Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 5 / 32
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#81
Böyle görünüm daha hoş sanırım. 🙄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#82
5 atar geçeriz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#83
@El Verano - Crown

/Yorumları eklendi ^^

Fener macina MS -2- oynayip 1.40 lik oran riske bile atilmaz.
Oww avatarimin buyuleyici guzelligi cikmis ortaya.
Extra; avatar boyutlarini 103px × 140px yap. Extra; bizi discoya gotur. Muhahaha!!! 😁



yapmam 😜


PS : free gece beni bul senin glob olma zamanın geldi 😎
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#84
Galatasaylı olarak fenere başarılar dilerim.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#85
@El Verano - Crown

/Yorumları eklendi ^^

Fener macina MS -2- oynayip 1.40 lik oran riske bile atilmaz.
Oww avatarimin buyuleyici guzelligi cikmis ortaya.
Extra; avatar boyutlarini 103px × 140px yap. Extra; bizi discoya gotur. Muhahaha!!! 😁



yapmam 😜


PS : free gece beni bul senin glob olma zamanın geldi 8)


🤤
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#86
Hakem Aleksandar Stavrev ilk yarıyı bitiren düdüğü çalıyor. İlk yarı 0-0 Beraberlikle sona eriyor.
C
Crown ⭐ 19y
#87
Buz gibi golü vermedi hakem neresi ofsayt o golün ?
O
Old School ⭐ 19y
#88
Gerçekten hacım seni bir kez daha takdir ettim bu bölümü bütün maçlarda uyglularız süper oluyor.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#89
Fenerbahçe hakem Aleksandar Stavrev'in düdüğüyle ikinci yarıya başlıyor.Her iki takımda ilk yarıdaki kadrolarını koruyarak maça başladı.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#90
GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.



.Semih sağ kanattan topla içeriye girdi, yerden pasını verdi, Alex altıpas önünde şutunu vurdu ve top ağlarla buluştu.
M
#91
GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.



.Semih sağ kanattan topla içeriye girdi, yerden pasını verdi, Alex altıpas önünde şutunu vurdu ve top ağlarla buluştu.



GOOOOOOOLLL 🍺 🍺 🍺
A
Absence ⭐ 19y
#92
İşte bu rahat alırız burdan sonra
O
Old School ⭐ 19y
#93
Fenerbahçe kendine geldide ******aydın doğan senin yüzünden maçı radyoda izliyorum 😜
C
Crown ⭐ 19y
#94
Fenerbahçe kendine geldide ******aydın doğan senin yüzünden maçı radyoda izliyorum :P


Bırak hacım Daum bu takımın başındayken 5 sene de şampiyon olsa kendine zor gelir .

1-0 olduktan sonra takım yine yatmaya başladı.

Maç bitti bu arada .
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#95
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.
L
Larxene ⭐ 17y
#96
Sarıı 😜 💃
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#97
Laciveeeeerrttt 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#98
Artık klasikleşmiş bir galibiyet gösterisi 😎


O
Old School ⭐ 19y
#99
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.


Yeni spiker Fre3sTyLe aynı radyo yorumcusu olmuşsun 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#100
Hakem Aleksandar Stavrev maçı bitiren düdüğü çalıyor. UEFA Avrupa Ligi H Grubunda temsilcimiz Fenerbahçe deplasmanda karşılaşmayı 1-0 kazanarak 3 puanın sahibi oluyor.


Yeni spiker Fre3sTyLe aynı radyo yorumcusu olmuşsun 😁


😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: