Eyw kardesim bende seni hatırladım bende sizleri özledim extrabeer
Gel aramıza geri öyleyse. Neutral
Eyw kardesim bende seni hatırladım bende sizleri özledim extrabeer
almışsınız elinize bi keser paso kendinize yontuyonuz!
adam gibi bi guild olsanız zaten güçlü olurdunuz.!
burda gelip herculeste birlik yok gevurla şöle güçlü böle güçlü demekle olmaz
mastersen alttan almayı,güvenilir olmayı,fedakar olmayı,SAYGILI olmayı bilmen lazım
örn(sovalye),(Oo_REiS_oO)
kesinlikle senin guildine gelmem ve yakın ark.larımı senin guildine sokturmam
senden gelcek hayır kimseden gelmesin... cokta meraklydık ya sana ve arkadaşlarına.
Pc_Kopat o konu sana mı acıldı canım sen neden maydonoz oluyosun herseye adam, adam gibi bir konu acmıs 10 parmagında 10 kara surecek yer arıyosun bence yap yorumunu cekil kenara yada hiç yapma oke hadi canım
he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap