Icerige atla
Extraloob

Noooob Herkules

· 143 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
S
skelet ⭐ 19y
#21
:Masterim benim yürü be apo olum siz Hysteria olarak yetersiniz bırak başkalarını onlar diğerleri olarak kalsınlar

Şşş tg kesmedin demi daha
A
apiah ⭐ 19y
#22

Ulan siz geri zekalı lar toplulugusunuz o kadar

sen nesin sen çokmu akılsın noob. topic e girip sacma sacma seyler yazma gücün varsa gel görelim seni gerizekalılar topluluğuymuş sen kendine bak ilk önce topic e girip sacma sacma şeyler yazan biz deiliz burdada belli oluor kimin gerizekalı olduğu ... Exclamation
M
mavi_ ⭐ 19y
#23
gercekten hepsıne demıyorum ama tanıdıgım hıc bır hysterıa guıldı memberı cana yakın degıldı gecen yarkan cıktı pt ye gırmeye calısıom kabul etmıo ısmını unuttum ama hysterıada oldugunu bılıom nerdeoldugunu bulamadım o arıo pt ye almıo falan(pt dolu saılmaz 4 kısı war) araken dur dedım suna bı numara yapam dedım burdaaaaaaaaaaaaaaaa dıe bı bagırdım hemen cwp werdı nerde nerde bu sımdı menfaat degılmı tandıgım cou hysterıadan nefret edıom bu yuzden fazla havalı oluolar bazıları.. sımdı bırı atlar sen kıme dıon dıe Very Happy:D:D Arrow bunuda cou kısı bılır ... hmm
L
LibLibi ⭐ 19y
#24

eet Apo abi herculeste birlik yok. Persiada 49 SuperSonic i kurdu. Tüm 72+ ler birleşti persiadaki BrotherS ı darma dağan ettiler. Sonra bi olaylar oldu master hacklendi galiba guild dağıldı. Tekrar topladılar sayılır. Çok süper oldu. Herculestede böyle olsa süper olur Wink extraokk

hmms o giLdi hic sevmiyom masteri kim hackLedi acaba Rolling Eyes


muahahhah perde
T
tan ⭐ 19y
#25

gercekten hepsıne demıyorum ama tanıdıgım hıc bır hysterıa guıldı memberı cana yakın degıldı gecen yarkan cıktı pt ye gırmeye calısıom kabul etmıo ısmını unuttum ama hysterıada oldugunu bılıom nerdeoldugunu bulamadım o arıo pt ye almıo falan(pt dolu saılmaz 4 kısı war) araken dur dedım suna bı numara yapam dedım burdaaaaaaaaaaaaaaaa dıe bı bagırdım hemen cwp werdı nerde nerde bu sımdı menfaat degılmı tandıgım cou hysterıadan nefret edıom bu yuzden fazla havalı oluolar bazıları.. sımdı bırı atlar sen kıme dıon dıe Very Happy:D:D Arrow bunuda cou kısı bılır ... hmm

ark sen sımdı partıye almadı dıye kımse hakkında bole dusunemessın o adam acele edıyodur heyacanlıdır bulsamda kessem dusuncesındedır sende olsan bole yaparsın yanı bunu ortaya koyupta HYSTERIA guıldın memberı cana yakın felan lafları atma adam olana adam gıbı davranılır herkez kımın kım oldugunu bılıyo allaha sukur serverda iyi aksamlar
T
tan ⭐ 19y
#26

tan kardeşim Tibetteki GAME_MASTERS dan bahsetmiş.Ama onun kurucularıda bizdik.tıpkı HYSTERIA gibi.


hepinize iyi eğlenceler.

ah ah GAME_MASTERS nerde kaldı yusuf abı mehmet abı murat abı ve dıger ark nerde be ole guıld 1 tane gordum olesıde kolay kolay gelmez ortaya tek sey vardı saygı butun server saygı duyuyodu bende şimdi herculeste HYSTERIA gırdım bence ortam guzel paylasım harıka karsılıksız yapılıyo bunu ıster ınanın ıster ınanmayın _AmyLee_ canım arkadasım benım karsılıksız yapıyo yardımını ve bunun gıbı ark cok var HYSTERIA inş hepte bole olcaz
M
mavi_ ⭐ 19y
#27


gercekten hepsıne demıyorum ama tanıdıgım hıc bır hysterıa guıldı memberı cana yakın degıldı gecen yarkan cıktı pt ye gırmeye calısıom kabul etmıo ısmını unuttum ama hysterıada oldugunu bılıom nerdeoldugunu bulamadım o arıo pt ye almıo falan(pt dolu saılmaz 4 kısı war) araken dur dedım suna bı numara yapam dedım burdaaaaaaaaaaaaaaaa dıe bı bagırdım hemen cwp werdı nerde nerde bu sımdı menfaat degılmı tandıgım cou hysterıadan nefret edıom bu yuzden fazla havalı oluolar bazıları.. sımdı bırı atlar sen kıme dıon dıe Very Happy:D:D Arrow bunuda cou kısı bılır ... hmm

ark sen sımdı partıye almadı dıye kımse hakkında bole dusunemessın o adam acele edıyodur heyacanlıdır bulsamda kessem dusuncesındedır sende olsan bole yaparsın yanı bunu ortaya koyupta HYSTERIA guıldın memberı cana yakın felan lafları atma adam olana adam gıbı davranılır herkez kımın kım oldugunu bılıyo allaha sukur serverda iyi aksamlar
sadece bu degılgecende ısmını wermıyım bırıne guıldın reklamını ıyı yapmısınız dedım (tbr anlamında adam bız reklam yapmayız ws ws ws geveledı )
ya ben 3 gunde 32 olmsutum hysterıaya gırdım adam bana 2 gunde 36 olmassan atarım dıo sımdı cok ıyıler superler oh benı atıolar dememı bekllemıyorsun heralde masterını tanımıyorum ama ıcındekjı kendını bısı sananlar bolcana war sovalye dıe bı adam wardı cok ıyıydı gercekten basbugturkes wardı gercekten cok ıyıydı ama %70 benım dusundugum gıbı .. headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#28
_ACID ne gusel konusmuusun yaw ^^
A
Akuji ⭐ 19y
#29
almışsınız elinize bi keser paso kendinize yontuyonuz!
adam gibi bi guild olsanız zaten güçlü olurdunuz.!

burda gelip herculeste birlik yok gevurla şöle güçlü böle güçlü demekle olmaz
mastersen alttan almayı,güvenilir olmayı,fedakar olmayı,SAYGILI olmayı bilmen lazım

örn(sovalye),(Oo_REiS_oO)


kesinlikle senin guildine gelmem ve yakın ark.larımı senin guildine sokturmam
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#30
yok aga oyle deme bende dısarıdan bakınca kotu sanıodum ama içine girince super bi ortam war:D
A
Akuji ⭐ 19y
#31
benim oranın ortamına ve kişilere sözüm yok
ben oranın masterına sölüorum
_
__AwRiL_ ⭐ 19y
#32
k sen bilrsn
T
#33
apo nun guıld i iiiyi dir guıld e girdin mi diye sorcanız ewt 30 dk da olsa o guıld te kaldım SilenceR ile az gördüm guıld güsel yani HYSTRA iiyi guıld ama darkBORN rulezzzz :))
L
#34
S.a arkadaslar _ACID'im nasılsın ? Beni hatırladın mı _ShiwA_ ben aslında forever NWO uyesiyim ama Herculeste NWO yoktu bizde ClouD ile birlikte guild kurduk ve sonra seninde dedigin gibi mantıklı olanı yaptık ve HYSTERIA ile bırleştik.Sana aynen katılıyorum kanka Herculesin en guclu Türk guildi HYSTERIA ama dahada guclu olmak icin birleşmek lazım.Burdan hem NWO hemde HYSTERIA uyesi olarak sesleniyorum bence dısardan gorerek yorum yapmayın hele karalama hiç yapmayın oke darkBORN guildine gelince Suandaki masterınıza benden selam soleyin zaten benim charı o guilde almıslar sanırım ama kimse bana _ACID kotu BigBOSS iyi demesin nasıl BigBoss size guild içinde iyi geliyorsa HYSTERIA'nın masterı ve butun uyeleride o sıcaklıkta yaklasıyolar bundan emin olun hadi kolay gelsın...
A
AmyLee ⭐ 19y
#35

almışsınız elinize bi keser paso kendinize yontuyonuz!
adam gibi bi guild olsanız zaten güçlü olurdunuz.!

burda gelip herculeste birlik yok gevurla şöle güçlü böle güçlü demekle olmaz
mastersen alttan almayı,güvenilir olmayı,fedakar olmayı,SAYGILI olmayı bilmen lazım

örn(sovalye),(Oo_REiS_oO)


kesinlikle senin guildine gelmem ve yakın ark.larımı senin guildine sokturmam

senden gelcek hayır kimseden gelmesin... cokta meraklydık ya sana ve arkadaşlarına.
T
#36

S.a arkadaslar _ACID'im nasılsın ? Beni hatırladın mı _ShiwA_ ben aslında forever NWO uyesiyim ama Herculeste NWO yoktu bizde ClouD ile birlikte guild kurduk ve sonra seninde dedigin gibi mantıklı olanı yaptık ve HYSTERIA ile bırleştik.Sana aynen katılıyorum kanka Herculesin en guclu Türk guildi HYSTERIA ama dahada guclu olmak icin birleşmek lazım.Burdan hem NWO hemde HYSTERIA uyesi olarak sesleniyorum bence dısardan gorerek yorum yapmayın hele karalama hiç yapmayın oke darkBORN guildine gelince Suandaki masterınıza benden selam soleyin zaten benim charı o guilde almıslar sanırım ama kimse bana _ACID kotu BigBOSS iyi demesin nasıl BigBoss size guild içinde iyi geliyorsa HYSTERIA'nın masterı ve butun uyeleride o sıcaklıkta yaklasıyolar bundan emin olun hadi kolay gelsın...

kardeş senin charı biliyom zaten ben apo ile oyuna nerdeyse her girdigimde konusuyom dimi apo o beni bilir _ShiwA_ sana gelince o char Leth4L ın deilmiydi :)) sana mı sattı char güsel senin kıymetini bil bow cu char bende vardı takas ettim saf gibi full str bow cahr forever günümüzün charı oldu artık :))
extraokk
A
AmyLee ⭐ 19y
#37


tan kardeşim Tibetteki GAME_MASTERS dan bahsetmiş.Ama onun kurucularıda bizdik.tıpkı HYSTERIA gibi.


hepinize iyi eğlenceler.

ah ah GAME_MASTERS nerde kaldı yusuf abı mehmet abı murat abı ve dıger ark nerde be ole guıld 1 tane gordum olesıde kolay kolay gelmez ortaya tek sey vardı saygı butun server saygı duyuyodu bende şimdi herculeste HYSTERIA gırdım bence ortam guzel paylasım harıka karsılıksız yapılıyo bunu ıster ınanın ıster ınanmayın _AmyLee_ canım arkadasım benım karsılıksız yapıyo yardımını ve bunun gıbı ark cok var HYSTERIA inş hepte bole olcaz

Hehehe sağolasın ama ne yaptım ya insanlık yapıyoruz biz. (:
L
#38
Yok yaa o char benim Leth4L benim kankam ben bırakınca o ben kasayım kanka istediginde geri veririm dedi suan 64 olması lazım 58 de verdim ona ama sifresi filan herseyi bende dedigin dogru str+bow üstüne tanımam 80 skıllerinden sonra.Bide ben 58 lvlken serverda en yuksek 66 wardı oda _ACID BigBoss filandı charın konumuda cok iyiydi yani extraokk
A
AmyLee ⭐ 19y
#39

Yok yaa o char benim Leth4L benim kankam ben bırakınca o ben kasayım kanka istediginde geri veririm dedi suan 64 olması lazım 58 de verdim ona ama sifresi filan herseyi bende dedigin dogru str+bow üstüne tanımam 80 skıllerinden sonra.Bide ben 58 lvlken serverda en yuksek 66 wardı oda _ACID BigBoss filandı charın konumuda cok iyiydi yani extraokk

Evet biliriz seni. Özlettin be kendini. Sad
L
#40
Eyw kardesim bende seni hatırladım bende sizleri özledim extrabeer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: