Icerige atla
Extraloob

Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 7 / 9
Yanıtlar
R
Relax ⭐ 17y
#121
nazi bayrağı 😊
D
DeadSpirit ⭐ 19y
#122
bunu yazan tosun okuyana kosun 😆 😆 😆
_
_SnaKe_ ⭐ 19y
#123
BJK cool2: cool2:
L
Laistrogon ⭐ 17y
#124
KSK
I
#125
Sıram ünlüdür... By_Class ClassSonic By_Metix full lakabım doludur. Kopyalar 2. planda 😄 😉 😈
K
kaJaz ⭐ 16y
#126
tertemiz bi sıram var 😊
Y
Yukie ⭐ 19y
#127
No Fate...
O
ownerMad ⭐ 17y
#128
çok şey yazıyor.
R
RiqueLme ⭐ 19y
#129
Ben Her zaman Fenerbahçe yazardım.
Lise yıllarında Fb aşkım daha fazlaydı Lise bitti aşk bitmedi cadde duvarları var 😄
daha cok fazlalaştı ^^
X
xcorelli ⭐ 18y
#130
benim siramda cok sey yaziyor ama kimse goremiyor tek ben goruyorum onlari xD
*
#131
Militanz.
L
LionShout ⭐ 17y
#132
Sınavdan önce kopya sınavdan sonra küfür 😊
D
DexTrine ⭐ 16y
#133
Her zaman okulun kurallarına uyan bir öğrenci olmuşumdur 😆 😆
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#134
En çok Fre3 yazdım.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#135
İlk parayla kazır sonra silgiyle iyice siler sonrada kopya yazardım belli olmazdı xD
Yaralı style
V
Viski ⭐ 18y
#136
Msn'mi yazardım, Bu yazyı okuyan Maldır felan 😉
A
Avasin ⭐ 17y
#137
Bu sırayı kirletenin...... 😁

Öğleci gruplar acaip kirletirdide
P
pink3434 ⭐ 18y
#138
ben ssınıftaki k.şarları yazardım okumak hoşlarına giderdi 😄 en çok da tay tim yazısı :::D:D:D:d
D
Darzo ⭐ 16y
#139
kursun kalemle kopya yazardm sıralara zarar vermeyen öğrencilerdenim.
P
PwneD ⭐ 18y
#140
Kopya Yazardım Tabiki.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: