Aşk sevgililerimin isimlerini yazardım 😄
Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_
· 164 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 9
Yanıtlar
matematik islemleri cözerim veya q&B yazarim
Oyun karakterlerimin ismini.Birde grafiti Joker
Kopya.
L
Laistrogon
⭐ 17y
KsK ve Laistrogon
Kopya.
+1907
Z
ZuqquM_qRaL*
⭐ 16y
P.çLik Parayla 0lsa ßorç aLıR Gene Yapardık
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
TmR
MetoveR 😈
M
MakaramaSuko
⭐ 16y
Alayına isyan Koca Reis Yazarım , Reis yazarım, CcC çizerim Alperen Simgesini çizerim , Hüseyin Nihal Atsız yazarım altınada meşhur sözünü yazarım TÜRK IRKI SAĞOLSUN daha daha çok yazarım cool2:
M
MakaramaSuko
⭐ 16y
Genellikle oyundaki karakterlerimin isimleri !
yeah bide o var 2 çarımında ismini yazarım belki odinde oynayan görürde aa bu kopil bu sınıfta okuyo demekki desin diye ^^ haftada 2 kere sınıfa gidiyok zaten amele meslek 🍺 tam destek 🍺
M
MakaramaSuko
⭐ 16y
ben ilk okulda yazardım sonra dayak yedim müdr yrd. sından dahada yazmadım 😄 ondan sonra okul binasına yazılar yazdım ama şimdi daha yazmıyorum çünkü lisedeki okulum tarihi bir bina kirletmek istemiyorum
Ben Duvarlara Nizam-ı Alem Yazardım spreylerle REİS Yazardım süslerdim daha türlü türlü siyasetimi konuştururum 👍
Sevdiğimin adını 😜
hiç elimi kaldırmadan açı kzarf çzime taktiği geliştiriyodum x))
Nfk
Yazarım genelde.
Yazarım genelde.
Nfk
Yazarım genelde.
NFK???? Bizim buralarda Necip Fazıl Kıskakürek İlköğretim Okulu olarak anlaşılırda..
Jun Kie yazarım...Ronels, Diego, Fırıldak, Baba, Ezel yazarım (kankilerin ismi)
FlowtaLk Ecem 😊
L
Laistrogon
⭐ 17y
KSK
saçma saçma şekiller yapardım
bursaspor, texas, green army, liseli timsahlar (lise yıllarım da =))filan hep bursasporla alakalı şeyler =)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap