazardım sonra dayak yedim müdr yrd. sından dahada yazmadım 😄 ondan sonra okul binasına yazılar yazdım ama şimdi daha yazmıyorum çünkü lisedeki okulum tarihi bir bina kirletmek istemiyorum
R
Rhea ⭐ 19y
#88
asdas
E
#89
ismimi...
H
#91
damn - Fu.ck Off xD
N
Nereus ⭐ 17y
#92
çarşı 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#93
İsmimi & Alex ^^
J
JawBreaker ⭐ 18y
#94
Momentum.
M
Milano ⭐ 18y
#95
Kopya 😜
M
Metamorph ⭐ 19y
#96
Gamze 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#97
Pufff yazamıyorum 😄
Kendi okulumuz depreme dayanıklı olarak yapılmak üzere yıkıldı. Yeni okulun sıraları 55 yıllık çizgi yok üstünde tırsıyoruz xD
A
#98
Şuanki sıram Sagopa Kajmer yazılarıyla doluydu. Ama sırayı temizlemiş alçaklar. 😈 Çalışmalara başladım ama devam yine o sıra Sagopa Kajmer yazıları ile dolacaaak. 😈
B
Buzzz ⭐ 18y
#99
Hayat Zor 😜
Violent Arise
#100
Genellikle oyundaki karakterlerimin isimleri !

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: