Böyle görünüm daha hoş sanırım. 🙄
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 5 / 32
Replies
5 atar geçeriz.
@El Verano - Crown
/Yorumları eklendi ^^
Fener macina MS -2- oynayip 1.40 lik oran riske bile atilmaz.
Oww avatarimin buyuleyici guzelligi cikmis ortaya.
Extra; avatar boyutlarini 103px × 140px yap. Extra; bizi discoya gotur. Muhahaha!!! 😁
yapmam 😜
PS : free gece beni bul senin glob olma zamanın geldi 😎
Galatasaylı olarak fenere başarılar dilerim.

@El Verano - Crown
/Yorumları eklendi ^^
Fener macina MS -2- oynayip 1.40 lik oran riske bile atilmaz.
Oww avatarimin buyuleyici guzelligi cikmis ortaya.
Extra; avatar boyutlarini 103px × 140px yap. Extra; bizi discoya gotur. Muhahaha!!! 😁
yapmam 😜
PS : free gece beni bul senin glob olma zamanın geldi 8)
🤤
Hakem Aleksandar Stavrev ilk yarıyı bitiren düdüğü çalıyor. İlk yarı 0-0 Beraberlikle sona eriyor.
Buz gibi golü vermedi hakem neresi ofsayt o golün ?
O
Old School
⭐ 19y
Gerçekten hacım seni bir kez daha takdir ettim bu bölümü bütün maçlarda uyglularız süper oluyor.
Fenerbahçe hakem Aleksandar Stavrev'in düdüğüyle ikinci yarıya başlıyor.Her iki takımda ilk yarıdaki kadrolarını koruyarak maça başladı.
GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.
.Semih sağ kanattan topla içeriye girdi, yerden pasını verdi, Alex altıpas önünde şutunu vurdu ve top ağlarla buluştu.
.Semih sağ kanattan topla içeriye girdi, yerden pasını verdi, Alex altıpas önünde şutunu vurdu ve top ağlarla buluştu.
M
MrCrossover
⭐ 17y
GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.
.Semih sağ kanattan topla içeriye girdi, yerden pasını verdi, Alex altıpas önünde şutunu vurdu ve top ağlarla buluştu.
GOOOOOOOLLL 🍺 🍺 🍺
İşte bu rahat alırız burdan sonra
O
Old School
⭐ 19y
Fenerbahçe kendine geldide ******aydın doğan senin yüzünden maçı radyoda izliyorum 😜
Fenerbahçe kendine geldide ******aydın doğan senin yüzünden maçı radyoda izliyorum :P
Bırak hacım Daum bu takımın başındayken 5 sene de şampiyon olsa kendine zor gelir .
1-0 olduktan sonra takım yine yatmaya başladı.
Maç bitti bu arada .
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.
Sarıı 😜 💃
Laciveeeeerrttt 😜
Artık klasikleşmiş bir galibiyet gösterisi 😎
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































O
Old School
⭐ 19y
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.
Yeni spiker Fre3sTyLe aynı radyo yorumcusu olmuşsun 😁
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.
Yeni spiker Fre3sTyLe aynı radyo yorumcusu olmuşsun 😁
😆
Log in to write a reply.
Log In