Icerige atla
Extraloob

Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
Q
Quxera ⭐ 19y
#61
OnuR yazarım bide neviN Yazarım XD
N
#62
BigDicK

ingilizce hocasından baska kimse kızmıyo en azından xD
L
Leader ⭐ 19y
#63
xxx
P
Prestij ⭐ 18y
#64
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim 😄
L
Leader ⭐ 19y
#65
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim :D

😁
N
#66
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim :D

🤘
L
Leader ⭐ 19y
#67
Yarın Gidiyim bisiler daha yazıyım sıraya 😄
N
#68
Yarın Gidiyim bisiler daha yazıyım sıraya :D

snndemi cnn cekti 😄 bende planladım xD
L
Leader ⭐ 19y
#69
evde bos bos olmuyor..
Okulda yaz yaz bitmiyor 😄
N
#70
evde bos bos olmuyor..
Okulda yaz yaz bitmiyor :D

yarın sıraya ne yazcamı buldum xDsayende


40dk ders bekle bekle bitmiyor
10dk tenefüs aşkımıza yetmiyor xD
L
Leader ⭐ 19y
#71
Benim Aklıma Bisey Gelmedi
N
#72
sende
tavuklar çiçek açmış ellerinde poğaca madem yüzme bilmiyon ne cıkıyon ağaca yhaz xD
Q
Quxera ⭐ 19y
#73
bide keşke exlda d.mod olsam yazardım xD
D
DaHope ⭐ 19y
#74
genelde graffiti atardım 😄
hala daha atıorum 😄
K
katarosa ⭐ 18y
#75
ben ben bunun gıbı hocanın ta ..... koım yazarım genelde sonra yanda oturan kız gorur hocaya soler hocada benı dersen atar bende o kıza tenefuste ka...yarım xD 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😆
K
katarosa ⭐ 18y
#76
pardon:
X
XER0 ⭐ 19y
#77
http://www.nolur.com


ps:sakın girmeyin


yazmaya başladım 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#79
http://www.nolur.com


ps:sakın girmeyin


yazmaya başladım :D



Aynen her sıraya http://www.nolur.com yazmaya bende başladım ^^ 😁


Okul müdürünün girmesini çok isterdim 😁 😈
D
destiny ⭐ 18y
#80
http://www.nolur.com


ps:sakın girmeyin


yazmaya başladım :D



Aynen her sıraya http://www.nolur.com yazmaya bende başladım ^^ 😁


Okul müdürünün girmesini çok isterdim 😁 😈



Ben bana 1 veren Türkçe hocasının görmesini çok isterdim .. 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: