Icerige atla
Extraloob

Noooob Herkules

· 143 Replies · 26K views · Page 3 / 7
Replies
A
AmyLee ⭐ 19y
#41

Eyw kardesim bende seni hatırladım bende sizleri özledim extrabeer

Gel aramıza geri öyleyse. Neutral
T
#42
Leth4L ı cok iyi tanıyom :))knkam o benim Cool
L
#43
Heran hersey olabilir ama ilk hedefim yeni server ve son serverım ama onunda ne olacagı bellı degil mkbakalım yeni server acılana kadar gelebilir belkide hiç acılmaz ehuehuehuehuehu ama tekrar soyluyorum darkBORN uda diger Turk guildlerinide tanıyorum ilk ve en en guclu Turk guildi Herculeste HYSTERIA aklı olan birleşir ve serverı öttürür hmm extrabeer
L
#44
Ehuehuehuehu diomya o Leth4L e benden selam sole _ShiwA_ geliomus de hazırlasın 64 sosun bowumu yoksa alırım anahtarını Wink
T
#45
söylerim şimdi msn e girdi :)) extraokk
A
Akuji ⭐ 19y
#46


almışsınız elinize bi keser paso kendinize yontuyonuz!
adam gibi bi guild olsanız zaten güçlü olurdunuz.!

burda gelip herculeste birlik yok gevurla şöle güçlü böle güçlü demekle olmaz
mastersen alttan almayı,güvenilir olmayı,fedakar olmayı,SAYGILI olmayı bilmen lazım

örn(sovalye),(Oo_REiS_oO)


kesinlikle senin guildine gelmem ve yakın ark.larımı senin guildine sokturmam

senden gelcek hayır kimseden gelmesin... cokta meraklydık ya sana ve arkadaşlarına.


meraklı deilseniz böle topic açmasın masteriniz olacak şahıs!
L
#47
Pc_Kopat o konu sana mı acıldı canım sen neden maydonoz oluyosun herseye adam, adam gibi bir konu acmıs 10 parmagında 10 kara surecek yer arıyosun bence yap yorumunu cekil kenara yada hiç yapma oke hadi canım
A
Akuji ⭐ 19y
#48

Pc_Kopat o konu sana mı acıldı canım sen neden maydonoz oluyosun herseye adam, adam gibi bir konu acmıs 10 parmagında 10 kara surecek yer arıyosun bence yap yorumunu cekil kenara yada hiç yapma oke hadi canım


yalakalarla işim olmaz CANIM benim!
T
#49
şşşşşşşşştttttt kavga yok hacım okan sende sakin ol bakalım Evil or Very Mad Evil or Very Mad
L
#50
Len bebe beni cocuk avutmakla ugrastırma burda ne yalakası ben serverı bırakmısım artı bırakmasam bıle yalakalıkda yapmam senin gibi parazitlikte; Adam gibi yorumumu yapar yada beni ilgilendirmiyosa hiçbirsey soylemem.Yok soylesiniz yok boylesiniz yok acmasaydınız sana mı sorcaklar sen mod filanmısın ? Madem sende herculeste HYSERIA diye bir konu acar istedigini yazarsın bu konu altında kimseyi kotuleyemezsin oke
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#51
Pc_kopat sozlerine dikkat et ilk basta yaptıgın yorum zaten işin cılkını cıkardı bir daha olmasın diyecekken yalaka kelimesini kullandın yalaka kişilik sahibi olmayan insanlara verilen yegane bir sıfattır Last_Ottoman a yapılan bu hakaretten sana 1 uyarı puanı veriyorum bundan sonra bu topicte karsı tarafı kırıcı en ufak bir soz yazı resim jpg,mpeg birsey gormek istemiyorum konu amacından sapmasın canınızı yakarım.com
T
#52
bu arada _AvRiL_ 1000.ci mesajına ulaşmışsın nice 1000 lere :))
B
BøBa ⭐ 19y
#53
LoL nerden nereye headbang2ft9
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#54
aynen
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#55
kavga etmeyin gençler.HYSTERIA da herkes için yer vardır.
:?!!! kahvekeyfi detective
P
PegasusS ⭐ 19y
#56
Hysteria yı bilmeyen bol keseden konuşur.Bizi bilmeyen sadece kendi kendini avutur.Aramızdan kovulanda sadece gocunur.Çünkü Hysteriada salaklara ve bebelere yer yoktur.
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#57
allah allah bu laf banamıydı 😊
P
PegasusS ⭐ 19y
#58
Sana niye olsun abi yaw. Ben öle bilmeden atıp tutasnlara diyom.Sen nie üzerine aldındın. extrabeer
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#59
he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#60

he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))

Eserinle övünebilirsin... Bu soruya cevap verebilirsen: viewtopic.php?f=121&t=22312

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: