Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 4 / 32
Replies
X
Xplosive ⭐ 17y
#61
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^

Alakası yok.^^ 😆
Spoiler
Hadi kavga başlasın. 🤤

Brütüs modundasın. 😆
A
Absence ⭐ 19y
#62
Ahmet çakar olsa
Şimdi oynat uğur bakın 70 milyon biraz sonra söyliyeceklerimi iyi dinlesin eyyyy Türk hakemliği nereye gidiyor hakemlik sen bu pozisyondaki penaltıyı göremiyorsan...
J
JawBreaker ⭐ 18y
#63
Dümdüz tertemiz penaltı. ^^

Alakası yok.^^ 😆
Spoiler
Hadi kavga başlasın. 🤤


Başlatıyorum :P

Aman kimse görmesin şakadır bunlar espiri gülmek amacıyla yapılmış türlü türlü şeyler. 😆 🤝 😁 💃
R
Redefine ⭐ 19y
#64
Penaltı yok diyen arkadaşlar acaba maçı izledi mi ? 🙄

Bro bana dediysen espirisine söyledim ben öyle yoksa %100 penaltı. 😆 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#65
/Yeni bir çalışma daha ❤️


Fenerbahçenin tüm maçlarını burada yorumlayabilirsiniz.Maçtan önce skor tahmini yapabilirsiniz...Maçtan önceki düşünceleriniz bir topicte toplanacaktır. 😘
O
Old School ⭐ 19y
#66
1. liği kutlayalım 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#67
1. liği kutlayalım :P


🍺
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#68
Sheriff maçı tahminlerini alayıM.

Ps: Topic'in ilk sayfasına konacaktır iyi düşünün 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#69
Ups^^ Maç hakkındaki yorumları bekliyoruz ^^
O
Old School ⭐ 19y
#70
Ben yapıyım ozaman maç bizim artık gruptaki en kek takım bunuda yeneriz.
S
Spa ⭐ 19y
#71
Ben yapıyım ozaman maç bizim artık gruptaki en kek takım bunuda yeneriz.


Yenemezsek yakarız saraçoğlunu 💃

Kadroyu bana bıraksa. Volkan,Gökhan,Önder,Lugano,Vederson, Cristian,Emre,santos,Mehmet, Alex(Özer) Semih çıkart 4 atmazsa istifa ederim 😜


Ps: 4-1-3-2 Oynatırım 😎
O
Old School ⭐ 19y
#72
Ben yapıyım ozaman maç bizim artık gruptaki en kek takım bunuda yeneriz.


Yenemezsek yakarız saraçoğlunu 💃

Kadroyu bana bıraksa. Volkan,Gökhan,Önder,Lugano,Vederson, Cristian,Emre,santos,Mehmet, Alex(Özer) Semih çıkart 4 atmazsa istifa ederim 😜


Ps: 4-1-3-2 Oynatırım 8)


Yakarız tabi 😎 Ayrıca santos vede gökhan kadroda yok daum istenbulda bıraktı iyide oldu iyi bi dinlensinler sakatlıklarımı var neyleri varsa toparlansınlar gün gelcek haftada 2 maç oynancak .Kadroda ise alexin yerine özeri oynatırım böylece alexdende ilerki maçlarda daha fazla performans alaınabilir.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#73
Maç başlamasına yakın ilk sayfaya eklenecek yorumlar. 💃
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#74
Maçı Yorumlayalım!



Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.



Maç Yeri: Moldova
Orta Hakem: Aleksander Stavrev

-




Maç Kadroları


Sheriff

Stanislav Namaşco
Sergio Da Costa
Vladimir Volkov
Andrei Verbetchi
Vazha Tarkhnishvili
Alex Erokhin
Benjamin Balima
F. Rouamba
Rustam Tsynya
Luis Rodríguez
Aleksei Kuchuk





FENERBAHÇE

1 Volkan Demirel
19 Önder Turacı
2 Diego Lugano
58 Bilica
3 Roberto Carlos
5 Emre Belözoğlu
16 Cristian Baroni
8 Kazım Kazım
25 Uğur Boral
10 Alex De Souza
23 Semih Şentürk



Yazarlarımızın Yorumları


- Resim Silinmiş.VIP : Maç bizim artık gruptaki en kek takım bunuda yeneriz.

Spa : Yenemezsek yakarız Saraçoğlunu.
Kadroyu bana bıraksa. Volkan,Gökhan,Önder,Lugano,Vederson, Cristian,Emre,santos,Mehmet, Alex(Özer) Semih çıkart 4 atmazsa istifa ederim.
Ps: 4-1-3-2 Oynatırım




-


Sheriff - Fenerbahçe Maç Anlatımı
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#75
Son 10 dakikaya kadar tahmin-görüş alabilirim ^^
E
El Verano ⭐ 18y
#76
Fenerin almasi lazim maci.Hemde 2/2 seklinde..😈
C
Crown ⭐ 19y
#77
Fenerin almasi lazim maci.Hemde 2/2 seklinde..😈


Bana sadece 2 yetiyor 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#78
@El Verano - Crown

/Yorumları eklendi ^^
E
El Verano ⭐ 18y
#79
@El Verano - Crown

/Yorumları eklendi ^^

Fener macina MS -2- oynayip 1.40 lik oran riske bile atilmaz.
Oww avatarimin buyuleyici guzelligi cikmis ortaya.
Extra; avatar boyutlarini 103px × 140px yap. Extra; bizi discoya gotur. Muhahaha!!! 😁
M
Metamorph ⭐ 19y
#80
3-0 ezer geçeriz 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: