http://www.nolur.com
bana Türkçe hocası 2 verdi hemde 54 ten
Fen 5 Mat 5 Sosyal 5 Türkçe 2 😆
Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_
· 164 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 9
Yanıtlar
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Baba Beni Okuldan Alsana . . .
Genelde kazınmş yerleri boyardım xD
wtf
ben BURSASPOR yazardım her sırada kocaman BURSASPOR yazısı wardı yani 😎 8)
nolur rulez 😜
O
Optimus Prime
⭐ 18y
ben ilk okulda yazardım sonra dayak yedim müdr yrd. sından dahada yazmadım 😄 ondan sonra okul binasına yazılar yazdım ama şimdi daha yazmıyorum çünkü lisedeki okulum tarihi bir bina kirletmek istemiyorum
asdas
E
emregoren46
⭐ 18y
ismimi...
X
xTheVampir3x
⭐ 18y
kızlar msn mi eklesin mailto:[email protected] xD
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
damn - Fu.ck Off xD
çarşı 😄
İsmimi & Alex ^^
J
JawBreaker
⭐ 18y
Momentum.
Kopya 😜
Gamze 😜
Pufff yazamıyorum 😄
Kendi okulumuz depreme dayanıklı olarak yapılmak üzere yıkıldı. Yeni okulun sıraları 55 yıllık çizgi yok üstünde tırsıyoruz xD
Kendi okulumuz depreme dayanıklı olarak yapılmak üzere yıkıldı. Yeni okulun sıraları 55 yıllık çizgi yok üstünde tırsıyoruz xD
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Şuanki sıram Sagopa Kajmer yazılarıyla doluydu. Ama sırayı temizlemiş alçaklar. 😈 Çalışmalara başladım ama devam yine o sıra Sagopa Kajmer yazıları ile dolacaaak. 😈
Hayat Zor 😜
Violent Arise
⭐ 19y
Genellikle oyundaki karakterlerimin isimleri !
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap