he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))
Eserinle övünebilirsin... Bu soruya cevap verebilirsen: viewtopic.php?f=121&t=22312
zaten cwp veren çok oldu bu kadar rezilliğiniz yeter Evil or Very Mad