OnuR yazarım bide neviN Yazarım XD
Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_
· 164 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
N
NephilimAngel
⭐ 19y
BigDicK
ingilizce hocasından baska kimse kızmıyo en azından xD
ingilizce hocasından baska kimse kızmıyo en azından xD
xxx
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim 😄
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim :D
😁
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Lütfen Sıralara Yazı Yazmayın ! yazardım 😄 , diğerleri liselim :D
🤘
Yarın Gidiyim bisiler daha yazıyım sıraya 😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
Yarın Gidiyim bisiler daha yazıyım sıraya :D
snndemi cnn cekti 😄 bende planladım xD
evde bos bos olmuyor..
Okulda yaz yaz bitmiyor 😄
Okulda yaz yaz bitmiyor 😄
N
NephilimAngel
⭐ 19y
evde bos bos olmuyor..
Okulda yaz yaz bitmiyor :D
yarın sıraya ne yazcamı buldum xDsayende
40dk ders bekle bekle bitmiyor
10dk tenefüs aşkımıza yetmiyor xD
Benim Aklıma Bisey Gelmedi
N
NephilimAngel
⭐ 19y
sende
tavuklar çiçek açmış ellerinde poğaca madem yüzme bilmiyon ne cıkıyon ağaca yhaz xD
tavuklar çiçek açmış ellerinde poğaca madem yüzme bilmiyon ne cıkıyon ağaca yhaz xD
bide keşke exlda d.mod olsam yazardım xD
genelde graffiti atardım 😄
hala daha atıorum 😄
hala daha atıorum 😄
ben ben bunun gıbı hocanın ta ..... koım yazarım genelde sonra yanda oturan kız gorur hocaya soler hocada benı dersen atar bende o kıza tenefuste ka...yarım xD 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😆
pardon:
http://www.nolur.com
ps:sakın girmeyin
yazmaya başladım :D
Aynen her sıraya http://www.nolur.com yazmaya bende başladım ^^ 😁
http://www.nolur.com
ps:sakın girmeyin
yazmaya başladım :D
Aynen her sıraya http://www.nolur.com yazmaya bende başladım ^^ 😁
Okul müdürünün girmesini çok isterdim 😁 😈
http://www.nolur.com
ps:sakın girmeyin
yazmaya başladım :D
Aynen her sıraya http://www.nolur.com yazmaya bende başladım ^^ 😁
Okul müdürünün girmesini çok isterdim 😁 😈
Ben bana 1 veren Türkçe hocasının görmesini çok isterdim .. 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap