Icerige atla
Extraloob

Noooob Herkules

· 143 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
A
apiah ⭐ 19y
#61


he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))

Eserinle övünebilirsin... Bu soruya cevap verebilirsen: viewtopic.php?f=121&t=22312

zaten cwp veren çok oldu bu kadar rezilliğiniz yeter Evil or Very Mad
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#62



he ne bilim.neyse canım HYSTERIA ya laf atanlar sadece çekemeyenler.
ben kuracamda güzel guild olmayacak he :))))))

Eserinle övünebilirsin... Bu soruya cevap verebilirsen: viewtopic.php?f=121&t=22312

zaten cwp veren çok oldu bu kadar rezilliğiniz yeter Evil or Very Mad

Eleştirmenin adı ne zamandan beri rezillik oldu ???

Bence böyle konuşarak kendi kendini rezil ediyorsun! Şahsıma karşı hakarete varacak sözler kullanırsan aynı şekilde karşılık alırsın. Efendiliği elden bırakmamaya çalışıyorum. Sende adam ol azcık...
T
tan ⭐ 19y
#63
ok ok anladık sımdı sen hercules serverındakı nick solede bakalım kımmıssın ve sende o tanıdgımız klavye erkegımısın sole sole cekınme allaha sukur herkezı tanıyom nick solede konus bakalaım burda ıyı yonunle konusma nick ???
T
tan ⭐ 19y
#64
ah ah bu konusmalarınla mılletı etkılemeye calısıyon gercek yuzunu bı cıkar bakalım kahvekeyfi
A
AmyLee ⭐ 19y
#65
Lethal bu ya...
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#66

ok ok anladık sımdı sen hercules serverındakı nick solede bakalım kımmıssın ve sende o tanıdgımız klavye erkegımısın sole sole cekınme allaha sukur herkezı tanıyom nick solede konus bakalaım burda ıyı yonunle konusma nick ???

5 kişi dalıp ta anca indirebildiginiz kişi diyim!!! Siz anlayın gerisini...

+

Leth4L mi popcorn popcorn
A
AmyLee ⭐ 19y
#67
Ya da ekürisi Lancelot.
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#68

Ya da ekürisi Lancelot.

waoww lancelot a 5 kişi dalıpta indiremediniz demek! Mr. Green

LaNCeLoT Leth4L in ekürisi değil, dostudur. Birbirleri için yapmayacakalrı yoktur. Söylesene hayatında hiç kimseden o kadar kıymet aldın mı ? Bilmemen o yüzden doğal işte. Senin eküri dediğine biz dost diyoruz...
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#69


Ya da ekürisi Lancelot.

waoww lancelot a 5 kişi dalıpta indiremediniz demek! Mr. Green

LaNCeLoT Leth4L in ekürisi değil, dostudur. Birbirleri için yapmayacakalrı yoktur. Söylesene hayatında hiç kimseden o kadar kıymet aldın mı ? Bilmemen o yüzden doğal işte. Senin eküri dediğine biz dost diyoruz...


yani sen asıl bigboss musun ? ayrıca ona tek kisi yeter 5 kisi fazla gelir yazık yorulmasın
G
gggDDD ⭐ 19y
#70
Bigboss u ne kadar çok büyütmüşsün gözünde.

lethal yada lancelot her ne kimsen.
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#71
evet arkadslar bence birleşmeli ve tek bir guilde birleşip türklerin ücünü göstermeli ve insanları hayrak bırakmalısınız... redseada oynuyorum ve guildim en iyiler arasında oTToMaN_TuRK redseada oynayıpda bilmeyenin alnını karışlarım extraokk
_
_AClD OP ⭐ 19y
#72
Yemin ediyom su servera gectgime pişman oldum. Ne kadar guillden attıfdım 6xi gecemeyen coluk cocuk varsa beni ve HYSTERİA yı kotuluyor. Bıktım bu ufaklıklarlan ugrasmaktan zamanım olsaydıda acılan ilk yeni servera gecerdim. ama ne yazkki yok işte
T
tan ⭐ 19y
#73


Ya da ekürisi Lancelot.

waoww lancelot a 5 kişi dalıpta indiremediniz demek! Mr. Green

LaNCeLoT Leth4L in ekürisi değil, dostudur. Birbirleri için yapmayacakalrı yoktur. Söylesene hayatında hiç kimseden o kadar kıymet aldın mı ? Bilmemen o yüzden doğal işte. Senin eküri dediğine biz dost diyoruz...

LaNCeLoT 5 kişi degıl 2skıll yeter 😊
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#74
allahın bebeleri metin kardeşim hangi sikili açsam hybird nasıl olur gibi fire mı cold mu diye soruları soranlar şimdi delikanlı olmuşlar server da (lethal ve lancelot) :):):):)

sizleri guildden çok önceleri atmayı düşündüm ama dua edin shiwa ya
G
gggDDD ⭐ 19y
#75
Shiwa yada ne idüğü belirsiz kişiler giriyor. kahvekeyfi

daha 2x ken kredi almak için fellik fellik dolaşan adama bak Rolling Eyes
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#76

allahın bebeleri metin kardeşim hangi sikili açsam hybird nasıl olur gibi fire mı cold mu diye soruları soranlar şimdi delikanlı olmuşlar server da (lethal ve lancelot) :):):):)

sizleri guildden çok önceleri atmayı düşündüm ama dua edin shiwa ya

Mr. Green Mr. Green
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#77
banada dua edin ramazanda sevab kazanayım Very Happy
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#78

allahın bebeleri metin kardeşim hangi sikili açsam hybird nasıl olur gibi fire mı cold mu diye soruları soranlar şimdi delikanlı olmuşlar server da (lethal ve lancelot) :):):):)

sizleri guildden çok önceleri atmayı düşündüm ama dua edin shiwa ya

neremle güleyim sana!!!!
bence içtigin o biraların şişesi kadar da bi degerin yoktur. Shiwa da o yüzden bizim yanımızda oluyordu senin değil...!!!

Selametle!...
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#79
içtiğim biranın yada aldığım diğer alkol çeşitlerinin hiçbiri senin şuan kafa yaptığın kadar yapmadı.
enterasan insanlarsınız.
Bi konuda klavye delikanlısı başka bi konuda köpek yaptın şimdide alkolik.

galiba birilerinin sana sürekli laf atmasından zevk alıyorsun.
Ben efsane falan değilim.

51 de SPARTA serverında isyu kestim. 62 te SPARTA serverinin 3üncü yarkanını kestim ki server da 70+ çok kişi vardı.
52 de PERSIA da ikinci yarkanı kestim.(1inci keslirken sevgilimin koynundaydım pek önemsemedim)
yine 53 te PERSIA serverinde tekrar tekrar kestim.ve hatta tüm guilde kestirdim
56 da _ACID e kestirdim şuan bulunduğunuz serverda.ve ilk yarkandı.
ikinciyi 54 lvl sovalye ye kestirdim
3üncyü kendim kestim
sonra BigBOSS haricinde bütün serverı pvp de jobta kestim.ve ona hiç bir zaman laf atmadım.çoğunuzun tanıdığından daha çok tanırım kendisini
eeeee peki L li çocuk siz neler yaptınız.
80 olsanız nolur yarkanda 4üncü spawna kadar bile dayanamıyorsunuz.ne biliyorsunuz ki oyun hakkında.aaa şimdi dersiniz herşey yarkan mı unique mi ? değil pvp de job da icraatlarim vardır.
ve benim tek charım OSKIJEN değildir.bunuda bilin.

ben icraatlerimi yaptım.ama klavye delikanlısı sizsiniz.
he bide şuan nefret ettiğin o guildi BEN KURDUM.ve gurur duyuyyorum ki en güçlü türk guildi
HYSTERIA dır.
Apo ve Anıl benim veliahtlarımdır. bilmeyenler için tekrarlayayım _ACID ve NERWAGUS

bunlardan bir tanesini yapabilmişseniz ne mutlu size.
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#80
_ACID bigboss u kescek kadar guclu bence

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: