Icerige atla
Extraloob

Noooob Herkules

· 143 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#81

içtiğim biranın yada aldığım diğer alkol çeşitlerinin hiçbiri senin şuan kafa yaptığın kadar yapmadı.
enterasan insanlarsınız.
Bi konuda klavye delikanlısı başka bi konuda köpek yaptın şimdide alkolik.

galiba birilerinin sana sürekli laf atmasından zevk alıyorsun.
Ben efsane falan değilim.

51 de SPARTA serverında isyu kestim. 62 te SPARTA serverinin 3üncü yarkanını kestim ki server da 70+ çok kişi vardı.
52 de PERSIA da ikinci yarkanı kestim.(1inci keslirken sevgilimin koynundaydım pek önemsemedim)
yine 53 te PERSIA serverinde tekrar tekrar kestim.ve hatta tüm guilde kestirdim
56 da _ACID e kestirdim şuan bulunduğunuz serverda.ve ilk yarkandı.
ikinciyi 54 lvl sovalye ye kestirdim
3üncyü kendim kestim
sonra BigBOSS haricinde bütün serverı pvp de jobta kestim.ve ona hiç bir zaman laf atmadım.çoğunuzun tanıdığından daha çok tanırım kendisini
eeeee peki L li çocuk siz neler yaptınız.
80 olsanız nolur yarkanda 4üncü spawna kadar bile dayanamıyorsunuz.ne biliyorsunuz ki oyun hakkında.aaa şimdi dersiniz herşey yarkan mı unique mi ? değil pvp de job da icraatlarim vardır.
ve benim tek charım OSKIJEN değildir.bunuda bilin.

ben icraatlerimi yaptım.ama klavye delikanlısı sizsiniz.
he bide şuan nefret ettiğin o guildi BEN KURDUM.ve gurur duyuyyorum ki en güçlü türk guildi
HYSTERIA dır.
Apo ve Anıl benim veliahtlarımdır. bilmeyenler için tekrarlayayım _ACID ve NERWAGUS

bunlardan bir tanesini yapabilmişseniz ne mutlu size.

senin gibi hayatımı bu oyuna adamadım ki!! Very Happy yapacak daha önemli işlerimiz olmuştur bizim.
+
bu oyunda senin kadar oynamamış ve senin kadar zaman harcamamış aklı başında bir insanım. Zevk için oynarım bu oyunu - kürtlüğümüze laf gelene kadar öyleydi - hala zevk için oynuyorum. Hayatım bu değil benim... 2. charımı oynuyorum. İlk charım Alps te 45 lvl glavier str bi char dı. Baska da charım yok! Süleyman ( Leth4L ) aynen. Ama bak sizin gibi oyuna yıllarını vermiş adamlar dururken 30 dan fazla unique kesmişiz...( TG - Cerberus - Uruchi - İsyutaru - Lord Yarkan Hanqisini istersen ) Şimdi kapa çeneni de senin kadar oynamamış biriyle fazla dalaşma! Senin oyunda char kasma yetenegin varsa benim hayatta seni yerin dibine sokup sokup çıkarma yetenegim mevcuttur. -Gerçi burun cığcığa gibi yanmıyo utanma da yok ama naparsın bir umut -

Selametle!...
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#82

içtiğim biranın yada aldığım diğer alkol çeşitlerinin hiçbiri senin şuan kafa yaptığın kadar yapmadı.
enterasan insanlarsınız.
Bi konuda klavye delikanlısı başka bi konuda köpek yaptın şimdide alkolik.

galiba birilerinin sana sürekli laf atmasından zevk alıyorsun.
Ben efsane falan değilim.

51 de SPARTA serverında isyu kestim. 62 te SPARTA serverinin 3üncü yarkanını kestim ki server da 70+ çok kişi vardı.
52 de PERSIA da ikinci yarkanı kestim.(1inci keslirken sevgilimin koynundaydım pek önemsemedim)
yine 53 te PERSIA serverinde tekrar tekrar kestim.ve hatta tüm guilde kestirdim
56 da _ACID e kestirdim şuan bulunduğunuz serverda.ve ilk yarkandı.
ikinciyi 54 lvl sovalye ye kestirdim
3üncyü kendim kestim
sonra BigBOSS haricinde bütün serverı pvp de jobta kestim.ve ona hiç bir zaman laf atmadım.çoğunuzun tanıdığından daha çok tanırım kendisini
eeeee peki L li çocuk siz neler yaptınız.
80 olsanız nolur yarkanda 4üncü spawna kadar bile dayanamıyorsunuz.ne biliyorsunuz ki oyun hakkında.aaa şimdi dersiniz herşey yarkan mı unique mi ? değil pvp de job da icraatlarim vardır.
ve benim tek charım OSKIJEN değildir.bunuda bilin.

ben icraatlerimi yaptım.ama klavye delikanlısı sizsiniz.
he bide şuan nefret ettiğin o guildi BEN KURDUM.ve gurur duyuyyorum ki en güçlü türk guildi
HYSTERIA dır.
Apo ve Anıl benim veliahtlarımdır. bilmeyenler için tekrarlayayım _ACID ve NERWAGUS

bunlardan bir tanesini yapabilmişseniz ne mutlu size.


:) Havasını Atmış Yine ... Kardeşim Ben Şuana KAdar Sana Oyun Hakkına Bi Yorum Yaptınmı ? Oyunun Kötü Yada Charın Kötü Dedimmi ? Burda Kendini Övmenin anLamı Yok! Neymiş Efendim Yok Şuna Bunu Kestirdim Yok Şuna Onu Kestirdim ! Kestirdiysen Kestirdin Banane Kardeşim.. + Bu Benin iLk Charım! Ve Bunu Bi Çoğunuz biLiyor.. Ve Sorarım Size Kim iLk Charında AcmeLik Çekmemiştir ? Kim biriLerine BişeyLer Danışmamıştır ? Ki + Ben Sana Şuana Kadar Hiç Bişey Sormadım! Bu nasıL Olur Diye Yada Bana Yardım Et Diye! SeninLe Aynı guiLde oLmamıza Rağmen !.. O GuiLde Yardım EdenLer beLLi Şuan OnLarLa Aram oLmasada ... Ama Bana Yardım Edenide İnkar Etmedim Etmemde.. haLada Hysteria guiLdine Bazı ŞeyLer Sorarım Gerek _ACID oLsun Gerek SaSuKe oLsun ... SaoLsun OnLarda Yardımcı oLuyorLar.. Ben eLeştiri Yapmışsam Senin KişiLiğine Senin Bana oLan DavranışLarına Karşı eLeştiri Yapmışımdır.. Ve Ben Şuana Kadar Sana HakaretLi LafLar kuLLanmadım TaKii Sen Bana Laf Atmıyana Kadar.. Kaşınanı Kaşırız MisaLi Yani..

Eyw..
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#83

Burası da çok fazla uzadı. Ve uzadıkça da uzar. Sonucunda ise elimizde koca bir sıfır olur. Herkes kendi bildiğini okuyor çünkü. Lethal ya da Lancelot burada gelip OSKIJEN'e diklenmen çok yanlış. Hele hele SRO konusunda... Wink

Ok gelin anlaşalım! Biz onla SRO konusunda diklenmeyelim ( ki zaten hiç öyle bişey yapmadık ) o da bize ADAMLIK konusunda diklenmesin ( ki o bunu hep yapıyor )

NASILIM ? popcorn bence iyi anlaşma...
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#84

Burası da çok fazla uzadı. Ve uzadıkça da uzar. Sonucunda ise elimizde koca bir sıfır olur. Herkes kendi bildiğini okuyor çünkü. Lethal ya da Lancelot burada gelip OSKIJEN'e diklenmen çok yanlış. Hele hele SRO konusunda... Wink



Ne Diyim Sana biLmiyorumki... Ben Orda NeLer Yazmışım Bi Okusana.. Okumaktan Acizsende biLmeden Yorum Yapma Oke.. Yok oyun Konusunda Kafa Tutmuycakmışız 😊 Pehhh Pehhh Pehhh
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#85
!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D
T
tan ⭐ 19y
#86

!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D

peki sen adam oldugunu nerden bılıyon adam olsan konuyu bu akdar uzatmazdın susardın adam oldugunu anlıyalım ???
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#87

Ya lethal ve lancelot siz var ya boş gezenin boş kalfasısı olan klavye delikanlısı iki mahluksunuz. Yeter artık.


Ne Boş İnsansın Sen Ya Kes Sesini... Yorum Yazmak Zorunda deiLsin!!!
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#88


!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D

peki sen adam oldugunu nerden bılıyon adam olsan konuyu bu akdar uzatmazdın susardın adam oldugunu anlıyalım ???



Bende Sana Şunu Diyim... darkBORN Ve BizLeri Savunduğun günLeri Ne Çabuk Unuttun ? DönekLik Yapma... DönekLik Yapan İnsan deiLdir İnsan oLmazda!!! Sende onLardan Birisin...

+

KonuyLa aLakası oLmuyan Yazmasın Lütfen...
T
#89



!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D

peki sen adam oldugunu nerden bılıyon adam olsan konuyu bu akdar uzatmazdın susardın adam oldugunu anlıyalım ???



Bende Sana Şunu Diyim... darkBORN Ve BizLeri Savunduğun günLeri Ne Çabuk Unuttun ? DönekLik Yapma... DönekLik Yapan İnsan deiLdir İnsan oLmazda!!! Sende onLardan Birisin...


+

KonuyLa aLakası oLmuyan Yazmasın Lütfen...


kanka o kim ????
T
tan ⭐ 19y
#90
Eger dıkkat edersen ben darkBORN laf etmedım etmemde sızı yıne sovunurum orda sadece ark adam olun dedı bende ona sordum sen adammısın pekı dedım darkBORN lafım yok yıne yanınızdayım yıne donek olcak bırıde degılım benı tanıyan tanır kımsenın kalbını kırmam he darkBORN he HYSTERİA 2guılde bulundum suan hayla HYSTERİA ve burda uzun sure kalmakta ısterım eger sen lethal sende benı bılırsın guılden cıktıgım gun ılk sana pm atmıstım stalına kadar gelmıstım ama sen dedın kımseler yok guılde bende HYSTERİA suan cok memnunum burdakı ortam mukemmel dostluk ve paylasım extrabeer
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#91
ortam gusel ama bu güsel ortamı bası fesatlar bozmak istiyor!!
T
tan ⭐ 19y
#92

ortam gusel ama bu güsel ortamı bası fesatlar bozmak istiyor!!

hic bısey olmaz eren korkma 😊

( keserim seni ) Twisted Evil
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#93
yavas keste acıtma:D
T
tan ⭐ 19y
#94
acıtamdan keserım dunku aksam gııbı sonra dersın safak vurma dıye ::)
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#95
de get laa dun türkiye guıldınde 3 kişiyi aynı anda eziodum sen gelmiş arkadan bana vuruodun + lag vardı : D
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#96
kahvekeyfi kahvekeyfi
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#97

!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D


HADDİMİZİ BİLMESSEK NOLJAK??
sen kimsin ki ?
sen oyuncu deilsin,dogru adam olsan hırsızlık yapmassın..
T
tan ⭐ 19y
#98


!!!...HERKES HADDİNİ BİLECEK...!!!

Edit: Biz oyuncu değilsek , o da adam değil... Doğruya doğru Very Happy:D:D


HADDİMİZİ BİLMESSEK NOLJAK??
sen kimsin ki ?
sen oyuncu deilsin,dogru adam olsan hırsızlık yapmassın..

ulem eren suslem sus plz ::)
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#99
neden suscam yaw once o sussun o kadar buyukluk taslıyor ya .......
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#100

neden suscam yaw once o sussun o kadar buyukluk taslıyor ya .......


YARALIIIIII YARALIIIIIIII Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: