Icerige atla
Extraloob

Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 3 / 9
Yanıtlar
L
#41
Dark.Live together,Die Alone.Gibi şeyler yazardım tabi sınav günleri farklı şeyler oluyor Very Happy
S
#42
şuan saçma geLsede o zmnlar gayet mantıkLı geliyodu MadaFaka yazardım Mr. Green
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#43
Ben buranın hayaletiyim inanmıorsan ara 0532 Very Happy
L
Leet1 ⭐ 19y
#44
Adımı yazardım
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#45
telefon numarası

msn adersim

ve sıkıldıkça şarkı sözü karalar deftere geçirirdm extrabeer
T
texas851 ⭐ 18y
#46
Ben buranın hayaletiyim inanmıorsan ara 0532 :D

🍺 🤘 güzell 😄
M
Midbroke ⭐ 18y
#47
Midbroke , ClassicSpike . Ayrıca acayip acayip işaretler ^^
S
StormRage ⭐ 18y
#48
İlginç resimler çizerdim kafama göre. daha çok uzay gemileri ve robotlar ^^

Çok fazla Megas XLR ve Transformers seyretmenin etkisi 😁
X
Xlazine ⭐ 18y
#49
Hep aynı şeyi yazdım AqueRa.. 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#50
BowAttacK
LinkinParK
EvaneScene

en çok bunları..
R
Rhea ⭐ 19y
#51
extraloob.com
W
WesT ⭐ 18y
#52
Vallaha genelde BATI veya hocaları sinir etmek için karalarım 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#53
extraloob.com

hadi canım sımdı yazıorum de barı xD

genelde yazmazdım hıc yazmadım duzgun bır ogrencıydım pısko bır mudurumuz vardı yazanı gorunce boyayı aldırtır cılayı aldırtır yaptıttırırdıda 😞 😘
J
Journalist ⭐ 19y
#54
ARK0
S
SnowFlake ⭐ 18y
#55
aslında sıralara işkence etmekten hoşlanmam ama canım sıkıldığında çok acımasızımdır 🍿 😜
B
#56
H & T yazdığım bu 2haftir.anlamı bende gizli 😉
X
XER0 ⭐ 19y
#57
sırala işkence etmeyi çok severim 😄

lisenin ilk günü sıramı kırdım ya 😄 daha ne olsun
S
#58
"Bu Sıraya Ben Dışında Oturana ..." Yazdım , Yazıyorum , Yazıcam 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#59
Ben genelde aşık olduğum kişilerin isimlerini yazıyorum 😜
[F New]Solo Gitarist
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#60
genelde http://www.nolur.com yazardim yaziyorum yazicam.
Girenlerin o anki yüz ifadesini görmek isterdim ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: