nazi bayrağı 😊
Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_
· 164 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 9
Yanıtlar
D
DeadSpirit
⭐ 19y
bunu yazan tosun okuyana kosun 😆 😆 😆
BJK cool2: cool2:
L
Laistrogon
⭐ 17y
KSK
I
Ic4I*ClassSonic
⭐ 19y
Sıram ünlüdür... By_Class ClassSonic By_Metix full lakabım doludur. Kopyalar 2. planda 😄 😉 😈
tertemiz bi sıram var 😊
No Fate...
çok şey yazıyor.
Ben Her zaman Fenerbahçe yazardım.
Lise yıllarında Fb aşkım daha fazlaydı Lise bitti aşk bitmedi cadde duvarları var 😄
daha cok fazlalaştı ^^
Lise yıllarında Fb aşkım daha fazlaydı Lise bitti aşk bitmedi cadde duvarları var 😄
daha cok fazlalaştı ^^
benim siramda cok sey yaziyor ama kimse goremiyor tek ben goruyorum onlari xD
*
*Underground
⭐ 16y
Militanz.
Sınavdan önce kopya sınavdan sonra küfür 😊
Her zaman okulun kurallarına uyan bir öğrenci olmuşumdur 😆 😆
En çok Fre3 yazdım.
İlk parayla kazır sonra silgiyle iyice siler sonrada kopya yazardım belli olmazdı xD
Yaralı styleMsn'mi yazardım, Bu yazyı okuyan Maldır felan 😉
Bu sırayı kirletenin...... 😁
Öğleci gruplar acaip kirletirdide
Öğleci gruplar acaip kirletirdide

ben ssınıftaki k.şarları yazardım okumak hoşlarına giderdi 😄 en çok da tay tim yazısı :::D:D:D:d
kursun kalemle kopya yazardm sıralara zarar vermeyen öğrencilerdenim.
Kopya Yazardım Tabiki.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap