Icerige atla
Extraloob

Okul sıralarına en çok ne yazardınız?_

· 164 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 2 / 9
Yanıtlar
U
Uykucu ⭐ 19y
#21
bi tek adımı yazmazdım Merve yazardım küfür yazardım Very Happy Very Happy Very Happy
J
JimCarrey ⭐ 19y
#22
genelde kurşun kalemle kopya yazardıkk...
Lise sonda son haftada en uyuz olduğumuz hocaların isimlerini yazar ve karşılarına çok iyi yazılar yazmazdık santam perde Twisted Evil ayşe hoca ahmet hocaya veriyo gibii Mr. Green
B
BlackLighT ⭐ 19y
#23
ben bişe yazmazdım bizim sırayı bir görseniz kopya bile yazılmıyor düz parlak sıra olcak bana Mr. Green
A
AllStAr ⭐ 19y
#24

karalamak ve adımdan gereği Lee yazmak mucX
adım Ali ama uzun olduğu için bizimkiler Li derler Twisted Evil Razz Mr. Green
hımm adın amma da uzunmuş Mr. Green
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#25
bunu yazan tosun okuyanı ...sin

sie lan(haala yazarım olayı bambaşkadır),garı istirek(tabi lise zamanı çok yazdım)

bunun haricinde birçok pisuvarın oraya "ey türk genci şuanda elinde tuttuğun şey senin istikbalindir" yazmışlığımda var kahvekeyfi
I
iCe_diVe ⭐ 19y
#26
Sevdiğim kızı yazardım herhaLde Wink
A
AmiP ⭐ 19y
#27
kopya Mr. Green
Q
Quensis ⭐ 19y
#28

Bir şey yazmam, salak salak karalarım. Razz


aynen Mr. Green Mr. Green
O
os1 ⭐ 19y
#29
LorD veya bunu yazan tosun okuyana kosun yazardım
A
Adonia ⭐ 19y
#30
Angelique yazardım halada yazıyorm. hmm maksat kendi reklamımı yapmak
B
beyazkurt ⭐ 19y
#31
yazılıdan kötü not alınca hoca senin ............ yazardım ! santam
M
MakmeN ⭐ 19y
#32
genelde kulladindim nickleri yazarim yada o siralar taktim muzik grubunu

Hypocrisy

DarkSaga

Vs vs...
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#33
Texas yazarım kendi ismimi yazarım +18 resimler çizerim hocaların popolarını gögüslerini açılara göre büyükten küçüge göre sıralayıp sıraya gecırırdım
B
beyazkurt ⭐ 19y
#34

Texas yazarım kendi ismimi yazarım +18 resimler çizerim hocaların popolarını gögüslerini açılara göre büyükten küçüge göre sıralayıp sıraya gecırırdım

+1453 extraokk
P
Poker Face ⭐ 19y
#35
FB Twisted Evil
O
os1 ⭐ 19y
#36
yeni bişey gelid aklıma bunu okuyan insan tutduğun kendine girsin
B
beyazkurt ⭐ 19y
#37
I Love you .......
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#38
ateşli sevişirim beni ara 0532.... extraokk
A
addIcFb ⭐ 19y
#39
FenerBahce Very Happy
M
muratko193 ⭐ 19y
#40
Baba Beni Okuldan Al Twisted Evil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: