içtiğim biranın yada aldığım diğer alkol çeşitlerinin hiçbiri senin şuan kafa yaptığın kadar yapmadı.
enterasan insanlarsınız.
Bi konuda klavye delikanlısı başka bi konuda köpek yaptın şimdide alkolik.
galiba birilerinin sana sürekli laf atmasından zevk alıyorsun.
Ben efsane falan değilim.
51 de SPARTA serverında isyu kestim. 62 te SPARTA serverinin 3üncü yarkanını kestim ki server da 70+ çok kişi vardı.
52 de PERSIA da ikinci yarkanı kestim.(1inci keslirken sevgilimin koynundaydım pek önemsemedim)
yine 53 te PERSIA serverinde tekrar tekrar kestim.ve hatta tüm guilde kestirdim
56 da _ACID e kestirdim şuan bulunduğunuz serverda.ve ilk yarkandı.
ikinciyi 54 lvl sovalye ye kestirdim
3üncyü kendim kestim
sonra BigBOSS haricinde bütün serverı pvp de jobta kestim.ve ona hiç bir zaman laf atmadım.çoğunuzun tanıdığından daha çok tanırım kendisini
eeeee peki L li çocuk siz neler yaptınız.
80 olsanız nolur yarkanda 4üncü spawna kadar bile dayanamıyorsunuz.ne biliyorsunuz ki oyun hakkında.aaa şimdi dersiniz herşey yarkan mı unique mi ? değil pvp de job da icraatlarim vardır.
ve benim tek charım OSKIJEN değildir.bunuda bilin.
ben icraatlerimi yaptım.ama klavye delikanlısı sizsiniz.
he bide şuan nefret ettiğin o guildi BEN KURDUM.ve gurur duyuyyorum ki en güçlü türk guildi
HYSTERIA dır.
Apo ve Anıl benim veliahtlarımdır. bilmeyenler için tekrarlayayım _ACID ve NERWAGUS
bunlardan bir tanesini yapabilmişseniz ne mutlu size.
senin gibi hayatımı bu oyuna adamadım ki!! Very Happy yapacak daha önemli işlerimiz olmuştur bizim.
+
bu oyunda senin kadar oynamamış ve senin kadar zaman harcamamış aklı başında bir insanım. Zevk için oynarım bu oyunu - kürtlüğümüze laf gelene kadar öyleydi - hala zevk için oynuyorum. Hayatım bu değil benim... 2. charımı oynuyorum. İlk charım Alps te 45 lvl glavier str bi char dı. Baska da charım yok! Süleyman ( Leth4L ) aynen. Ama bak sizin gibi oyuna yıllarını vermiş adamlar dururken 30 dan fazla unique kesmişiz...( TG - Cerberus - Uruchi - İsyutaru - Lord Yarkan Hanqisini istersen ) Şimdi kapa çeneni de senin kadar oynamamış biriyle fazla dalaşma! Senin oyunda char kasma yetenegin varsa benim hayatta seni yerin dibine sokup sokup çıkarma yetenegim mevcuttur. -Gerçi burun cığcığa gibi yanmıyo utanma da yok ama naparsın bir umut -
Selametle!...